jak ustawic zapłon za pomocą lampy??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
jak ustawic zapłon za pomocą lampy??
hej kupilem sobie lampe stroboskopową i mam pytanie jak ustawic zapłon?? wymienilem rozrzad i chcialbym teraz ustawic sobie zapłon w golfie 2 1.8 GX moze ktos juz bawil sie w te klocki??:) pozdro
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
1 zakladasz sobie przewód sygnałowy od lampy na pierwsza swiece od rozrzadu, klemy do akumulatora podpinasz ,odkrecasz korek w obudowie skrzyni , odpalasz autko, wlaczasz lampe, regulujesz aparatem zapłonowym tak zeby znak na kole pokrywał sie z znakiem na obudowie skrzyni biegów. Jezeli sie pokrywaja to jest tzw "0" czyli jeszcze musisz przyspieszyc zapłon do wartosci odpowiednich dl modelu silnika, nie wiem ile ty masz stopni na plus , RP ma +- 6 st, i dodatkowo 3-4 st jeszcze przyspieszyc do gazu jezeli masz.
przyspieszasz zapłon krecac aparatem w lewo.
2 jezeli masz lampe strobo z regulacja kata, to instalacja lampy jak powyzej , lecz tutaj od razu sobie ustawiasz kat wyprzedzenia na pokretle, wtedy krecisz aparatem az znaki sie pokryja ( na kole i obudowei skrzyni) i jezeli masz powiedzmy ustawione +6 st na pokretle, to jezeli sie pokryja znaki to zapłon masz ok ustawiony
3
mozna jeszcze pobawic sie na pasku rozrzadu, ale to musiałbys wiedziec jakiej długosci masz pasek, powiedzmy cala długosc paska to jest 360st, obliczasz ile mm stanowi 1 stopien, zaznaczasz sobie na pasku kilka stopni, ( dla RP ka bodajze te 6 stopni to jest okolo 1,5 ) ,zaznaczasz sobie punkt który Cie interesuje na pasku ( pwoiedzmy korektorem , czy czym co bedzie dobrze widoczne w swietle strobo) ustalasz sobie jakis punkt odniesienia do znaku na pasku, krecisz w lewo aparatem i czekasz az ten zaznaczony znak na pasku ( powiedzmy ten odliczony znak 6 st na +) pokryje sie z punktem odniesienia ( powiedzmy na obudowie rozrzadu) . Troszke zakrecone, ale moze da sie mnie zrozumiec po prostu za wiele mmam mysli a paluszki za wolno psiza
najprostszym sposobem j to jak masz ta lampe strobo z regulacja kata, wtedy to bajkowo sie ustawia. Taka zwykla bez pokretła to co najwyzej mozesz wlasnie tak na oko poustawiac ja liczylem kieddys obwód koła zamachowego i pozniej wyliczalem ile mm stanowi 1 stopien itd
przyspieszasz zapłon krecac aparatem w lewo.
2 jezeli masz lampe strobo z regulacja kata, to instalacja lampy jak powyzej , lecz tutaj od razu sobie ustawiasz kat wyprzedzenia na pokretle, wtedy krecisz aparatem az znaki sie pokryja ( na kole i obudowei skrzyni) i jezeli masz powiedzmy ustawione +6 st na pokretle, to jezeli sie pokryja znaki to zapłon masz ok ustawiony
3
mozna jeszcze pobawic sie na pasku rozrzadu, ale to musiałbys wiedziec jakiej długosci masz pasek, powiedzmy cala długosc paska to jest 360st, obliczasz ile mm stanowi 1 stopien, zaznaczasz sobie na pasku kilka stopni, ( dla RP ka bodajze te 6 stopni to jest okolo 1,5 ) ,zaznaczasz sobie punkt który Cie interesuje na pasku ( pwoiedzmy korektorem , czy czym co bedzie dobrze widoczne w swietle strobo) ustalasz sobie jakis punkt odniesienia do znaku na pasku, krecisz w lewo aparatem i czekasz az ten zaznaczony znak na pasku ( powiedzmy ten odliczony znak 6 st na +) pokryje sie z punktem odniesienia ( powiedzmy na obudowie rozrzadu) . Troszke zakrecone, ale moze da sie mnie zrozumiec po prostu za wiele mmam mysli a paluszki za wolno psiza
najprostszym sposobem j to jak masz ta lampe strobo z regulacja kata, wtedy to bajkowo sie ustawia. Taka zwykla bez pokretła to co najwyzej mozesz wlasnie tak na oko poustawiac ja liczylem kieddys obwód koła zamachowego i pozniej wyliczalem ile mm stanowi 1 stopien itd
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
guti pisze:1 zakladasz sobie przewód sygnałowy od lampy na pierwsza swiece od rozrzadu, klemy do akumulatora podpinasz ,odkrecasz korek w obudowie skrzyni , odpalasz autko, wlaczasz lampe, regulujesz aparatem zapłonowym tak zeby znak na kole pokrywał sie z znakiem na obudowie skrzyni biegów. Jezeli sie pokrywaja to jest tzw "0" czyli jeszcze musisz przyspieszyc zapłon do wartosci odpowiednich dl modelu silnika, nie wiem ile ty masz stopni na plus , RP ma +- 6 st, i dodatkowo 3-4 st jeszcze przyspieszyc do gazu jezeli masz.
przyspieszasz zapłon krecac aparatem w lewo.
2 jezeli masz lampe strobo z regulacja kata, to instalacja lampy jak powyzej , lecz tutaj od razu sobie ustawiasz kat wyprzedzenia na pokretle, wtedy krecisz aparatem az znaki sie pokryja ( na kole i obudowei skrzyni) i jezeli masz powiedzmy ustawione +6 st na pokretle, to jezeli sie pokryja znaki to zapłon masz ok ustawiony
3
mozna jeszcze pobawic sie na pasku rozrzadu, ale to musiałbys wiedziec jakiej długosci masz pasek, powiedzmy cala długosc paska to jest 360st, obliczasz ile mm stanowi 1 stopien, zaznaczasz sobie na pasku kilka stopni, ( dla RP ka bodajze te 6 stopni to jest okolo 1,5 ) ,zaznaczasz sobie punkt który Cie interesuje na pasku ( pwoiedzmy korektorem , czy czym co bedzie dobrze widoczne w swietle strobo) ustalasz sobie jakis punkt odniesienia do znaku na pasku, krecisz w lewo aparatem i czekasz az ten zaznaczony znak na pasku ( powiedzmy ten odliczony znak 6 st na +) pokryje sie z punktem odniesienia ( powiedzmy na obudowie rozrzadu) . Troszke zakrecone, ale moze da sie mnie zrozumiec po prostu za wiele mmam mysli a paluszki za wolno psiza
najprostszym sposobem j to jak masz ta lampe strobo z regulacja kata, wtedy to bajkowo sie ustawia. Taka zwykla bez pokretła to co najwyzej mozesz wlasnie tak na oko poustawiac ja liczylem kieddys obwód koła zamachowego i pozniej wyliczalem ile mm stanowi 1 stopien itd
dzieki bardzo zaraz ide sie bawic:) oczywiście punkcik dla Ciebie. pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości