Silnik TDI w nowych VW
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Silnik TDI w nowych VW
Orientuje sie ktoś czy te silniki są na common railu czy na pompo-wtryskiwaczach
Chodzi mi głównie o polo 1,4 TDI z lat 2005-2007 ?
Chodzi mi głównie o polo 1,4 TDI z lat 2005-2007 ?
Ostatnio zmieniony pn lis 26, 2007 22:56 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Re: Silnik TDI w nowych VW
pompowtryski w VW/Audi szły wcześniej, chyba już od 1999 rokuŁyskacz pisze:Orientuje sie ktoś czy te silniki są na common railu czy na pompo-wtryskiwaczach
Chodzi mi głównie o polo 1,4 TDI z lat 2005-2007 ?
common rail w VW były też wczesniej ale w dużych dostawczych autach
co do mniejszych jednostek to chyba w VW mk5 2.0 TDI są już seryjnie
z common rail od tego roku
co do polo z tego rocznika to silnik diesla chyba jest 3 cylindrowy
i jest raczej na 99,9% na pompowtryskiwaczach
kurcze był już podobny kiedyś temacik
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no właśnie szukałem ale bez rezultatów :/RobertP pisze:kurcze był już podobny kiedyś temacik
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
a czemu szukasz, masz taką polówkę ?Łyskacz pisze:no właśnie szukałem ale bez rezultatów :/RobertP pisze:kurcze był już podobny kiedyś temacik
jak tak to zerknij pod maskę czy zasilanie paliwem masz na jednej listwie, tak jak benzyniak
z wtryskiem - jak tak jest to masz common rail
czy przy każdym wtrysku jest pompa, taki zespół pompa tłocząca i wtryskiwacz w jednym w tym przypadku pompowtryskiwacz
jak zobaczysz to wtedy będzie już wiadomo na 100% co to jest
Ostatnio zmieniony pn lis 26, 2007 23:06 przez RobertP, łącznie zmieniany 1 raz.
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Namawiam ojca żeby zmienił Scenica na coś porządnego czyli VW. Mówi że chce coś małego to Polo będzie idealne. Namawiam go na diesla ale chyba raczej weźmie benzynę 1.4 16v.RobertP pisze:a czemu szukasz, masz taką polówkę ?
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
to powiedz dla taty, żeby kupił diesla, napewnojest to silnik bezporblemowyŁyskacz pisze:Namawiam ojca żeby zmienił Scenica na coś porządnego czyli VW. Mówi że chce coś małego to Polo będzie idealne. Namawiam go na diesla ale chyba raczej weźmie benzynę 1.4 16v.RobertP pisze:a czemu szukasz, masz taką polówkę ?
który odwdzięczy mu się niskim spalaniem, w trasie schodzi poniżej 4l. na 100km
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
i właśnie tutaj tkwi problem bo ojczulek nasłuchał sie jak sie zepsuje to drogi w naprawie, droższy w eksploatacji (częściej filtry, płyny itp) dlatego uparł sie na małą benzynęRobertP pisze:to powiedz dla taty, żeby kupił diesla
A z resztą tata niezbyt dba o auta więc z benzyną będzie miał mniej problemów.
Dzięki za zainteresowanie
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
A ten silnik nie jest rewelacyjny, tylko na papierze jest pięknieŁyskacz pisze:ale chyba raczej weźmie benzynę 1.4 16v.
A jakie są problemy z dieslem? 80% zaniedbanych samochodów to diesle i nie robi to na nich wrażenia...Łyskacz pisze:A z resztą tata niezbyt dba o auta więc z benzyną będzie miał mniej problemów.
Przy popmowtryskach trzeba tylko uważać na jakośc paliwa, nie modrować turbiny (typu kick down po rozruchu i gasić bezpośrednio po jeździe) i tyle...
Pozdrawiam.
[ Dodano: 27 Lis 2007 18:13 ]
Tak samo jak w benzyniaku. Za to w benzyniaku dochodzą kable i świece, do tego dolicz 3-4 litry paliwa więcej na ażde 100 km. Jeśli weźmie z klimą to benzyniak bierze litra więcej z zasady. W dieslu wzrost zużycia z klimą jest niemal niezauważalny, również można zapieprzać w trasie. Mój przy najbardziej agresywnej jeździe w trasie (max obr na każdym biegu, redukcje do 3 pod góry i do spodu, na prostych 170) spala 5,6 na 100 . 1,5 tonowe kombi z napędem na 4 koła. Zrobisz to jakimkolwiek benzyniakiem?Łyskacz pisze:zęściej filtry, płyny itp
sorki ale tata pewnie nasłuchał się tych którzy jeździli tylko benzyniakamiŁyskacz pisze:i właśnie tutaj tkwi problem bo ojczulek nasłuchał sie jak sie zepsuje to drogi w naprawie, droższy w eksploatacji (częściej filtry, płyny itp) dlatego uparł sie na małą benzynę
Łyskacz argumenty wskazane przez Grześka1982 są przekonujące czyż nie ?
ja Ci dodatkowo powiem że moje obecne samochody oba diesle to nie sa pierwszymi moimi
przez nimi miałem 15 innych czyli łącznie 17 w tym 3 diesle,
łącznie zrobiłem swoimi autami grubo ponad 400tyś km (20-30 tyś rocznie)
i powiem Ci że teraz wiem co to diesel i tak już u mnie zostanie !
to chyba są argumenty, przekaż tacie
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Brać TDI . Po roku nawet jak malo jeździ to różnica wróci mu do kieszeni.
Obecnie nowe 2.0 TDI jest na PD. Commony są dostępne (do wyboru) w wiekszch jednostkach: 2.5, 3.0 itd - tak mi powiedział ostatnio hadlowiec VW. Z mniejszych to możecei poszukac np nowe Polo 1.4 TDI BlueMotion - ponoć jeszcze adziej wyśrubowane spalanie. O awaryjność się nie martw. Na początek masz gwarancje, jak nic nie siądzie a będziecie dobrze się z nim obchodzić to na wieki posłuży.
pozdr
Obecnie nowe 2.0 TDI jest na PD. Commony są dostępne (do wyboru) w wiekszch jednostkach: 2.5, 3.0 itd - tak mi powiedział ostatnio hadlowiec VW. Z mniejszych to możecei poszukac np nowe Polo 1.4 TDI BlueMotion - ponoć jeszcze adziej wyśrubowane spalanie. O awaryjność się nie martw. Na początek masz gwarancje, jak nic nie siądzie a będziecie dobrze się z nim obchodzić to na wieki posłuży.
pozdr
a ja znalazłem wczoraj chyba nowszą informację że C.R. są w 2.0TDI od tego roku od sierpniasHpAaKu pisze:Obecnie nowe 2.0 TDI jest na PD. Commony są dostępne (do wyboru) w wiekszch jednostkach: 2.5, 3.0 itd - tak mi powiedział ostatnio hadlowiec VW.
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Generalnie Panowie, jakby nie szukać to w materiałach producenta wielkie gó**o znajdzie... Na stronie Volkswagena można się dowiedzieć ile ma koników, cylindrów, ile dmucha CO2 i oczywiście jak mało pali... Żenada, nawet panienka kupująca auto chce wiedzieć więcej, nie mówiąc o ludziach chcących konkretne info... Zostają programiki, albo szukanie bardziej ambitnych ston www...
Łyskacz, przekonaj ojca niech kupi diesla skoro go na to stać Mit z odpalaniem w zimie (jak się serwisuje silnik w stopniu podstawowym -olej filtry, raz na ruski rok świece) jest równie nieaktualny jak koszty serwisu
Pozdro
Łyskacz, przekonaj ojca niech kupi diesla skoro go na to stać Mit z odpalaniem w zimie (jak się serwisuje silnik w stopniu podstawowym -olej filtry, raz na ruski rok świece) jest równie nieaktualny jak koszty serwisu
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 273 gości