Nagrzewanie silnika na PB i LPG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 22:01
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontakt:
Nagrzewanie silnika na PB i LPG
Czy zimny silnik zzasilany LPG równie szybko się nagrzywa co ten sam silnik ale zasilany PB95?
Czy zasilany LPG tez powinien trzymać temp 90 stopni czy są jakieś odstępstwa od tej Tamp (w przypadku LPG)?
Czy na temp pracy silnika ma wogóle znaczenie jakim się go paliwem zasila?
Czy zasilany LPG tez powinien trzymać temp 90 stopni czy są jakieś odstępstwa od tej Tamp (w przypadku LPG)?
Czy na temp pracy silnika ma wogóle znaczenie jakim się go paliwem zasila?
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 23:10 przez wojtas.l, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ja mam LPG,wymieniłem 3 termostaty,1szy był Vernet 84st.,2i wziąłem dopasowałem od Toyoty 88st.,3ci założyłem Wahler i na żadnym nie miałem wskazówki równo pośrodku.Chyba, że w korku.Wskazówka trzymała się zawsze w okolicy 80st.Ja odpalam na PB jadę ok.500m i przełączam na gaz.,po 1km mam wskazówkę już na białym polu.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
mam LPG i wskazówka zawsze stoi na bacznosć
.
może przekłamuje wskaźnik (to bardzo często się zdarza)
tak powinien trzymać 90 od tego jest termostat i wentylator chłodnicywojtas.l pisze:Czy zasilany LPG tez powinien trzymać temp 90 stopni czy są jakieś odstępstwa od tej Tamp (w przypadku LPG)?
.
może przekłamuje wskaźnik (to bardzo często się zdarza)
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
a ja mam pytanie...czy temperatura ciut powyżej 70 stopni po mieście...Jadąc na tym odcinku mam ogrzewanie wlączone w aucie na maksa i leci gorące powietrze już po kilku minutach chodź temperatura w silniku jest trochę powyżej 70 stopni...I tak mam w zimię, a obroty sa wporządku 800-900. Inaczej było w lecie dosyć często temperatura sięgała powyżej 90 stopni w mieście a teraz jest ciężko w zimie...Sprawdzałem podczas postoju po 10 minutach temperatura sięga 90 stopni ale niepodczas jazdy po mieście o tej porze nie..
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
a jakie obroty powinienem mieć autko przy otwartym non stop termostacie(czyli obieg jest otwarty..czyli jest zepsuty)..bo ja mam na początku powyżej 1000 po chwili spada na 800-900 i stoi...a może nawiewmarek2907 pisze:marcino, termostat do wymiany
polecam firmę WACHLER
jutro sprobuje zrobić 10km po mieście bez nagrzewnicy i zobaczymy
Co ciekawe..miesiąc temu wymieniali mi płyn sadzali szczelność i mieli sprawdzić termostat jak walnięty mieli wymienić..co sie okazało jest dobry i niewymienili co mogli tez na tym zarobić.
W korku idzie mi temperatura w górę na trasie 70-80 rzadko 90...a przewody są gorące
Ostatnio zmieniony pt lis 30, 2007 01:26 przez marcino, łącznie zmieniany 1 raz.
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
Prosty sposób:marcino pisze:a jakie obroty powinienem mieć autko przy otwartym non stop termostacie(czyli obieg jest otwarty..czyli jest zepsuty)..bo ja mam na początku powyżej 1000 po chwili spada na 800-900 i stoi...a może nawiewmarek2907 pisze:marcino, termostat do wymiany
polecam firmę WACHLER
jutro sprobuje zrobić 10km po mieście bez nagrzewnicy i zobaczymy
Co ciekawe..miesiąc temu wymieniali mi płyn sadzali szczelność i mieli sprawdzić termostat jak walnięty mieli wymienić..co sie okazało jest dobry i niewymienili co mogli tez na tym zarobić.
W korku idzie mi temperatura w górę na trasie 70-80 rzadko 90...a przewody są gorące
Jest prosty sposób:
Po rozgrzaniu silnika do około 70stopnii, stanąć podnieść maskę i sprawdzić węże wychodzące z chłodnicy. Jeśli silnik nie osiągnął 87stopnii to dolny wąż od chłodnicy powinien być zimny, jeśli jest ciepły (taki sam jak góry lub ciut zimniejszy) to termostat (Tak było w moim przypadku)
Panowie...Termostat jak go wyciągnąłem to był leciutko otwarty i szedł obieg nonstop///Przy 99% w autach jajk jest problem z dogrzaniem silnika to termostat
Idealny przykład..Dzięki kolegoSkulek pisze:Po rozgrzaniu silnika do około 70stopnii, stanąć podnieść maskę i sprawdzić węże wychodzące z chłodnicy. Jeśli silnik nie osiągnął 87stopnii to dolny wąż od chłodnicy powinien być zimny, jeśli jest ciepły (taki sam jak góry lub ciut zimniejszy) to termostat (Tak było w moim przypadku)
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
Dokładnie to wina termostatu. Kupiłem ostatnio kolenejgo MK3 i jadąc do domu na trasie miałem 70 stopni a w mieście dopiero osiągał 90 wieć zaraz wstawiłem go do mechanika na wymianę paska rozrządu, oleju, filtrów świec no i oczywiście płynu chłodzącego i termostatu. Po tym zabiegu problem ustał trzyma cały czas 90 Termostat oczywiście WAHLER w inter-cars kosztuje 41zł
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości