1J doczego to i dlaczego cyka?!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

1J doczego to i dlaczego cyka?!

Post autor: mrEd » pn gru 03, 2007 17:26

Witam!!!

...pewnie zaraz się posypią posty "szukaj" ...no ale co zrobić jak nie mam czasu, teraz ktoś mi pomorze, następnym razem ja pomogę i jakoś wszyscy damy radę.

...do rzeczy!

co to jest: Obrazek Obrazek

za co odpowiada w silniku 1.9 TDI (90KM) dokładnie 1J???

Bo jest taka sytuacja ze cyka sobie to po zapaleniu silnika i jeszcze chwielę po zgaszeniu.
Trzeba/da się coś z tym zrobić???

dzięki serdeczne za pomoc ewentualnie jekiś odnośnik do już istniejącego tematu :pub:



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 1J doczego to i dlaczego cyka?!

Post autor: rob555 » pn gru 03, 2007 17:30

mrEd pisze:Witam!!!

Trzeba/da się coś z tym zrobić???
Lepiej niech cyka...jak przestanie to p.NOTLAUF bedzie Twoim przyjacielem :D
A tak na serio to zaworek od sterowania cisnieniem w ukladzie dolotowym i ma tak cykac!


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » pn gru 03, 2007 17:32

rob555, tak?! no to dobrze, ale tak głośno! i cały czas? ..tak naprawdę do w samochodzie kumpla, ja mam AHF i u mnie tak nie cyka. w AHF jest to inaczej rozwiązane czy mi ten zawór padł.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn gru 03, 2007 17:34

mrEd pisze:rob555, tak?! no to dobrze, ale tak głośno! i cały czas? ..tak naprawdę do w samochodzie kumpla, ja mam AHF i u mnie tak nie cyka. w AHF jest to inaczej rozwiązane czy mi ten zawór padł.
Cisnienie w AHF jest sterowane podcisnieniowo innym zaworkiem ;)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » pn gru 03, 2007 17:40

rob555, no i elegancko!!!! 46 punkcik dla kolegi :wink:

...dziękuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości