1.8 16V G60 Ile jest takich w Polsce??? Jak przerobić????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

1.8 16V G60 Ile jest takich w Polsce??? Jak przerobić????

Post autor: kamil g60 » sob lis 24, 2007 18:05

Czy wie ktos jak doladnie przerobic G60 na 16V G60 Mam silnik mam po remoncie 1.8 16V KR Siedział on u mego brata w golfinie mk1 lecz już jest wyjęty i planuje go wpakować go do golfiny g60. Kolektor najlepiej było by miec taki org. jak był w fabrycznym 1.8 16v g60 ale nowy z aso w niemczech kosztuje 249euro.... szukałem od scirocco bo jest taki sam lecz kwestia kolanka ale da rade dorobic... mocowanie to mały kłopot.. Od czego moze pasowac listwa???? lecz zastanawiam sie czy z niedużym doładowaniem 0.5 0.6 bara tyle ile ma fabryczny kompresor wytrzyma silnik bez kutych korb i tłoków.... i bez odprężania silnika jakie ma kr czyli 10.1?????

Prosiłbym o jakieś opisy lub zdjecia z przeróbek...... Obrazek Obrazek Obrazek


Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744

Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty


Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A

Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8

Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » pt lis 30, 2007 14:22

w polsce orginalnych nie ma. musisz odprężyć 16V trzeba wsadzić tłoki z audi S2 wtedy możesz montować G-ladera i dorobić mocowanie na alternator z tyłu silnika. układ wydechowy w limited jest taki jak w ralley podwójny katalizator i podwójny tłumik środkowy


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Post autor: kamil g60 » pt lis 30, 2007 23:49

Znalazłem informacje tez zeby odprezyc silnik montuja pod głowice 2 lub 3 uszczelki. ale nie wiem co z wtryskami czy orginalne wystarcza????


Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744

Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty


Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A

Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8

Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » sob gru 01, 2007 04:18

tu jest podobny temat może lepiej pisać w jednym niż kilka zakładać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1539290#1539290


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 242 gości