wolne obroty 1,6 SR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gregoor007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 26, 2007 20:46
Lokalizacja: Chełm Śląski

wolne obroty 1,6 SR

Post autor: gregoor007 » czw lis 29, 2007 18:18

Witam
Proszę o pomoc ponieważ podczas dzisiejszej jazdy wyszło coś takiego że po spuszczeniu z gazu na wolnych obrotach gaśnie (dwa trzy razy się wachnie od 900 do 1100 obr. i gaśnie a niekiedy jest tak że wszystko OK i chodzi normalnie). Proszę o jakieś porady gdzie szukać tego feleru.



Awatar użytkownika
dar3k_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1052
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 10:55
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dar3k_ » czw lis 29, 2007 18:26

masz lpg?


Było MK4 GTI 2.3 V5 150PS

Awatar użytkownika
gregoor007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 26, 2007 20:46
Lokalizacja: Chełm Śląski

Post autor: gregoor007 » czw lis 29, 2007 18:37

Nie tylko benzyna i zapomniałem dodać przy przegazowaiu szczela



Awatar użytkownika
dar3k_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1052
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 10:55
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dar3k_ » czw lis 29, 2007 19:48

podepnij sprzet do vaga, jakies bledy powinny sie znalezc


Było MK4 GTI 2.3 V5 150PS

mitsu1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 09:43
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: mitsu1 » czw lis 29, 2007 21:33

kolego mialem ten sam problem w swoim mk4 1,6 sr
okazalo sie ze podawalo za uboga mieszanke i komputer staral sie ja wzbogacic
wymienilem sonde i jest ok


DUZO CZESCI DO MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129351

Awatar użytkownika
gregoor007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 26, 2007 20:46
Lokalizacja: Chełm Śląski

Post autor: gregoor007 » pt lis 30, 2007 15:54

Witam
Odłączyłem dzisiaj akumulator żeby wykasowały się drobne błędy i wszystko by było już OK, przejechałem 40km ani razu nie zgasł parę razy się zawachał ale już nie tak mocno (po jednym razie wracał do normy), ale wyszedł inny problem a mianowicie podczas tej całej trasy nie mógł uzyskać temperatury (wyglądało tak jakby od razu pracował na dużym obiegu wcześniej zagrzewał się bardzo szybko wystarczyło parę kilometrów) dopiero gdy przyjechałem do siebie i postał przed garażem parę minut zapalony to dostał te 90C. Czy jedno z drugim może mieć coś wspólnego? Bo wygląda na to że termostat jest do wymiany.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 69 gości