
Byłem dzisiaj na hamowni i ........ normalnie chyba wstyd pisać, no ale przynajmniej teraz już wiem na 100% co mam.
Bardzo polecam wizytę w Kosakowie na hamowni.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Natrysk na IC (o ile jest prawidłowo zrobiony) pomaga gdy temp powietrza w układzie jest wysoka, czyli już po butowaniu... Na hamowni gdzie auto robi "rundkę" obrotomierzem tylko na jednym biegu i na dodatek dostaje nawiew, natrysk nic Ci nie da na wykresie.VW_Marcin pisze:Zawsze te 8 KM więcej![]()
Charakterystyka akurat wyglądała normalnie, jak na serii, tyle że kapinkę "wyżej".
Hamowałem go jeszcze przy włączonym "powerboxie" z (nie wiem jak to określić) natryskiem na intercooler ???? (tak to chyba można nazwać, bo coś takiego jeszcze poprzedni właściciel wymyślił) - prawie żadnej zmiany, i tu się dziwie bo jednak powinno chyba coś dać bardziej schłodzone powietrze (gęstość)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości