TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Nawiązując do mojego problemu to ciężko pali także na ciepłym silniku. Zacząłem jeździć i się okazało, że na ciepłym silniku tez potrafi długo kręcić i się zachowuje jakby nie dostawał paliwa na początku i jak pokręce to kichać zaczyna aż silnik zaskakuje. Mam także problem z nastawnikiem i tutaj zaczynam obstawiać problem z odpalaniem.
Proszę o sugestie.
Pozdrawiam.
Proszę o sugestie.
Pozdrawiam.
Witam,
koledzy dzis probowalem odpalic swojego golfa 1.9 tdi i niestety nie dalo sie - zaraz po przekreceniu kluczyka w stacyjce silnik gasnie. Natomiast gdy pulsacyjnie dodaje gazu to wtedy z trudem odpala. Probowalem diagnozowac silnik Vagiem, lecz ten wskazal na kod usterki ktory juz wystepowal: 777 - czyli czujnik położenia pedału przyspiesznika. Co nalezy sprawdzic w pierwszej kolejnosci? Niestety nie moge sprawdzic czy silnik normalnie odpala gdy jest cieply.
P.S Ile wam pali silnik 1Z? Bo mnie 5.3, a jeżdze głównie po autostradzie z prędkościa 110-120.
koledzy dzis probowalem odpalic swojego golfa 1.9 tdi i niestety nie dalo sie - zaraz po przekreceniu kluczyka w stacyjce silnik gasnie. Natomiast gdy pulsacyjnie dodaje gazu to wtedy z trudem odpala. Probowalem diagnozowac silnik Vagiem, lecz ten wskazal na kod usterki ktory juz wystepowal: 777 - czyli czujnik położenia pedału przyspiesznika. Co nalezy sprawdzic w pierwszej kolejnosci? Niestety nie moge sprawdzic czy silnik normalnie odpala gdy jest cieply.
P.S Ile wam pali silnik 1Z? Bo mnie 5.3, a jeżdze głównie po autostradzie z prędkościa 110-120.
pozdrawiam,
menteith
menteith
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
- Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
- Kontakt:
Witam
"Pompka" AXR szarpie przez moment silnikiem po odpalaniu ale tylko gdy w nocy było 0 stopni lub poniżej. Wygląda to tak jakby nie palił na wszystkie gary albo jeszcze gorzej. Po dwu- trzykrotnym podgrzaniu świec po kilkanaście sekund problem "prawie" zanika. Gdy jest cieplej nie ma takiego problemu. Świece już wymieniłem, bo myślałem, że to wina "żarówek"... i zonk.
O so chozi
"Pompka" AXR szarpie przez moment silnikiem po odpalaniu ale tylko gdy w nocy było 0 stopni lub poniżej. Wygląda to tak jakby nie palił na wszystkie gary albo jeszcze gorzej. Po dwu- trzykrotnym podgrzaniu świec po kilkanaście sekund problem "prawie" zanika. Gdy jest cieplej nie ma takiego problemu. Świece już wymieniłem, bo myślałem, że to wina "żarówek"... i zonk.
O so chozi
:-)
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:39
- Lokalizacja: łobżenica
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:39
- Lokalizacja: łobżenica
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
- Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
- Kontakt:
No dobra... ale gdzie one są Co to w ogóle jestmiszcz1977 pisze:przekazniki sprawdz
Jestem "zielony" w tej materii
Ostatnio zmieniony pt lis 30, 2007 09:51 przez Siwy z ..., łącznie zmieniany 1 raz.
:-)
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt lis 30, 2007 12:57
- Lokalizacja: poawłów
moze mi ktos pomoc mam golfa 1.6diesel spalil mi on ostatni 7 l ropy co zrobicGobo90 pisze:Akumulator jest przeładowany bo jak sie go mierzy to jak samochód jest zgaszony to aku ma 13,3v a jak zapalony to ma 15v na wolnych obrotach
[ Dodano: 30 Lis 2007 12:29 ]
naprawde to za dluzo na samego disla
damiano:)
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz gru 02, 2007 19:52
- Lokalizacja: Wrocław
nie odpala na zimno silnik w dieslu AEF 1,9D (Diesel) VW POL
Mam problem z odpaleniem silnika AEF 1,9D (Diesel) VW POLO rok prod. 1998 na zimno.
Stwierdziłem, ze mam przerwę na przewodach czujnika (chyba temperatury). Czujnik ten ma 2 przewody i jest zamontowany poza silnikiem (chyba kontrola temperatury cieczy chłodzącej). Czy ma to wpływ na rozruch silnika?
Stwierdziłem, ze mam przerwę na przewodach czujnika (chyba temperatury). Czujnik ten ma 2 przewody i jest zamontowany poza silnikiem (chyba kontrola temperatury cieczy chłodzącej). Czy ma to wpływ na rozruch silnika?
Paweł
pawwasik(małpa)wp.pl
pawwasik(małpa)wp.pl
Witam!
Mam problem z zakupionym niedawno golfem IV TDI 110km, są problemy z odpaleniem silnika ma on przejechane napewno ponad 200tyś.km jeszcze nic przy nim nie robiłem a dzisiaj przy +1stopniu na dworze odpalałem go 5-cio krotnie jaka może być przyczyna bo boję się że może być silnik już wyjechany proszę o pomoc!
Mam problem z zakupionym niedawno golfem IV TDI 110km, są problemy z odpaleniem silnika ma on przejechane napewno ponad 200tyś.km jeszcze nic przy nim nie robiłem a dzisiaj przy +1stopniu na dworze odpalałem go 5-cio krotnie jaka może być przyczyna bo boję się że może być silnik już wyjechany proszę o pomoc!
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
zawsze jak się kupi auto to pierwsze dni są najgorsze ponieważ człowiek odrazu zakłada że szrota kupił i na pewno ktoś go sprzedał bo coś jest w nim zepsute....ale spoko zarejestruj, ubezpiecz i skocz wszystko posprawdzać, świece żarowe, filtr paliwa itp itd, nie zakładaj odrazu najgorszego:Dchili pisze:tak zrobię damcio 151 dzięki serdeczne tylko muszę go zarejestrować i ubezpieczyć bo nim nie ruszę. Miałem też sugestię że to może świece żarowe a co ty o tym sądzisz, a tak wogóle to myślisz że pojeżdzę nim jeszcze bo już zacząłem zakładać najgorsze?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 42 gości