Kopci przy przyspieszaniu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Kopci przy przyspieszaniu.

Post autor: zygimar » wt lis 27, 2007 11:17

Witam

Jakis rok temu zmieniłem przepływke na podróbke.
po ok 8 miesiącach zaczoła kopcic przy lekkim przyspieszaniu - zmieniłem na ta orginalna stara przestal ale kopci przy przyspieszaniu i od ok 2800obr.
Zrobiłem test wypiełem przepływke ale dalej kopci co może byc powodem.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lis 27, 2007 16:55

sprawdź czy nie masz nigdzie nieszczelności



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » wt lis 27, 2007 18:18

Tylko pytanie jak to zrobic. Na słuch to jakos nie bardzo. Chyba ze pozadnie bedzie syczec.
No tylko ze bez przeplywko tez kopci i to mnie zastanawia.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lis 27, 2007 18:21

Tylko pytanie jak to zrobic. Na słuch to jakos nie bardzo. Chyba ze pozadnie bedzie syczec.
No tylko ze bez przeplywko tez kopci i to mnie zastanawia.
nie dziw się że kopci jeżeli masz jakiś duże dziursko :P sprawdź to wizualnie .... od turbo do kolektora ssącego
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 18:22 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt lis 27, 2007 19:31

damcio151 pisze:sprawdź to wizualnie
Jeśli to będzie po stronie od turbo do IC to okolice nieszczelności powinny być uwalone miełką oleju. Możesz również podkręcić silnik na wyższe obroty (ale z umiatem) i niech ktoś przyłoży ręką obok każdego węża, podmuch da się wyczuć. Kiedyś tak namierzyłem, ale pęknięcie było duże, ok 1,5 cm, samochód był słaby i śmiesznie świszczał...
Pozdrawiam.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr lis 28, 2007 08:21

Czy ktos wie jak wymontowac IC. Moze podeslecie jakas instrukcje??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lis 28, 2007 10:21

zygimar pisze:Czy ktos wie jak wymontowac IC
szukaj wpierw nieszczelności na łączeniach, potem na łącznikach gumowych - powinno być to miejsce lekko zaolejone



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 64 gości