Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
ryba_71
- Użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: ryba_71 » śr lis 28, 2007 10:04
Ostatnio parę razy zdarzyło mi się, że silnik nie chciał zakończyć pracy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i nadal pracował, odłączyłem klemy akumulatora a on dalej klekocze więc musiałem go zdławić na biegu. Dodatkowo zauważyłem że co jakiś czas kasuje się mi sam zegar elektroniczny i wskazanie kilometrów przejechanych od ostatniego ustawienia.
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły na przyczynę i rozwiązanie tego problemu to proszę o podzielenie się nimi.
-
BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » śr lis 28, 2007 10:33
Diesel do pracy prądu nie potrzebuje już z definicji, potrzebne jest mu tylko jakieś paliwo. Jeśli nie żywi się olejem silnikowym, to znaczy że masz uszkodzony albo elektrozawór odcinający paliwo albo przekaźnik, który nim steruje.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
ryba_71
- Użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: ryba_71 » śr lis 28, 2007 10:38
Olejem silnikowym się nieżywi a dodatkowo dodam że mam imobilajzer czy on może być też przyczyną. Gdzie w takim razie znajduje się ten zawór odcinający paliwo moj silnik to 1Y.
-
andrzej22
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 18:25
- Lokalizacja: podkarpacie
Post
autor: andrzej22 » śr lis 28, 2007 10:43
cze kolego to elektryka ci nawala . Jak masz autko uruchomione sciag kabel od elektrozaworu na pompie ma zgasnac . albo sciag ten kabel i odpal bryczke ma nie zapalic ! pozdro
-
ryba_71
- Użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: ryba_71 » śr lis 28, 2007 11:18
Czy nie posiadacie zdjęć z lokalizacją tego kabelka przy elektrozaworze bądź kostki stacyjki
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » śr lis 28, 2007 11:23
ryba_71 pisze:Czy nie posiadacie zdjęć z lokalizacją tego kabelka przy elektrozaworze
alektrozawór jest przy pompie wtryskowej
ryba_71 pisze:bądź kostki stacyjki
to nie wiesz gdzie jest kostka stacyjki
za stacyjką
-
Marcin_87
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
- Lokalizacja: Opatów
Post
autor: Marcin_87 » śr lis 28, 2007 12:01
elektrozawór znajduje sie w głowicy pompy idzie od niego przewód przykręcony do niego prawdopodobnie na nakrętke5 jak gumka w elektrozaworze sie uszkodzi wtedy silnik nie gaśnie
-
ryba_71
- Użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: ryba_71 » śr lis 28, 2007 12:05
damcio151 Wiem gdzie jest kostka tylko nie widzę aby coś w niej mogło być uszkodzone więc dlatego pytanie o zdjęcie.
-
Marcin_87
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
- Lokalizacja: Opatów
Post
autor: Marcin_87 » śr lis 28, 2007 12:20
sprawdz elektrozawór odkręć przewód od niego włącz stacyjke i przyłóz kabel od niego jak będziesz słyszał pyknięcie to znaczy zę stacyjka jest dobra tylko gumka na zaworze jest zrąbana a jak nic nie usłyszysz to wtedy stacyjka albo przewód gdzieś się uszkodził
-
ryba_71
- Użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: ryba_71 » czw lis 29, 2007 09:52
Marcin_87 nie jest to łatwo sprawdzić bo silnik nie zawsze ma ochotę na pracę bez kluczyka w stacyjce. Od dwóch dni problem się nie powtórzył, a tą metodą można zastosować gdy sytuacja powtarza się cały czas.
-
SławekUKF
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: SławekUKF » czw lis 29, 2007 10:44
To odłącz kabel od elektrozaworu i podłącz do niego żarówkę na krótko drugi koniec żarówki do masy i sobie sprawdzisz stacyjke dokładnie i bedziesz wiedział co jest przyczyną czy stacyjka czy elaktrozawór
-
ryba_71
- Użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
- Lokalizacja: Podkarpacie
Post
autor: ryba_71 » czw lis 29, 2007 11:14
SławekUKF chyba nie przeczytałeś ze zrozumieniem mojej wypowiedzi więc cytuję ją jeszcze raz:
nie jest to łatwo sprawdzić bo silnik nie zawsze ma ochotę na pracę bez kluczyka w stacyjce. Od dwóch dni problem się nie powtórzył, a tą metodą można zastosować gdy sytuacja powtarza się cały czas.
Więc takie sprawdzenie jak proponujesz nic nie da.
-
Marcin_87
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
- Lokalizacja: Opatów
Post
autor: Marcin_87 » czw lis 29, 2007 12:25
ja bym wykręcił elektrozawór i sprawdził stan gumki może być gdzieś pęknięta i jak się dobrze ułoży to gaśnie a jak źle to nie gaśnie
-
SławekUKF
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: SławekUKF » pt lis 30, 2007 01:35
Ok. Jeżeli sytuacja sie powtórzy i po wyłączeniu stacyjki silnik bedzie nadal pracował to wtedy wysiądź otwórz mache i odłącz przewód od elektrozaworu na pompie a wtedy bedzie wiadomo jak silnik bedzie dalej pracował to winą jest własnie elektrozawór a jezeli silnik zgaśnie wówczas jest coś z elektryką.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości