stawia bokiem przy hamowaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

stawia bokiem przy hamowaniu

Post autor: slawko333 » sob gru 01, 2007 13:19

jak w temacie, zauwazylem to teraz, gdy jest slisko, gdy jade na wprost i zahamuje do spodu auto stawia bokiem, raz w jedna strone raz w druga, a gdy zahamuje energicznie dwa razy to prosto hamuje, tak jakby cos puszczalo, dodam ze ok 2 miesiecy temu wymienialem tarcze ate power disc i klocki lukas, uklad zostal odpowietrzony, i i jesczze jedno gdy hamuje czuje lekkie drgania na pedale hamulca, tak jakby z prawego kola, a tarcze stare wygladaly tak

Obrazek

po zewnetrznej stronie starte na calej powierzchni, a klocki z prawej strony starte dwa razy wiecej jak z prawej,
Ostatnio zmieniony sob gru 01, 2007 17:08 przez slawko333, łącznie zmieniany 1 raz.



MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » sob gru 01, 2007 16:05

slawko333 pisze:a klocki z prawej strony starte dwa razy wiecej jak z prawej,
może klocki nie odbijały i nie odbijają dalej? Rozpędź sie gdzieś i zatrzymaj się, ale tak z minimalnym użyciem hamulców. Porównaj temperaturę koła z prawej i lewej strony. Jeśli z prawej jest gorące, gdy z lewej jest letnie to stawiam na tuleje prowadzące w zacisku, często mają duże wżery i nie pracują tak jak powinny.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » sob gru 01, 2007 16:21

Winy raczej trzeba szukać w układnie hamulcowym tylnich kół niż przednich mi jak skończyły się szczęki z tyłu z jednej strony i przy naciśnięciu hamulca na śliskim blokowało to koło to też pare razy auto stanęło bokiem


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob gru 01, 2007 16:33

rozruszaj korektor hamowania jeżeli takowy posiadasz



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » sob gru 01, 2007 19:02

temp kol juz sprawdzalem i jets taka sama, tulejki prowadzace byly w dobrym stanie, zamowilem dzis zestaw naprawczy uszczelki itp. na przod moze to cos pomoze, tyl niebierze mi tak samo regulowalem na podniesionym tyle linki od recznego podciaglem n amaksa i kiepsko braly, trzeba nowe linki moze?



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » sob gru 01, 2007 19:02

też sprawdziłbym korektor, sprawdź go czy przypadkiem nie ma jakiejś nieszczelności, czy w płynie nie ma jakiegoś syfu. Korektor masz na wysokości kół tylnich bodajże obok belki,, powodzenia w szukaniu;)



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » sob gru 01, 2007 19:07

korektor jest suchy bez ubytku plynu



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob gru 01, 2007 19:09

korektor jest suchy bez ubytku plynu
chodzi mi o rozruszanie samego tłoczka góra - dół potraktowanie go np wd-40



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » sob gru 01, 2007 20:15

wiec potraktuje go wd40, aco do tych linek to potzrebna jest wymiana?



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » sob gru 01, 2007 20:26

Linki odpowiadają tylko za hamulec ręczny jeśli masz problemy przy normalnym hamowaniu to zmiana linek nic nie da


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » wt gru 04, 2007 10:04

nie wyczytałem nigdzie jakie masz hamulce z tyłu ,jeżeli masz bębnowe zobacz czy przypadkiem któryś bęben nie jest za bardzo zużyty ,mam to samo u siebie w MkII ,jeden mocno zużyty i ściąga przy hamowaniu



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » wt gru 04, 2007 23:22

z tylu mam zuzyte troche,ale rowno, niezauwazacie tego jak byly wczesniej zuzyte przednie hamulce, dlaczego tak? i czy dalej beda sie tak zuzywac? troche kasy wydalem na nowe tarzce i klocki i niechce zeby stal sie z nimi to co z poprzednimi

[ Dodano: 04 Gru 2007 22:24 ]
z tylu mam bebny



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości