Ciezko pali rano, wszystko prawie wymienione

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

muchaq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob cze 02, 2007 20:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Ciezko pali rano, wszystko prawie wymienione

Post autor: muchaq » ndz lis 25, 2007 10:20

Witam, wiem ze jest przyklejony temat u góry lecz tam cokolwiek odnaleść w 23 stronicach tematu jest naprawde ciężko.

A wiec jeżeli możecie to poradzcie co moze być winą cieżkiego odpalania tak jak dzis gdzie jest zero stopni C. Wymienialem dokladnie wczoraj wszyskie wtryski na nowe bo starych juz nie można bylo regenerować, zmienilem filtr paliwa, nowe wężyki, nowe opaski, nawet założyłem zaworek zapobiegający cofaniu sie paliwa do filtra i tym samym dostawaniu się powietrza do przewodów, sprawdzilem też ciśnienie które wynosi 26 26 26 i na ostatnim 28.
Akumulator mam nowy, i oczywiscie świece sa wymienione i wczoraj takze sprawdzone


I jezeli możecie to powiedzcie mi co jeszcze sprawdzic wymienic bo w servisie diesla w tucholi powiedzieli juz juz musi palic.

Chcialem zaznaczyc ze jak go juz raz odpale pochodzi okolo 20-30 sek to juz potem jak benzyna odpala. Dzieki i pozdrawiam

[ Dodano: 25 Lis 2007 11:42 ]
Wie ktos co to moze byc jeszcze ?



Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » ndz lis 25, 2007 12:49

zaplon trzea by bylo troszke przestawic


Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

muchaq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob cze 02, 2007 20:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: muchaq » ndz lis 25, 2007 12:59

Sam pewnie tego nie zrobie co ?
Cięzko sie to przestawia ?
dzieki za odpowiedz



Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » ndz lis 25, 2007 13:53

jak nigdy tego nie robiles to daj komus zeby to zrobil


Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

muchaq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob cze 02, 2007 20:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: muchaq » pn lis 26, 2007 10:15

ale podpowiedz mi czy zaplon jezeli bylby przestawiony to by zawsze czasem nie odpalal ?? bo on mi tylko rano cięzko odpala.


dzieki bardzo



andrzej22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 18:25
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: andrzej22 » pn lis 26, 2007 12:47

napisz jak dymi po odpaleniu bialo czy czarno i jak intensywnie



muchaq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob cze 02, 2007 20:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: muchaq » pn lis 26, 2007 12:49

prawie wogole nie kopci jezeli tylko go odpale jak dodam duzo gazu to jedynie zakopci na czarno



andrzej22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 18:25
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: andrzej22 » pn lis 26, 2007 13:31

jak wszystko powymieniane to zaplon ale jak nie kumasz to nie dasz rady niech ci ustawiom najlepiej na zegar wkreca sie go do pompy na srodku glowicy wysokiego cisnienia pozdro !



muchaq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob cze 02, 2007 20:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: muchaq » pn lis 26, 2007 20:13

ok, dzieki trzeba mechanika szukac



domel163
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lis 27, 2007 17:03
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: domel163 » śr lis 28, 2007 17:12

może kąt wtrysku , a nie zapłon:))



Awatar użytkownika
konri
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw lis 01, 2007 13:17
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzepin

Post autor: konri » śr lis 28, 2007 19:23

nic nie ruszaj!
popatrz najpierw jakie napiecie masz na przewodach zaplonowych swiec.
jak nie masz to sprawdz bezpiecznik na podszybiu 50A moze byc przepalony!!


Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:

Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145

muchaq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob cze 02, 2007 20:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: muchaq » śr lis 28, 2007 20:53

kąt wtrysku ? sluchaj ale jak bylem w DieselSerwis to mi powiedzieli ze w tych wtryskach sie tego nie ustawia, bo zalozylem nowe wtryski.

A co do bezpiecznika to on jest dobry bo sprawdzalem, ale napiięcia nie, a Jakie powinno byc ?


dzieki i pozdro



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » śr lis 28, 2007 21:33

muchaq pisze:sprawdzilem też ciśnienie które wynosi 26 26 26 i na ostatnim 28
Obawiam się, że to jest przyczyna tych niedomagań.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

muchaq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob cze 02, 2007 20:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: muchaq » śr lis 28, 2007 21:35

Tomallus nie przesadzaj troszke jak podobno w nowych golfach 30 jest bardzo dobre, Ci w serwisie mowili ze to jest bardzo dobre ciśnienie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości