Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz gru 02, 2007 18:51

4T lepsza, zwłaszcza dla kręconego klekota. Nie zastanawiaj się tylko zakładaj :green_fuck:


Obrazek

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz gru 02, 2007 19:13

moze zamienie 4S z kims albo moja AUG na 4T jak by ktos chcial. A na sprzedaż ma ktoś?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » ndz gru 02, 2007 21:29

Na samym początku wypadałoby powiedzieć: a nie mówiłem, ale bankowo 4s będzie lepsza od tej co masz. Z tego co pamiętam to na 5tym biegu przy tych samych obrotach, w 4T jest 120km/h, a 4S 110km/h. Do sprintu może jednak 4s będzie lepsza.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz gru 02, 2007 22:40

pakuj od razu 4T... ona i tak nie jest hiperdluga, moglaby miec dluzsza 5


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn gru 03, 2007 02:12

Do sprintu może jednak 4s będzie lepsza
no niebardzo duzo sie nieroznia miedzysoba ale mialem obie skrzynie w SB i 4T jednak jest lepsza



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn gru 03, 2007 12:05

-pawlo111, zapytaj tutaj :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 09#1544239



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt gru 07, 2007 14:36

zrobilem takie cos narazie zamiast Icka i nie wiem czy to dobre jest. Auto mimo podkrecenia turbiny na 1.0 bar i dawki paliwa marnie przyspiesza. Moze wina zawalonego filtra powietrza i za krótkiej skrzyni :/
Obrazek

[ Dodano: 07 Gru 2007 13:37 ]
mam takie cos zamiast Icka Obrazek

nie wiem czy to dobre :goof:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt gru 07, 2007 14:48

...niezbyt, lepiej jakiegoś fmic zmontować, poza tym filtr powietrza to naprawdę groszowe sprawy, a jak nie pomoże to zobacz grzybka na pompie, może tam coś się zacięło.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt gru 07, 2007 15:12

lepiej bylo poszukac dolotu z TD JR, kolanko prosto z turbo do kolektora, i kolanko na kolektorze odwrocone w strone turbo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt gru 07, 2007 19:08

uspawało sie takie cos :helm:

powiem tak. Moc jest bo dzisiaj dla porownania jezdzilem chwile 1V i jak dla mnie to przepasc do mjego. Ale jakos nie ma tego przyspieszenia. Moze przez skrzynie...


Panowie szukam 4T do kupienia lub na zamiane za AUG


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pt gru 07, 2007 19:21

-pawlo111, ja na dniach będę miał 4T na sprzedaż, narazie nadal śmiga w aucie :D ale mieszkam na drugim końcu Polski...



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt gru 07, 2007 19:32

a jaka cena? wymieniasz na inna?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt gru 07, 2007 20:23

-pawlo111, a zawór upustowy zakręciłęś ??? na kolektorze ??
a i powiedz mi gdzie Ty masz wskaźnik wpięty ?? bo tak patrze i od pompy tym węzykiem nad pokrywą zaworów co leci tam nic nie ma ... zadnego trójnika a tam powinien być właśnie :) sprawdź tez ten węzyk czy jest dobry nie przerwany :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości