Czujnik temperatury

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt cze 15, 2007 11:44

Przewodnik pisze:kupiłem z zieloną opaska był walnięty jak pokazywał 110 (koszt chyba 13, 50zł NOWY).
to jakoś tanio zapłaciłeś na allegro kosztują coś ponad 30zł
w ASO oryginał ponad 90zł ....
te z allegro kupowali (ale nie ja) i mówią że jest OK pokazuje wszystko bezbłędnie


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt cze 15, 2007 11:54

RobertP pisze:
Przewodnik pisze:kupiłem z zieloną opaska był walnięty jak pokazywał 110 (koszt chyba 13, 50zł NOWY).
to jakoś tanio zapłaciłeś na allegro kosztują coś ponad 30zł
w ASO oryginał ponad 90zł ....
te z allegro kupowali (ale nie ja) i mówią że jest OK pokazuje wszystko bezbłędnie
nie kupujcie dziadostwa za 30zl. moze te z allegro sa dobre, ale moj byl ze sklepu za 30zl i pokazuje... prawie dobrze... 110. te za 60zl juz sa ok.

wentyle w aaz sa 2
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 11:55 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » pt cze 15, 2007 16:22

no własnie tez mi się wydawał za tani ale to normalna cena w sklepie, tylko po co wogule robią takie gów...o to nie wiem.


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pt cze 15, 2007 18:57

Ja kupiłem z zieloną opaską za 30PLN i jak wcześniej miałem 80 stopni tak teraz dochodzi do 110. Na szczęście nie wyrzuciłem starego i do niego wróciłem.



Awatar użytkownika
zwiro2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lip 26, 2007 23:58
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: zwiro2 » pt lip 27, 2007 16:25

moze ktos mi powiedziec, jaka jest optymalna temp. silnika w passacie 1.6 TD ?? czy to normalne ze wentylator wlacza sie przy ok 80* i wylacz przy 70-75 ?? mozliwe ze mam czujnik zwalony bo kupilem zwykly za 30 zl ;] dzieki za info


auto legenda

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lip 27, 2007 18:21

zwiro2 pisze:moze ktos mi powiedziec, jaka jest optymalna temp. silnika w passacie 1.6 TD ?? czy to normalne ze wentylator wlacza sie przy ok 80* i wylacz przy 70-75 ?? mozliwe ze mam czujnik zwalony bo kupilem zwykly za 30 zl ;] dzieki za info
90


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

domel163
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lis 27, 2007 17:03
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: domel163 » ndz gru 02, 2007 18:25

ja mam z zielonym paskiem zmieniłem na żółty to tak jak na oryginalnym mi zaniżał bo max pokazywał 80 stopni i załączał wentylator to przy żóltym wskazywał 105-110 i na ciepłym silniku załączał świece więc go oddałem i wróciłem do orginału



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz gru 02, 2007 23:59

Ja pozmieniałem już wszystko czyli termostat(wahler) i czujnik(oryginał) i nadal temperatura 75-77 stopni(na liczniku). Ostatnio elektryk powiedział mi, że to może być jeszcze wina jakiegoś stabilizator napięcia który znajduje się gdzieś ponoć w kabinie. Możliwe to?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn gru 03, 2007 00:30

Michnik pisze:Ja pozmieniałem już wszystko czyli termostat(wahler) i czujnik(oryginał) i nadal temperatura 75-77 stopni(na liczniku). Ostatnio elektryk powiedział mi, że to może być jeszcze wina jakiegoś stabilizator napięcia który znajduje się gdzieś ponoć w kabinie. Możliwe to?
chyba chodzi o stabilizator napiecia na zegarach. znajduje sie na plytce zegarow. prosto sie wymienia.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pn gru 03, 2007 20:20

souler pisze:
Michnik pisze:Ja pozmieniałem już wszystko czyli termostat(wahler) i czujnik(oryginał) i nadal temperatura 75-77 stopni(na liczniku). Ostatnio elektryk powiedział mi, że to może być jeszcze wina jakiegoś stabilizator napięcia który znajduje się gdzieś ponoć w kabinie. Możliwe to?
chyba chodzi o stabilizator napiecia na zegarach. znajduje sie na plytce zegarow. prosto sie wymienia.
No właśnie ponoć nie w zegarach...Musze wypytać dokładniej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości