1.8 automat
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 automat
Witam wszystkich forumowiczow. Od jakiegos roku mam golfa 3 1.8 90KM w automacie. Do tej pory bylo wszystko dobrze i zaczeło sie psuc A wszystko zaczęło sie od wydmuchanej uszczelki pod głowicą, golf nie mial wogóle siły i nic sobie z tego nie robil ze ja mu dodaje gazu. Wymianiłem uszczelke pod głowicą, pod kopułka. uszczelniacz wałka rozrzadu, pasek rozrządu, uszczelki kolektora wydechowego i ssącego. Niby powinno byc dobrze. Ale nie jest... odpalam go i obroty mi wzrastaja do 2.2 tys. a chyba tak nie powinno byc bo juz sam przezuca mi na gaz :-/ pozniej jak juz sie rozgrzeje to trzyma tak kolo 1100 obr/min. To bym jeszcze przeżyl ale jak jade i raptownie dodam gazu zeby wyprzedzic to go muli i szarpie, a jak mu zaczynam popuszczac gazu to dopiero przyspiesza. Nadodatek zawiesza sie czasem rozrusznik ale to jest juz inna bajka bo gdzies za drugim razem odpala. Prosze was o komentarze i rady. A może jest ktos z okolic woj. lubelskiego co zmienia skrzynie z automatu na manual w miare rozsadnych cenach oczywiście.
Ostatnio zmieniony pn gru 03, 2007 22:07 przez darek87, łącznie zmieniany 1 raz.
- antek_wb3
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: sob wrz 22, 2007 14:18
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
rozumiem ze na benzynie normalnie chodzi ?? bo jesli tak to ja na twoim miejscu zaczalbym od wyregulowania instalacji gazowej... tez mam automata 1.8 z tym ze II, u mnie mulilo go strasznie (nawet potrafil mi gasnac, juz nie wspomne o falujacych obrotach) dopuki nie pojechalem do gazownikow i nie wsadzili mi sondy w tlumola i nie wyregulowali mieszanki gazu, od tamtej pory wszystko jest OK mozesz sam sprubowac ale bez przyrzadow nigdy nie ustawisz na ucho tak jak powinno byc
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: 1.8 automat
darek87 pisze:Witam wszystkich forumowiczow. Od jakiegos roku mam golfa 3 1.8 90KM w automacie. Do tej pory bylo wszystko dobrze i zaczeło sie psuc A wszystko zaczęło sie od wydmuchanej uszczelki pod głowicą, golf nie mial wogóle siły i nic sobie z tego nie robil ze ja mu dodaje gazu. Wymianiłem uszczelke pod głowicą, pod kopułka. uszczelniacz wałka rozrzadu, pasek rozrządu, uszczelki kolektora wydechowego i ssącego. Niby powinno byc dobrze. Ale nie jest... odpalam go i obroty mi wzrastaja do 2.2 tys. a chyba tak nie powinno byc bo juz sam przezuca mi na gaz :-/ pozniej jak juz sie rozgrzeje to trzyma tak kolo 1100 obr/min. To bym jeszcze przeżyl ale jak jade i raptownie dodam gazu zeby wyprzedzic to go muli i szarpie, a jak mu zaczynam popuszczac gazu to dopiero przyspiesza. Nadodatek zawiesza sie czasem rozrusznik ale to jest juz inna bajka bo gdzies za drugim razem odpala. Prosze was o komentarze i rady. A może jest ktos z okolic woj. lubelskiego co zmienia skrzynie z automatu na manual w miare rozsadnych cenach oczywiście.
co do obrotów to już duzo pisane było na ten temat standardowo skasować błędy jak nie pomoże to trzeba było by podłączyć pod kompa(chyba w mk3 juz można) jak nie to sprawdzać poklei czujnik temp.niebieski sondę krokowy! Jechać do gazowników na regulacje in stalki od razu powiedzą czy sonda OK
aha jeszcze sprawdź wszystkie wężyki pod ciśnienia oraz gumę pod wtryskiem! może łapie powietrze lewe!
wiem ze przy automacie każde wyże obroty to dramat z jazdą i hamowaniem sam z tym walczyłem u siebie!
Ostatnio zmieniony pn gru 03, 2007 22:33 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
darek87 pisze:rozrzad jest raczej git ustawiony a na ustawienie zapłonu jeżdzilem na stacje diagnostyczna i ustawili lampa stroboskopowa wiec powinno byc dobrze. Na ustawieniu gazu bylem i wymienilem filtr gazu ale ustawiali to na sluch a nie poprzez sonde.
a jaka masz instalke I , II czy inna generacje! na słuch to niech oni se głowę ustawia!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
darek87 pisze:Nie wiem jaka mam generacje instalacji gazowej. Gaz montowalem kolo kwietnia tego roku i zrobilem koło 20 tys. kilometrów wiec to chyba nie jest tak dużo żeby zakatowac silnik.
nikt nie mówi o zakatowaniu
porostu mogła paść ci Sonda na LPG to częsty przypadek i przez nią są problemy z obrotami! na 99,99% masz II generacji bo piszesz ze ci sie przełącza po przekroczeniu pewnych obr., jeśli na benzynie tez masz problem to trzeba posprawdzać (sonda, silnik krokowy, czujnik temp. niebieski, podciśnienie czy nie łapie lewego powietrza podstawa pod wtryskiem tamtędy tez podobno łapie powietrze lewe oraz jak kolega pisał już wyżej rozrząd mógł przeskoczyć bo słabo naciągnięty pasek był) tak ze przyczyn może być wiele ,może tez ale wątpię jest uszkodzony sterownik ! najlepiej jak jest możliwość podpiąć auto pod kompa i sprawdzić co mu dolega!
tak jak pisałem tez miałem problem i rozwiazałem z czytując kody błyskowe (1.8RP) wymieniłem czujnik niebieski na oryginał silnik krokowy ustawiłem TPS i problem z za wysokimi i zacinającymi sie obrotami ustał! po jakimś czasie sondę (BOSCH) tez nowa wsadziłem bo sie na LPG wykończyła
Tak właśnie szybko wychodzą problemy po załozeniu LPG ale co zrobić jak PB za droga
[ Dodano: 04 Gru 2007 20:31 ]
darek87 pisze:To bym jeszcze przeżyl ale jak jade i raptownie dodam gazu zeby wyprzedzic to go muli i szarpie, a jak mu zaczynam popuszczac gazu to dopiero przyspiesza.
A z tym problemem to raczej coś może z instalacja nie jest tak radził bym zmienić gazowników nie podłącza kompa i ustawia a nie na słuch!!!!!!!
Ostatnio zmieniony wt gru 04, 2007 21:29 przez raf1al, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 123 gości