Ile powinien pedzic golfik??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- maciek 1.8
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
tylko że w diesel prawie zawsze ma turbo a benzyniak nie więc nie ma co się tak zachwycaćhektopaskal pisze:diesele to bardzo dobre silniki, teraz spokojnie dorownuja (a nwet lekko sa lepsze) benzynowym jesli chodzi o moc i dodatkowo pala mniej. popatrz na parametry nowych Golfow i porownaj Diesle z beznynkami. byc moze lekko sie zdziwisz... minus diesli to ich cena... ale pozniej taniej sie jezdzi wiec pewnie roznica sie zwraca. IMHO diesel a benzyna to dzis kwestia gustu.
[ Dodano: Wto Lip 12, 2005 09:20 ]
ja swoim mk2 1.8 rp leciałem troszkę ponad 160 i bujał juz się baaaaaaaaaaaardzo powoli to samo na benzynie i gazie coś troszkę za mało no nie???
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 16:08
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
a jak sie ma taka stopke pogazem to pojdzie wiecej bez niej?pozdro dajcie cynk to wykreceBajbek19 pisze:Ja swojego vr-a bujnołem do 230 na prostej z jednym koleszka na pokładzie na 205\50r15 i jeszcze wydaje mi sie ze pujdzie wiecej bo ma fabryczna stopke pod gazem
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
Właśnie... powiedzcie co z tym ogranicznikiem w podłodze...... może ktoś eksperymentował już ...piotr marzec pisze:a jak sie ma taka stopke pogazem to pojdzie wiecej bez niej?pozdro dajcie cynk to wykreceBajbek19 pisze:Ja swojego vr-a bujnołem do 230 na prostej z jednym koleszka na pokładzie na 205\50r15 i jeszcze wydaje mi sie ze pujdzie wiecej bo ma fabryczna stopke pod gazem
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
czekamy pilnie na odpowiedz.hyper74 pisze:Właśnie... powiedzcie co z tym ogranicznikiem w podłodze...... może ktoś eksperymentował już ...piotr marzec pisze:a jak sie ma taka stopke pogazem to pojdzie wiecej bez niej?pozdro dajcie cynk to wykreceBajbek19 pisze:Ja swojego vr-a bujnołem do 230 na prostej z jednym koleszka na pokładzie na 205\50r15 i jeszcze wydaje mi sie ze pujdzie wiecej bo ma fabryczna stopke pod gazem
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
mam golfa mk3 1.9 D i na obwodnicy wokół kielc wydusiłem z niego 170 km/h ale to juz max, tak srednio to 140-150km/h myśle że nieźle? wrzuciłem do niego stożek i silnik tak jakby sie przebudził, w związku z tym mzm pytanie czy kiedy wytne katalizator i srodkowy wydech czy poprawi to choc troche osiągi? dfodam że w miejsce katalizatora wrzuce strumiennice.
po wywaleniu tego co planujesz wywalic to napewno osiagi beda lepsza.ale pamietaj o jednym ze bedzie chodzil jak traktor(glosno)pozdroMisiurysiu pisze:mam golfa mk3 1.9 D i na obwodnicy wokół kielc wydusiłem z niego 170 km/h ale to juz max, tak srednio to 140-150km/h myśle że nieźle? wrzuciłem do niego stożek i silnik tak jakby sie przebudził, w związku z tym mzm pytanie czy kiedy wytne katalizator i srodkowy wydech czy poprawi to choc troche osiągi? dfodam że w miejsce katalizatora wrzuce strumiennice.
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
czy są jakies wieksze problemy przy swapie silnika 1,9d na 1,9 td lub gtd. Chciałbym zmienic w miare mozliwosci na silnik bez elektroniki gdyż golfik jest z 93r i ma jeszcze cały osprzęt mechaniczny praktycznie brak elektroniki:) jeżeli jest taka mozliwosć chciałbym sie dowiedziec co muszę zrobic i jakie podzespoły oprócz silnika ofkorz wymienic? czy raczej wszystko jest podobne. z góry dziekuje za odpowiedź.
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
czy są jakies wieksze problemy przy swapie silnika 1,9d na 1,9 td lub gtd. Chciałbym zmienic w miare mozliwosci na silnik bez elektroniki gdyż golfik jest z 93r i ma jeszcze cały osprzęt mechaniczny praktycznie brak elektroniki:) jeżeli jest taka mozliwosć chciałbym sie dowiedziec co muszę zrobic i jakie podzespoły oprócz silnika ofkorz wymienic? czy raczej wszystko jest podobne. z góry dziekuje za odpowiedź.
widze że ze Skarżyska coraz więcej osób
- jarek_1313
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
- Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
- Kontakt:
Mój MKII 1,3 NZ wielopunkt na benzynie 155, a na gazie 165 - aż się sam zdziwiłem, że lepiej na gazie idzie, a na mocy nie czuć żadnej różnicy. I gaz tankowany na JET. Na Shell-u 160 max a ponoć najlepszy odcinek trasy ten sam i stacje stoją obok siebie, a gaz tańszy na JET i mniej o 0,3 litra pali na nim niż Shell. O prywatnych stacjach nie wpomne po niektórych nawet 2 litry mi więcej palił w stosunku do JET
narazie 235km/h w 5 osób na A4 wracałem z jaworzna do katowic.dodam że obroty były w granicach 6000obr/min powiedzmy że 5900obr/min a odciecie jest przy 6200obr/min wiec powinien przekroczyć 240km/h.ale to są wskazania licznikowe wieć panowie nie zapominajcie że licznik w każdym aucie przekłamuje a to że niektórzy z silnikiem 1.3 i skrzynią 4 lecieli 170km/h to chyba bzdury wyssane z palca i jeszcze na gazniku. jechałem takim i 155km/h to wszystko co udało się osiągnąć. zastanówcie się co piszecie G40 leci 200km/h ale ma 112KM a tu piszecie ze 55KM jedzie tylko 30km/h wolniej niewydaje się to komuś smieszne?
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości