Bardzo dziwne zachowanie po myjni w AJM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tsmolarski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Bardzo dziwne zachowanie po myjni w AJM

Post autor: tsmolarski » wt lis 20, 2007 23:37

Witam
Byłem dzisiaj na myjni umyć samochód, po zakonczeniu prania mojej bory bez wiekszych problemów wyjechałem z myjni i zaczęły się problemy.

Po przejechaniu ok 100 m poczułem że brakuje mi mocy więc zatrzymałem się na poboczu, wyłączyłem i włączyłem silnik myśląc że to tryb awaryjny silnika

Po ponownym uruchomieniu zaczęła mi migać lampka od świec no i co najdziwniejsze, wciskanie pedału gazu nie dawało zadnych skutków (obroty czały czas na poziomie 750 obr/m nawet po wcisnieciu pedału w podłogę)

Co ciekawsze po chwili silnik sam podnósł obroty do 1200 / 1400 obr/min i tak stoi

Nie wiem co się dzieje z silnikiem nie wiem czy zalałem kompa czy co, nigdy sie nic takiego nie działo

Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 23:48 przez tsmolarski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lis 20, 2007 23:45

jedź na vaga i odczytaj błąd ...



tsmolarski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tsmolarski » wt lis 20, 2007 23:49

problem w tym ze nie dojade silnik stracil całkowicie moc, przy włączeniu jedynki obroty są na pozionie 500 obr/m
Musze skombinować lawete

P.S.
Znacie jakiś dobrych i nie za drogich speców w Poznaniu



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lis 20, 2007 23:53

tsmolarski, poczekaj do jutra ... może coś sie polepszy ;) Sprawdź czujnik pedału hamulca

[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 22:57 ]
tak myślę nad Twoim problemem .... dziwna sprawa :chytry:
Jak mówię najlepiej byłoby podpiąć się pod vaga , wtedy wyjdzie co jest nie tak



tsmolarski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tsmolarski » pn lis 26, 2007 23:03

Macie jakieś namiary na poznańskich specjalistów
pozdr



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn lis 26, 2007 23:12

mialem dokladnie tak samo jak kompa spaliłem



tsmolarski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tsmolarski » pn lis 26, 2007 23:45

Co jeszcze ciekawego się działo
podczas odpalania samochodu słychać jakiś trzask no i wszystko w samochodzie gaśnie łącznie z lampami, wyświetlaczami zegarami, tak jak bym zdiął j=kleme z akumulatora
woojas25 pisze:mialem dokladnie tak samo jak kompa spaliłem
Ile kosztuje przyjemność wymiany ewentualna :(
Ostatnio zmieniony pn lis 26, 2007 23:47 przez tsmolarski, łącznie zmieniany 1 raz.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt lis 27, 2007 10:04

tsmolarski pisze:Co jeszcze ciekawego się działo
podczas odpalania samochodu słychać jakiś trzask no i wszystko w samochodzie gaśnie łącznie z lampami, wyświetlaczami zegarami, tak jak bym zdiął j=kleme z akumulatora
woojas25 pisze:mialem dokladnie tak samo jak kompa spaliłem
Ile kosztuje przyjemność wymiany ewentualna :(
najprawdopodobniej do twojego sterownika dostała się woda.Gdybyś od razu wysuszył komputer i osady z wapnia ect. zmył płynem do czyszczenia płytek drukowanych, to nie byłoby żadnego szwanku

tak czeka cię na 99% nowy sterownik - najlepiej sprawdzić czy faktycznie komputer

jak coś to priv


www.vagtune.pl tel. 502730289

tsmolarski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tsmolarski » pt lis 30, 2007 18:41

Błędy z kompa


VAG PL

9600 baud

17932 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
19466 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17931 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprz
19466 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17931 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1314 Sterownik silnika
J5920826C KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 - BŁĄD
1336 Nie znany kod błędu
J5920826C KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 - BŁĄD SPORADYCZNY
------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------


VAG-COM
Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 038 906 019 AN
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1301
Coding: 00002
Shop #: WSC 63351
5 Faults Found:
17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground
P1524 - 35-10 - - - Intermittent
16706 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0322 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
18047 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1639 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
18072 - Control Circuit for PD Injectors: Electrical Malfunction
P1664 - 35-10 - - - Intermittent
16989 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0605 - 35-00 - Please Register/Activate
Readiness: N/A



Potem skasowałem błędy i działał poprawnie
spróbuje jeszcze moze błąd wystapi

Jeśli ktos mi powie cos o błędach będe wdzięczny



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob gru 01, 2007 00:01

Witam.
Looknij na tą stronkę trochę samo rozkodujesz... http://www.obd-2.biz/vag.php :bigok:
Pozdrawiam



tsmolarski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tsmolarski » ndz gru 02, 2007 18:56

powiedzcie mi na podstawie ponizszych błędów co bym musiał wymienićbo kody kodami nie zawsze znacza to co maja
pozdr


Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 AN
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1301
Coding: 00002
Shop #: WSC 63351
3 Faults Found:
19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground
P3010 - 35-00 - -
17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal
P1523 - 35-10 - - - Intermittent
17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground
P1524 - 35-00 - -

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 907 379 R
Component: ASR 20 IE CAN 0001
Coding: 13404
Shop #: WSC 01317
No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 907 044 C
Component: CLIMATRONIC C 0.7.0
Coding: 01001
Shop #: WSC 01317
2 Faults Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to B+
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
37-00 - Faulty

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J5 920 826 C
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
Coding: 01112
Shop #: WSC 12345
WVWZZZ1JZ3W500762 VWZ7Z0C6993105
1 Fault Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
49-00 - No Communications

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01266
2 Faults Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 959 799 Q
Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 01317
3 Faults Found:
01483 - Control Circuit for Rear Lid Remote Unlocking
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
35-00 - -
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 035 152 F
Component: Radio BNO 0004
Coding: 00001
Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-00 - Open Circuit

End -------------------------------------------------------



Awatar użytkownika
jkayser
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr mar 07, 2007 11:45
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: jkayser » pn lut 23, 2009 22:16

Odgrzebuje temat bo mam to samo bo mokrym dniu. Jak się sprawa skończyła?

Jaka cena ewentualnego kompa?


MK4 Variant [size=134][b]TDI PD[/b][/size] 115 PS [AJM]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/265893.html][img]http://images.spritmonitor.de/265893.png[/img][/url]
Poznań, Diagnoza VAG - pw
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/236/3a59f93d19cda127.jpg[/img][/url]

tsmolarski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: tsmolarski » pn lut 23, 2009 22:21

U mnie wygladalo tak,
Sciągnąłem podszybie i przy okazji wymienilem je na nowe bo było popękane
wytarlem wszystko do sucha w okolo sterownika wysuszylem sterownik (nie rozkrecalem byl tylko w temperaturze pokojowej),
samochod stal 3 dni na 4 sie uruchomil i przestal wariowac
chodzi do dzisiaj nic nie wymienialem poza plastikowym podszybiem :)



Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » wt lut 24, 2009 17:24

tsmolarski pisze:U mnie wygladalo tak,
Sciągnąłem podszybie i przy okazji wymienilem je na nowe bo było popękane
wytarlem wszystko do sucha w okolo sterownika wysuszylem sterownik (nie rozkrecalem byl tylko w temperaturze pokojowej),
samochod stal 3 dni na 4 sie uruchomil i przestal wariowac
chodzi do dzisiaj nic nie wymienialem poza plastikowym podszybiem :)
Trzeba być niemcem żeby w takim miejscu kompa ulokować :hmm:


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 130 gości