Zamulony 1.9 TDI 90 KM nikt nie mozne znalezc przyczyny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
no wlasnie po swietach we wtorek bede wiedzial co mu dolega tak mysle bedzie mial przeprowadzona diagnoze podczas jazdy VAGiem. Dam wam znac co i jak moze komus sie to przyda pozdrawiam
[ Dodano: 31 Paź 2007 16:38 ]
Doszly nowe fakty zwiazane z moim problemem. Przes ostatnie 2 dni zaczalem porzadniej wciskac mojemu autku czyli przeciagam go na nizszym biegu czyli na Dwojce do okolo 70 km/h i na 3 do 90. moze to nie duzo ale zwykle spokojniej nim jezdze tym bardziej ze mi zalecono spokojna jazde po regeneracji turbiny. Ale co najciekawsze ze po tym zauwazylem ze autko zrobilo sie zrywniejsze i mocniejsze. Wyprzedzalem dzisiaj bez problemu przy predkosci ponad 120 km/h co zwykle wczesniej konczylo sie trybem awaryjnym przy okolo 110 km/h czy to na czworce czy na piatce to zawsze to samo.
Smiem stwierdzic ze autko mi sie ,,zamulilo,, ale powiedzcie mi co zwiazek z tym ze jak mu na nizszych biegach wciskam to potem jest lepiej a jak spokojniej od 1 biegu to jest mulowaty potem na 5 i lapie tryb awaryjny.
[ Dodano: 31 Paź 2007 16:38 ]
Doszly nowe fakty zwiazane z moim problemem. Przes ostatnie 2 dni zaczalem porzadniej wciskac mojemu autku czyli przeciagam go na nizszym biegu czyli na Dwojce do okolo 70 km/h i na 3 do 90. moze to nie duzo ale zwykle spokojniej nim jezdze tym bardziej ze mi zalecono spokojna jazde po regeneracji turbiny. Ale co najciekawsze ze po tym zauwazylem ze autko zrobilo sie zrywniejsze i mocniejsze. Wyprzedzalem dzisiaj bez problemu przy predkosci ponad 120 km/h co zwykle wczesniej konczylo sie trybem awaryjnym przy okolo 110 km/h czy to na czworce czy na piatce to zawsze to samo.
Smiem stwierdzic ze autko mi sie ,,zamulilo,, ale powiedzcie mi co zwiazek z tym ze jak mu na nizszych biegach wciskam to potem jest lepiej a jak spokojniej od 1 biegu to jest mulowaty potem na 5 i lapie tryb awaryjny.
Adamm pisze:
sprawdz wezyki poprzez zmostkowanie czerwonego i niebieskiego
zmostkowalem no i kurde jakby dławienie ustało i wkeca sie a wyzsze obroty tylko nie sprawdzilem 2 raz czy aby na pewno jest tak jak widze <lol> bo pogoda była fatalna :/
no i teraz co z tym n 71 probowac przy tym majstrowac czy kupic z allegro http://www.allegro.pl/item277278863_zaw ... rburg.html
Ostatnio zmieniony pn gru 03, 2007 15:24 przez muusk, łącznie zmieniany 1 raz.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
kup nowy , ja przy swoim zaworku kilka razy majstrowałem , czyściłem , wymieniłem spręzynke , smarowałem , zrobiłem delikatne fazki na tłoczku bo myslałem ze sie przeciera itd pomagało ale co kilka tygodni zaliczałem notlauf . W koncu kupiłem nowy za 140 w sklepie i przez rok jeżdżenia ani razu nie zawiódł.muusk pisze:no i teraz co z tym n 71 probowac przy tym majstrowac czy kupic z allegro http://www.allegro.pl/ite...w_pierburg.html
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Spoko tylko chciałbym byc troche bardziej pewny czy to to, moze jeszcze raz zmostkuje :/ bo niby przeczysciłem jakims płynem, załozylem i jest jakby ciut lepiej ale dalej dławi sie i sapie jak stary koń przy pewnych obrotach kolo 3500
Wiec czy wadliwy n-75 objawia sie takim dyszeniem-sapaniem słyszalnym w czasie tego dławienia :> no i wyskakuje mi to na wyzszych biegach.
Czy mozliwe zeby w tym silniku mogło to byc cos innego? Kierownik ze sklepu stwierdził ze to raczej przez to i sprowadzic zaworek moga za 125zł tylko szkoda troche jakby to nie pomoglo :/
Ma ktos moze taki nowy zaworek do sprzedania albo pozyczenia zeby sprawdzic?
Chyba najlepiej pod vaga podpiac tylko to troche kosztuje :/ Sprawdze jeszce dokładniej jak bedzie mniejszy ruch na drodze bo nawet nie ma gdzie sie dobrze rozpedzic :/
Wiec czy wadliwy n-75 objawia sie takim dyszeniem-sapaniem słyszalnym w czasie tego dławienia :> no i wyskakuje mi to na wyzszych biegach.
Czy mozliwe zeby w tym silniku mogło to byc cos innego? Kierownik ze sklepu stwierdził ze to raczej przez to i sprowadzic zaworek moga za 125zł tylko szkoda troche jakby to nie pomoglo :/
Ma ktos moze taki nowy zaworek do sprzedania albo pozyczenia zeby sprawdzic?
Chyba najlepiej pod vaga podpiac tylko to troche kosztuje :/ Sprawdze jeszce dokładniej jak bedzie mniejszy ruch na drodze bo nawet nie ma gdzie sie dobrze rozpedzic :/
Ostatnio zmieniony śr gru 05, 2007 19:18 przez muusk, łącznie zmieniany 2 razy.
loser18 pisałeś, że przepływka wymieniona w lutym 2007 więc mniemam że jest sprawna (ale gwarancji nie ma) a odczyt : ROZNICA REGULACJI CISNIENIA W KOLEKTORZE DOLOTOWYM może być również spowodowana nieszczelnościami w układzie dolotowym powietrza za przepływką i wtedy mimo, iż jest ona sprawna to odpowiednia wartość dawki powietrza nie jest zachowana. Konieczność sprawdzenia szczelności.
Wymień też filtr powietrza.
Może to, co powyżej, pomoże - życzę Ci tego !
Wymień też filtr powietrza.
Może to, co powyżej, pomoże - życzę Ci tego !
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 15:40
- Lokalizacja: Tarnów
podepne sie do tematu ja mam dokładnie 120 km/ h i koniec rozpedze go bardziej ale musze ujmowac noge z gazu na sekunde i dalej kilka sekund jedzie i zrowu noga z gazu ale ciezko go bardziej rozpedzic jak 150 był pekniety 1 wezyk wymieniłem i dalej jest to samo .ak myslicie co jest naprawdopodobniejsze.przepływomierz mysle ze nie bo chodzi super do 120
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 12:40
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
- Kontakt:
Problem z silnikiem TDI w przyspieszaniu ponad 100km/h
Witam
Posiadam VW VENTO z 1.9 TDI 90PS motorem i mam problem jak koledzy wyżej z przekraczaniem prędkości ponad 100km/h dziś zrobiłem testa odłączyłem dziś zawór sterowania turbina i samochód bez problemy pojechał 170km/h czy to wina tegoż zaworu N75 zwanego i czy ewentualnie można jeździć bez podłączenia na dłuższą metę czy to objawi sie później awarią turbiny silnik posiadam 1Z. Dziś podjechałem również na diagnostykę komputerową gość sie podłączył i były 4 błędy związane z przepływomierzem, zaworem sterowania turbina , jakimś zaworem znajdującym sie kolektorze itd. ale udało mu sie wszystko skasować ale samochód nadal nie jedzie jak jechać powinien.
