Nie odpala na zimnym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pozwolicie chłopaki że sie podepne bo widze że kolega damcio151, rozkminił temat "trzech świec" od płynu.
U mnie świece są dobre na 100% bo wykręcałem i sprawdzałem na aku bezpośrednio ale cały system nie działa w samochodzie i skoro bezpiecznik jest sprawny to pozostaje chyba ten nieszczęsny sterowniko-przekażnik na podszybiu którego nie sposób rozebrać :/
Jak to ustrojstwo sprawdzić ?
Do tego przekaznika na podszybiu wpieta jest wtyczka z trzema pinami i co dalej? czy mam ja wypiać i podawać na jeden pin plus a na drugi minus w każdej mozliwej kombinacjii tak jak kolega damcio151, opisywał w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45
I jesli zadziała tzn że ECU nie wysyła sygnału do sterowania nim ? a jesli nie zadziała tzn że ten sterowniko-przekaznik jest uszkodzony? dobrze kombinuje czy moze zaczynam fantazjować?
U mnie świece są dobre na 100% bo wykręcałem i sprawdzałem na aku bezpośrednio ale cały system nie działa w samochodzie i skoro bezpiecznik jest sprawny to pozostaje chyba ten nieszczęsny sterowniko-przekażnik na podszybiu którego nie sposób rozebrać :/
Jak to ustrojstwo sprawdzić ?
Do tego przekaznika na podszybiu wpieta jest wtyczka z trzema pinami i co dalej? czy mam ja wypiać i podawać na jeden pin plus a na drugi minus w każdej mozliwej kombinacjii tak jak kolega damcio151, opisywał w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45
I jesli zadziała tzn że ECU nie wysyła sygnału do sterowania nim ? a jesli nie zadziała tzn że ten sterowniko-przekaznik jest uszkodzony? dobrze kombinuje czy moze zaczynam fantazjować?
Tajny, rozebrać ten przekaźnik nie jest trudno .... po bokach masz 2 śrubki ... odkręć je wykręć śruby od bezpiecznika i podważaj mocno .... ten "dynks" u góry po lewej ( za który trzyma się śruba od bezpiecznika) popychaj jakimś śrubokrętem ... w końcu wyskoczy chociaż wszystko jest tak hermetycznie zamknięte że nie będzie wewnątrz pośniedziałe ( wszystko jest z miedzi) ...... tak więc wyczyść styki weź miernik ustaw go na sprawdzenie diody i podłącz jeden kabel do bezpiecznika a drugi do wyjścia na świece ... podłączaj minus do środkowego pina ( w tym 3 pinowym gnieździe) i plus do dwóch pozostałych .... jak miernik zacznie piszczeć ( lub pokazywać przejście) tzn że przekaźnik jest dobry
Sprawdź również czy jest przejście od przekaźnika do świec
Sprawdź również czy jest przejście od przekaźnika do świec
na to wygląda ... u mnie nie dawał sygnału więc podłączyłem je na włącznik w kabinieTajny pisze:I jesli zadziała tzn że ECU nie wysyła sygnału do sterowania nim ?
to są zwykłe 2 przekaźniki ... jak nie będzie działać to go rozbierz i zobaczysz co jest nie takTajny pisze:a jesli nie zadziała tzn że ten sterowniko-przekaznik jest uszkodzony?
I oto własnie mi chodziłodamcio151 pisze:Tajny, rozebrać ten przekaźnik nie jest trudno .... po bokach masz 2 śrubki ... odkręć je wykręć śruby od bezpiecznika i podważaj mocno .... ten "dynks" u góry po lewej ( za który trzyma się śruba od bezpiecznika) popychaj jakimś śrubokrętem ... w końcu wyskoczy chociaż wszystko jest tak hermetycznie zamknięte że nie będzie wewnątrz pośniedziałe ( wszystko jest z miedzi) ...... tak więc wyczyść styki weź miernik ustaw go na sprawdzenie diody i podłącz jeden kabel do bezpiecznika a drugi do wyjścia na świece ... podłączaj minus do środkowego pina ( w tym 3 pinowym gnieździe) i plus do dwóch pozostałych .... jak miernik zacznie piszczeć ( lub pokazywać przejście) tzn że przekaźnik jest dobry
Sprawdź również czy jest przejście od przekaźnika do świecna to wygląda ... u mnie nie dawał sygnału więc podłączyłem je na włącznik w kabinieTajny pisze:I jesli zadziała tzn że ECU nie wysyła sygnału do sterowania nim ?to są zwykłe 2 przekaźniki ... jak nie będzie działać to go rozbierz i zobaczysz co jest nie takTajny pisze:a jesli nie zadziała tzn że ten sterowniko-przekaznik jest uszkodzony?
Z mojej strony ogromne podziekowania dla damcio151,
Kolego PALI!!!!! po wymianie bezpiecznika auto ozylo, mam teraz tylko troszke inny problem, odrazu powiem, ze jeszcze do vaga sie nie podlaczalem, nie mialem czasu. kiedy butuje auto i nagle sciagne calkowicie noge z gazu, a pozniej znowu chce dodac za mna pojawia sie chmura czarnego dymu i auto nie jedzie, sciagne noge z gazu pownownie i dodam jeszcze raz i wszystko wraca do normy, co moze byc przyczyna? moze zasyfialy od bledow komputer? wszak kiedy akumulator padal ja staralem sie krecic i pewnie jest tam tego mnostwo. Damcio, co Ty na to?
moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2158638&sid=d11bac940d65c226b730577c19c0bb72#2158638
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 58 gości