Problem z obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Adek
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 300
- Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:25
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
- Kontakt:
Problem z obrotami
Witam mam poraz kolejny problem wczesniej auto nie trzymało mi wogule obrotów wiec podejzewałem ze to silniczek krokowy ok.podjechałem na komputer no i okazało sie ze to silniczek. Wiec kupiłem drugi nowy i go zamontowałem ale nadal jest problem czasami auto sie zawiesza na 2tys obrotów i wczasie jazdy czuje takze czasami jak sam pedał gazu sam delikatnie dodaje gazu i zaraz puszcza wie moze ktoś co to moze być???
Czujnik położenia przepustnicy, to on steruje silniczkiem krokowym z tym, że raczej nie kupisz samego czujnika, ja kupiłem razem z kolektorem. Dodam, że czujnik jest przykręcany na 4 śrubki i przy przykręcaniu trzeba go wyregulować. Jak brat kupił MK3 i miał te same problemy co Ty po wymianie silniczka krokowego i czujnika wyregulowałem go tak jak było opisane w "Sam naprawiam" po regulacji o wiele lepiej samochód reaguje na wciśniecie pedału gazu.
pzdr
pzdr
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Adek
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 300
- Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:25
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
- Kontakt:
a kolego za ile wtedy zapłaciłeś czujnik z kolektorem???nerlst pisze:Czujnik położenia przepustnicy, to on steruje silniczkiem krokowym z tym, że raczej nie kupisz samego czujnika, ja kupiłem razem z kolektorem. Dodam, że czujnik jest przykręcany na 4 śrubki i przy przykręcaniu trzeba go wyregulować. Jak brat kupił MK3 i miał te same problemy co Ty po wymianie silniczka krokowego i czujnika wyregulowałem go tak jak było opisane w "Sam naprawiam" po regulacji o wiele lepiej samochód reaguje na wciśniecie pedału gazu.
pzdr
[ Dodano: 30 Lis 2007 22:19 ]
i to coś może pomuc???dziejo pisze:a zrób tzn odłącz na noc kleme akum
a za rana odpal go nie załączając żadnych odbiorników odpal i niech sobie chodzi do momentu az załączy sie wentylator 2 razy potem zgaś i odpal na nowo ale tak jak bys go normalnie uzytkował tzn ogrzewanie szyby wentyl ogrzewania itp
Ostatnio tak właśnie chciałem uczynić ale się dowiedzialem że sie tak nie robi bo to nic nieda...Błędy w MKIII z silnikiem ABS można skasować wyłącznie Vagiem a nie przez reset kompa..tak to ja robiłem w mkII 1,8 RP i słusznie..ale też myślałem że w mkIII tak samo można zrobić jednak to nic nieda bo tu jest inny kompdziejo pisze:a zrób tzn odłącz na noc kleme akum
a za rana odpal go nie załączając żadnych odbiorników odpal i niech sobie chodzi do momentu az załączy sie wentylator 2 razy potem zgaś i odpal na nowo ale tak jak bys go normalnie uzytkował tzn ogrzewanie szyby wentyl ogrzewania itp
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
- 18damian18
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 11:00
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
- 18damian18
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 11:00
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości