nierowne obroty w mk2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nierowne obroty w mk2
mam golfa 1.6 benzyna no i wydaje mi sie ze mam nierowne obroty na biegu jalowym, raz 1000 a raz 800,900 no i tak w kolko... czy jest to normalne?????
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Jaki silnik 1,6 PN??? Być może gaźnik gdzieś łapie lewe powietrze albo silniczek krokowy, ale moim zdaniem to takie falowanie jest dopuszczalne. Jak by ci wkręcał się na 2000 to wtedy miał byś problem.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Gaźnik 2EE miałem taki, pytanie więc takie:geno pisze:tak jest to silnik PN gaznik elektronicznie sterowany
1. Czy występuje falowanie ciągłe pomiędzy 1000 a 800 obr
2. Czy jest tak od czasu do czasu że raz zatrzymuje się wskaźnik na 1000 raz na 800 a raz na 900
Jak opcja 1 to pewnie coś z wolnymi obrotami, silniczek krokowy lub inne badziestwo, być może coś go zatyka lub zaczyna łapać lewe powietrze.
Jak opcja 2 to się ja bym się nie przejmował tylko jeździł, a wydaje mi się że to 2 opcja. Silnik 1,6 PN jest naprawdę bardzo przyjemny i dużo wybacza użytkownikowi jak o niego dba. Ale pilnował bym na twoim miejscu stanu gaźnika bo lubi pofiglować.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było z wysokimi obrotami . Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała ale radziłbym Ci ją sprawdzić) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymaja . Oto fotka tego cuda więcej mogę przesłać na e-maila pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 326 gości