Przejście z 2E na ABF.......... opłacalne??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Przejście z 2E na ABF.......... opłacalne??

Post autor: g-zone » pn lis 26, 2007 07:20

Chciałem poznać wasze zdanie czy opłaca się zmienić silnik z 2E na ABF ??? 2E ma ok 130 koni i ok 180 Nm , kręci się od dołu do końca (6900) , czy po zmianie na seryjnego (jedynie układ wydechowy i dolot bedzie na początku) może zpowodować uśmiech na twarzy :hmm: ??? dzięki za wszelkie plusy i minusy tej zabawy bo wiem że dużo osób przechodziło na takową jednostkę, za wybitne odpowiedzi oczywiście pochwała :hmm:


Pozdrawiam



Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pn lis 26, 2007 10:32

Też o tym myślałem, ale sporo osób doradziło mi że jak mam już robić swap silnika to wejść w 2.0T od audi- one mają 150, 180 bądź 220KM i oczywiście turbiny, gdzie naprawdę łatwo wykrzesać te kilkadziesiąt koni więcej- kwestia tylko funduszy :hmm:
pozdr :pub:



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pn lis 26, 2007 11:27

g-zone pisze:2E ma ok 130 koni
115 raczej.
115 a 150 to zdecydowanie duża różnica.
olafart pisze:swap silnika to wejść w 2.0T od audi- one mają 150, 180 bądź 220KM
Mówisz kolego o 1,8T.

2,0T występuje dopiero w najnowszych modelach (chociażby w MK5 GTi) i ma 200 koni.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pn lis 26, 2007 11:52

Chmielu pisze:Mówisz kolego o 1,8T.

2,0T występuje dopiero w najnowszych modelach (chociażby w MK5 GTi) i ma 200 koni.
Przepraszam- mój błąd. Pisząc myślałem o moim 2.0. Ale co do 200Km nie zgodzę sie- chociażby w Audi TT- był 180konny. W Audi A3 montowali 150KM, a w mocniejszych audi TT 225KM:) to oczywiście przykładowe dane, bo silnik był wkładany tez do m.in Passata B5 (150KM). Audi A4 (180KM) itd itd. Trochę tego było
pozdrówki i dzięki za poprawienie mnie! :bajer:



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pn lis 26, 2007 11:58

olafart, ale 200 koni pisałem o 2,0T - czytaj dokładnie ;)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pn lis 26, 2007 12:03

Chmielu pisze:olafart, ale 200 koni pisałem o 2,0T - czytaj dokładnie ;)
no, fakt:) wiesz w pracy jestem, muszę uważać na szefa i tak piszę z cichacza :chytry: No ale wydaje mi się, że kolega g-zone ma już ogarnięty troszkę temat :grin:



g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » pn lis 26, 2007 18:18

olafart nie mam ogarniętego tematu, bo pytam się o z 2E(mam 130 PS) na ABF??? nie chce słyszaleć o innych silnika tylko tych co napisałem, więc krótko i konkretnie prosze, chciałbym by napisały osoby które miały 2E przerobione ... a nie wymyślanie z silnikami z golfa V GTI, AAA/ABV nie chce nie lubie Vr6 ( dla tych co chcą wiedzieć , tak jezdziłem Corrado VR6 200 ps hamowane) , 1,8 T odpada, tym bardziej diesly , interesuje mnie tylko 16stka ABF więc prosze o odp



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 335 gości