Dość tego buczenia!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ponieważ akurat 3 lata temu przerabiałem wymianę tłumika w MK3 GTI żonki to trochę zgłębiłem temacik wygiętych rurek. Otóż np Polmostrów (Płóciennik) takie własnie tłumiki z wygiętą rurką dedykuje do GTI. Taki własnie kupiłem bo to jedyny z tych tańszych niezłych, na które jest 2 lata gwarancji (a nie 18 mcy) co może być bardziej istotone przy podróbach. Kiedy poprosiłem o znalezienie z innej firmy z prostymi rurkami to chłopaki zaproponowali mi coć za 300 zeta, a ten z Polmostrowa kosztował 120. Trwałość ich wyrobów jest niezła, sprawdziłem na kilku autach. 4 lata w benzynie wytrzyma. Wydaje mi się że nawet warto byłoby ze względu niską cenę kupić taki. ciachnąć te krzywe rurki i wspawać proste. Jak komuś się nie podoba i nie chce udawać że ma diesla jeżdząc GTI
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Niby najlepszy byłby Walker, ale cena to pewnie koło 450 zł.. Ja u siebie wymieniłem środkowy na Walkera za 400 i na końcowy sie nie zdecydowalem wtedy.. zresztą z wierzchu wyglądał bardzo dobrze, ale myślę ze jest już w środku wypalony i stąd problem. Jestem ciekawy czy ten Polmostrów czy Płuciennik tłumi ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ja tam niemam zastrzeżeń, nie żebym tu reklamę chciał robić, ale te same mam w Vento z 2E i jest ok, a cena dobra.tadix pisze:Jestem ciekawy czy ten Polmostrów czy Płuciennik tłumi ?
w starej jetce II która miałem oryginalny tłumik się skończył w wieku 14 lat. Tyle że auto bez kata, który jak wiadomo powoduje że tłumik końcowy się mniej rozgrzewa, mniej z niego woda p[aruje i korozja szybsza.piotr2 pisze:Paweł Marek, ja mam jeszcze oryginalny szwabski tlumik i jest zagieta dwururka tylko ma koncowki niklowane ladne(nie montowane osobno)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
A więc podsumowanie. Kupiłem tłumik Polmostrów i dzisiaj byłem u chłopaków, co by mi go w auto wkomponowali. Pierwsze wrażenia skupiły się na tłumiku, który został wymontowany. Toż to wiadro jakieś było, nie tłumik! (a propos, chce ktoś to kupić? ).
Czas był zatem na przejażdżkę. Jako, że przy prędkościach powyżej 100 km/h było nie do wysiedzenia, w celach porównawczych udałem się na A2. Jest kolosalna różnica! Lekki pomruk jedynie słychać, ale nie jest to wcale uciążliwe, raczej przypomina tylko, że to GTI w końcu
Choć muszę przyznać, że na wolnych obrotach mruczy ciągle dość groźnie, ale jest to relacja niebo - ziemia porównując z tym, co miałem dotychczas.
BTW, znajomi się ze mnie smieją, że poprzedni właściciel go "usportawiał", a ja cały jego trud niszczę powracając do serii. Ale o co chodzi?Przecież tylko zawieszenie, tłumik, brewki(zgroza!) i jakąś wiejską nalepę z klapy usunąłem...
Pozdrawiam!
Czas był zatem na przejażdżkę. Jako, że przy prędkościach powyżej 100 km/h było nie do wysiedzenia, w celach porównawczych udałem się na A2. Jest kolosalna różnica! Lekki pomruk jedynie słychać, ale nie jest to wcale uciążliwe, raczej przypomina tylko, że to GTI w końcu
Choć muszę przyznać, że na wolnych obrotach mruczy ciągle dość groźnie, ale jest to relacja niebo - ziemia porównując z tym, co miałem dotychczas.
BTW, znajomi się ze mnie smieją, że poprzedni właściciel go "usportawiał", a ja cały jego trud niszczę powracając do serii. Ale o co chodzi?Przecież tylko zawieszenie, tłumik, brewki(zgroza!) i jakąś wiejską nalepę z klapy usunąłem...
Pozdrawiam!
Panowie mam ten sam problem, Jak jeżdżę po mieście to jest jeszcze znośnie ale gdy wylatuje na trasę to jest trochę wkurzające. Sprawa wygląda tak że silnik buczy jak puszczę gaz przy średnich i wysokich obrotach np 3 tys RPM (takie głośne BUUUUU) tak jakbym miał właśnie jakieś wiadro z tyłu... Problem w tym że cały wydech jest seryjny, jedynie mogę mieć wątpliwości co do katalizatora bo widać że był spawany, czyli możliwe że go wypatroszono. Tak czy inaczej co jest nie tak ? Chcę mieć cichutko w środku a takie buczenie jest wkurzające. Jest poprostu za głośny...
Czego to może być kwestia ? Jazda powyżej 100 km/h jest męcząca właśnie przez to że jest głośny. Możliwe że przegrody w tłumiku są walnięte ?
A jak kupowałem auto to poinformowano mnie że ma tłumik aluminiowy, o ile ma to coś do rzeczy...
Czego to może być kwestia ? Jazda powyżej 100 km/h jest męcząca właśnie przez to że jest głośny. Możliwe że przegrody w tłumiku są walnięte ?
A jak kupowałem auto to poinformowano mnie że ma tłumik aluminiowy, o ile ma to coś do rzeczy...
Ostatnio zmieniony wt sty 01, 2008 16:43 przez jgkurczak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 320 gości