Posiadam VW VENTO z 1.9 TDI 90PS motorem i mam problem jak koledzy wyżej z przekraczaniem prędkości ponad 100km/h dziś zrobiłem testa odłączyłem dziś zawór sterowania turbina i samochód bez problemy pojechał 170km/h czy to wina tegoż zaworu N75 zwanego i czy ewentualnie można jeździć bez podłączenia na dłuższą metę czy to objawi sie później awarią turbiny silnik posiadam 1Z. Dziś podjechałem również na diagnostykę komputerową gość sie podłączył i były 4 błędy związane z przepływomierzem, zaworem sterowania turbina , jakimś zaworem znajdującym sie kolektorze itd. ale udało mu sie wszystko skasować ale samochód nadal nie jedzie jak jechać powinien.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 12:30
- Lokalizacja: Bydgoszcz
CO DO WSZYSTKICH PROBLEMÓW Z MOCĄ W SILNIKU 1.9 TDI 90 KM TO ZNAM NAJPRAWDOPODOBNIEJ ROZWIAZANIE. U MOJEGO OJCA (FORD GALAXY Z SILNIKEM VW 1.9 WLASNIE) PO PODLACZENIU DO KOMPUTERA POKAZYWALO, ZE TO PRZEPLYWOMIERZ. KUPILISMY NOWY I TO SAMO--> BRAK MOCY. ALE ZMIENILISMY KOMPUTER POKLADOWY NA TAKI Z GOLFA WLASNIE I WSZYSTKO OK!!! I JESZCZE JEDNO--> PROBLEMY Z FILTREM PALIWA I PRZEWODAMI Z PALIWEM--> STRZEZCIE SIE GOWNIANYCH STACJI BENZYNOWYCH POZDRAWIAM
DZIEKI KOLEGO ZA ROZWIĄZANIE WSZYSTKICH PROBLEMÓW POSIADACZY TDI !!Pawel_rolba pisze:ZMIENILISMY KOMPUTER POKLADOWY NA TAKI Z GOLFA WLASNIE I WSZYSTKO OK!!!
a my tu wszyscy kombinujemy z diagnozami, N75, trubinami i wtryskami do czasu aż przyszedł na forum Pawel_rolba, i rozwiązał wszystkie problemy komputerem pokładowym
jak czytam takie posty to przypomina mi sie takie powiedzenie Stanisława Lema nt internetu
Dobre można już zamknąc forum bo już wiadomo co gnębi każde TDIcowboy pisze:DZIEKI KOLEGO ZA ROZWIĄZANIE WSZYSTKICH PROBLEMÓW POSIADACZY TDI !!Pawel_rolba pisze:ZMIENILISMY KOMPUTER POKLADOWY NA TAKI Z GOLFA WLASNIE I WSZYSTKO OK!!!
a my tu wszyscy kombinujemy z diagnozami, N75, trubinami i wtryskami do czasu aż przyszedł na forum Pawel_rolba, i rozwiązał wszystkie problemy komputerem pokładowym
jak czytam takie posty to przypomina mi sie takie powiedzenie Stanisława Lema nt internetu
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
- Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
- Kontakt:
Proponuje dodać tą wypowiedz jako pierwszą do"GOLF FAQ", hehe. pozdroPawel_rolba pisze:CO DO WSZYSTKICH PROBLEMÓW Z MOCĄ W SILNIKU 1.9 TDI 90 KM TO ZNAM NAJPRAWDOPODOBNIEJ ROZWIAZANIE. U MOJEGO OJCA (FORD GALAXY Z SILNIKEM VW 1.9 WLASNIE) PO PODLACZENIU DO KOMPUTERA POKAZYWALO, ZE TO PRZEPLYWOMIERZ. KUPILISMY NOWY I TO SAMO--> BRAK MOCY. ALE ZMIENILISMY KOMPUTER POKLADOWY NA TAKI Z GOLFA WLASNIE I WSZYSTKO OK!!! I JESZCZE JEDNO--> PROBLEMY Z FILTREM PALIWA I PRZEWODAMI Z PALIWEM--> STRZEZCIE SIE GOWNIANYCH STACJI BENZYNOWYCH POZDRAWIAM
Temat przerabiałem w Pasacie B5FL rok 2004 1.9 TDI 130 KM przy 120 auto robiło się jak taczka z węglem i zacął się wyświetlać pomarańczowy silnik ... ( zaproszenie do servisu ) po wizycie wszystko się wyjaśniło zacinał się siłownik kierownicy turbiny po doraźnej pomocy w servisie VW Bursiak w łodzi za tydzień to samo się objawiło ... skończyło się regeneracją turbiny koszt 700pln... i auto jak nowe....
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości