kupilem Vento 1.8/94

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

kupilem Vento 1.8/94

Post autor: pakob » wt lip 12, 2005 19:59

Witajcie!Szukalem dla siebie auta wsrod Golfow ale dzis trafilo sie Vento z 94 1.8 silnik ABS/90 KM.Ma kilka malutkich purchli srednio po 1 cm.Sprzedajacy powiedzial ze moze mi zrobic zaprawki i nic nie bedzie widac-ale to metalik jasnoniebieski wiec nie wiem jak to moze wygladac.Jest taki problem - na wolnych obrotach silnik ma 1150 obr/min -czy to wskazuje na uszkodzenie czujnika polozenia przepustnicy czy byc moze wystarczy samo czyszczenie przepustnicy.Silnik 170000 ks.serwisowa do 2004 - analiza spalin o.k tylko amorki po okolo 60% - ile jeszcze moge w/g was na nich polatac?Prosze i pomoc o mechanicy do ktorych pojade zaraz mnie skroja na czujnik za kilkaset zetow- co radzicie



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » wt lip 12, 2005 20:30

Jak silnik, sie zagrzeje to obroty dalej stoja ponad 1000 obr/min ?
Zaprawek nie rob, bedziesz mial tylko brzydkie plamy.
Jesli powiedzieli Ci na stacji diagnostycznej ze amorki masz 60 % to nie przejmuj sie :) Znajomy w cc pojechal i wyszlo ze sprawnosc amorkow 15 %.... zalozyl nowe i wyszlo ze sprawnosc 20 % :) te stare dal koledze zalozyl u siebie i wyszlo sprawnosc 70 % :D tyle ze pojechal na inna stacje.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 12, 2005 20:32

POdłącz VAG i nie kombinuj zanim tego nie zrobisz. Jest jeszcze troche czujników :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

obroty sa po nagrzaniu

Post autor: pakob » wt lip 12, 2005 21:59

obroty po nagrzaniu sa takie same 1150 -1180 Z tym VAG-iem bede mial klopot bo mieszkam w woj.miescie w Lublinie a tu sporo warsztatow naprawia auta na sluch - moze ktos z forumowiczow z Lublina podpowie cos ciekawego?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 123 gości