Porting głowicy przy zasilaniu gazem

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Porting głowicy przy zasilaniu gazem

Post autor: Krokulec » sob lis 24, 2007 00:31

Witam.

Niebawem musze ściągnąc głowice i wymienić uszczelniacze i zastanawiam się czy przy zasilaniu gazem II generacji jest sens robić porting głowicy, przy okazji wymienie kolektor wydechowy na 4-2-1 który juz zakupiłem i zlece wykonanie układu wydechowego na 2 calowy od kolektora począwszy do ostatniego tłumika.

Chciałbym podnieść mu troche moment obrotowy i moc ale nie wiem czy to ma jakis sens przy zasilaniu auta gazem. Czy będzie jakaś poprawa czy musze też instalować blosa.

Może ktoś podpowie kto się troche zna na tym.

pozdrawiam


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » ndz lis 25, 2007 02:44

Znajomu ostatnio w mk3 2.0 zmienił tradycyjny mixer na blosa i podobno odczuwa różnice. także blos wskazany mi sie wydaje.

Porting to można by ale to zależy czy myślisz też o jakimś wałeczku na głowice bo to już by były dwie zależne od siebie rzeczy (chodzi mi o to żeby dobrać to odpowiednio do siebie)... W jakiej cenie masz porting?



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » ndz lis 25, 2007 14:38

bardzo dobry porting glowice pod LPG robi chojnacjki niestety robi sie to inaczej niz benzyniaki dlatego jest jednym z nielicznych w kraju


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » sob gru 01, 2007 14:41

Dokładnie chodzi mi o wypolerowanie kanałów dolotowych i wylotowych w głowicy, jeszcze nie pytałem o cene ale robiłby mi to kolega który ma warsztat i który trochę pojęcia o tym ma. dodatkowo wymiana kolektora wydechowego na 4-2-1 firmy RACETECH


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » sob gru 01, 2007 14:47

Krokulec pisze:wypolerowanie kanałów dolotowych i wylotowych
dolotowych bym niepolerował z obawy przed skraplaniem sie paliwa a wydech wypolerować jak najbardziej.



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » sob gru 01, 2007 17:36

Ja mam wypolerowane i nie jest to jakies super straszne (zdjecia u mnie w profilu)


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości