Ciezko pali rano, wszystko prawie wymienione
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ciezko pali rano, wszystko prawie wymienione
Witam, wiem ze jest przyklejony temat u góry lecz tam cokolwiek odnaleść w 23 stronicach tematu jest naprawde ciężko.
A wiec jeżeli możecie to poradzcie co moze być winą cieżkiego odpalania tak jak dzis gdzie jest zero stopni C. Wymienialem dokladnie wczoraj wszyskie wtryski na nowe bo starych juz nie można bylo regenerować, zmienilem filtr paliwa, nowe wężyki, nowe opaski, nawet założyłem zaworek zapobiegający cofaniu sie paliwa do filtra i tym samym dostawaniu się powietrza do przewodów, sprawdzilem też ciśnienie które wynosi 26 26 26 i na ostatnim 28.
Akumulator mam nowy, i oczywiscie świece sa wymienione i wczoraj takze sprawdzone
I jezeli możecie to powiedzcie mi co jeszcze sprawdzic wymienic bo w servisie diesla w tucholi powiedzieli juz juz musi palic.
Chcialem zaznaczyc ze jak go juz raz odpale pochodzi okolo 20-30 sek to juz potem jak benzyna odpala. Dzieki i pozdrawiam
[ Dodano: 25 Lis 2007 11:42 ]
Wie ktos co to moze byc jeszcze ?
A wiec jeżeli możecie to poradzcie co moze być winą cieżkiego odpalania tak jak dzis gdzie jest zero stopni C. Wymienialem dokladnie wczoraj wszyskie wtryski na nowe bo starych juz nie można bylo regenerować, zmienilem filtr paliwa, nowe wężyki, nowe opaski, nawet założyłem zaworek zapobiegający cofaniu sie paliwa do filtra i tym samym dostawaniu się powietrza do przewodów, sprawdzilem też ciśnienie które wynosi 26 26 26 i na ostatnim 28.
Akumulator mam nowy, i oczywiscie świece sa wymienione i wczoraj takze sprawdzone
I jezeli możecie to powiedzcie mi co jeszcze sprawdzic wymienic bo w servisie diesla w tucholi powiedzieli juz juz musi palic.
Chcialem zaznaczyc ze jak go juz raz odpale pochodzi okolo 20-30 sek to juz potem jak benzyna odpala. Dzieki i pozdrawiam
[ Dodano: 25 Lis 2007 11:42 ]
Wie ktos co to moze byc jeszcze ?
nic nie ruszaj!
popatrz najpierw jakie napiecie masz na przewodach zaplonowych swiec.
jak nie masz to sprawdz bezpiecznik na podszybiu 50A moze byc przepalony!!
popatrz najpierw jakie napiecie masz na przewodach zaplonowych swiec.
jak nie masz to sprawdz bezpiecznik na podszybiu 50A moze byc przepalony!!
Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Obawiam się, że to jest przyczyna tych niedomagań.muchaq pisze:sprawdzilem też ciśnienie które wynosi 26 26 26 i na ostatnim 28
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 103 gości