1.8 8v G60 by melon
Moderator: G0 Karcio
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
melon, widze ze podszybie ucierpialo przy wyjmowaniu motoru a jak oceniasz auto po hamowni "butowej"? myslisz ze trzyma serie?
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
Podszybie to nie moja sprawkagrzaneczka997 pisze:melon, widze ze podszybie ucierpialo przy wyjmowaniu motoru a jak oceniasz auto po hamowni "butowej"? myslisz ze trzyma serie?
Było taki jak go kupowałem.
Najpierw sprawy czysto mechaniczne całego auta a potem lakierek itd.Auto ma zapie...lac ,a potem wygląd.
Co to koników to nie mam pojecia bo nie mam porównania zbytnio,wiem ze seryjne 1.8T w octavi ,pasku,golfie zostaja w tyle ,no i udało mi sie pogonic Audi A8 4,2 Quatro to 3xx ilus konne w automacie S4 tak?bo nie znam sie na ich oznaczneiach Od startu do jakis 150 o jakies 2 gługosci.No i przegrałem z rolowanego z BMW 540 o 1 długosc.Wiec nie wiem ,albo kierwonicy jacys słabi albo trzyma serie.Naprawde nie wiem okaże sie po hamowni.
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
w końcu mają 10 KM mniej względem katalogowej serii w G60 no i masy mają dobre 300 kg więcej...melon pisze:wiem ze seryjne 1.8T w octavi ,pasku,golfie zostaja w tyle
no to niezły wynik... a ten silniczek 4.2 miał 360 KM, przynajmniej w S8... jeśli faktycznie go pocisnąłeś, to naprawdę sprawny masz ten swój silniczekmelon pisze:no i udało mi sie pogonic Audi A8 4,2 Quatro to 3xx ilus konne w automacie S4 tak?bo nie znam sie na ich oznaczneiach
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- sworcjusz_kg
- "Rabbit is in my mind"
- Posty: 309
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 23:34
- Lokalizacja: ZKL/GDA
- Kontakt:
Robie odkop bo auto przejdzie pewne zmiany.
Na początek małe info.
Budy od G60 juz nie ma - poszła na - sie rozpadła :/
Zakupiłem 1.6GL w automacie o tym samym kolorze rok 88 w stanie bdb bez rdzy tylko ma pełno zaprawek robionych przez poprzedniego włascicielela ,ale sie pomaluje i bedzie gites.
Przez wakacja przełozyłem wszystkie graty z budy G60 do tej z GL - pasowało wszystko (prawie) Plug&Play .
Teraz czekam na paczki z gratami do przeróbek :
- zestaw z firmy Bar-Tek Tunning Stage 4
* kólko 68mm
* wałek asymetryczny SCHRICKA 268/276
* filtr K&N
* regulator cisnienia paliwa z regulacja
* chip RS3
- wytryski zostaja moje bo sa 319cc/m szare
- kolektor wydechowy Supersprinta
- nowa pompa oleju 027115105B
- olej Motul 300v
- wskanizk AFR/doładowania/cisnienia oleju
- klocki Ferrodo DS Performance
- ramka za 3 zegarki w miejsce radia
Planowana moc - przekroczyć 200km i zeby sie nie wysra*ł0.
Nowe fotki porobie na dniach.
Na początek małe info.
Budy od G60 juz nie ma - poszła na - sie rozpadła :/
Zakupiłem 1.6GL w automacie o tym samym kolorze rok 88 w stanie bdb bez rdzy tylko ma pełno zaprawek robionych przez poprzedniego włascicielela ,ale sie pomaluje i bedzie gites.
Przez wakacja przełozyłem wszystkie graty z budy G60 do tej z GL - pasowało wszystko (prawie) Plug&Play .
Teraz czekam na paczki z gratami do przeróbek :
- zestaw z firmy Bar-Tek Tunning Stage 4
* kólko 68mm
* wałek asymetryczny SCHRICKA 268/276
* filtr K&N
* regulator cisnienia paliwa z regulacja
* chip RS3
- wytryski zostaja moje bo sa 319cc/m szare
- kolektor wydechowy Supersprinta
- nowa pompa oleju 027115105B
- olej Motul 300v
- wskanizk AFR/doładowania/cisnienia oleju
- klocki Ferrodo DS Performance
- ramka za 3 zegarki w miejsce radia
Planowana moc - przekroczyć 200km i zeby sie nie wysra*ł0.
Nowe fotki porobie na dniach.
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości