1Y Minimalna wysokosc glowicy po splanowaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

1Y Minimalna wysokosc glowicy po splanowaniu

Post autor: daaroo » czw lis 29, 2007 23:42

Poszukuje informacji o minimalnej wysokosci glowicy od silnika 1Y. Kupilem uzywana glowice, poczym dalem ja do splanowania przed montazem i nie wiem czy ktos nie przedobrzyl.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt lis 30, 2007 00:38

no bez przesady. planowanie to tylko wyrownanie, a nie zaraz zjezdzanie o milimetr, chyba, ze juz wczesniej byla robiona z 5 razy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt lis 30, 2007 11:22

souler pisze:no bez przesady. planowanie to tylko wyrownanie, a nie zaraz zjezdzanie o milimetr, chyba, ze juz wczesniej byla robiona z 5 razy.
dlatego sie pytam, bo nie wiem czy to normalne ze kolektor wydechowy wystaje 1mm poza splanowana powierzchnie glowicy.



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt lis 30, 2007 20:58

daaroo pisze:
souler pisze:no bez przesady. planowanie to tylko wyrownanie, a nie zaraz zjezdzanie o milimetr, chyba, ze juz wczesniej byla robiona z 5 razy.
dlatego sie pytam, bo nie wiem czy to normalne ze kolektor wydechowy wystaje 1mm poza splanowana powierzchnie glowicy.
W tym silniku (z komora spalania w głowicy) nie nie możesz splanować tak by zamkniete zawory wystawały ponad powierzchnie głowicy. Dużo osób błędnie dobiera w takich sinikach grubszą uszczelke po splanowaniu (co jest błędem w sztuce) - w tyego typu silnikach dobiera sie uszczelke w zależności od tego ile wystaja tłoki powyżej bloku w GMP (górnym martwym punkcie) - i tylko na podstawie tego dobiera się uszczelke.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob gru 01, 2007 00:40

ventil pisze:W tym silniku (z komora spalania w głowicy) nie nie możesz splanować tak by zamkniete zawory wystawały ponad powierzchnie głowicy. Dużo osób błędnie dobiera w takich sinikach grubszą uszczelke po splanowaniu (co jest błędem w sztuce) - w tyego typu silnikach dobiera sie uszczelke w zależności od tego ile wystaja tłoki powyżej bloku w GMP (górnym martwym punkcie) - i tylko na podstawie tego dobiera się uszczelke.

OK, Konkretnie napisane :pub:

Jeszcze jedna sprawa dotyczaca komor spalania, gdyz maja mikropekniecia. Dajac glowice do splanowania kazalem zrobic wsystko na tip top, jednak komor nie ruszyli-twierdzac ze nie trzeba.



vagin5

Post autor: vagin5 » sob gru 01, 2007 01:02

bo nie etrzeba, zmień je przejedź ze 100 km i zdejmi głowicę. za pewne będą też te nowe popekane.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob gru 01, 2007 01:08

w takim razie to by bylo tyle w tym temacie :)

Za pomoc wszystkim wielkie dzięki :pub:



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw gru 06, 2007 00:01

vagin5 pisze:bo nie etrzeba, zmień je przejedź ze 100 km i zdejmi głowicę. za pewne będą też te nowe popekane.
A to ciekawa teoria - chyba jak te komory są wystrugane z drewna to popękaja po 100 km. Zdejmowałem głowice po naprawach po 30 - 50tyś km i forkomory nie miały pękniec...



vagin5

Post autor: vagin5 » czw gru 06, 2007 00:21

chyba jak te komory są wystrugane z drewna

tak jak twoja głowa,

przyłuż sobie do głowy palnik i potrzym przez godzinkę ;] ciekawe co się stanie. peknięty kamerton normalny kamerton



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw gru 06, 2007 00:49

vagin5 pisze:peknięty kamerton normalny kamerton
NIe prawda!!!
ventil pisze:Zdejmowałem głowice po naprawach po 30 - 50tyś km i forkomory nie miały pękniec...
Zgadzam się w zupełności, Ventil wydaje mi się, że dalsza dyskusja na ten temat z użytkownikiem vagin5, nie ma najmniejszego sensu.... Co zresztą można wywnioskować po jego ostatnim poście....



vagin5

Post autor: vagin5 » czw gru 06, 2007 00:54

golfiarze...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości