Silnik uruchamia sie i nagle sie wyłacza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pszemas_GolfIII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:23
Lokalizacja: Suwałki/Warszawa

Silnik uruchamia sie i nagle sie wyłacza

Post autor: Pszemas_GolfIII » pt lis 23, 2007 22:41

Jak w temacie. Zrobilo sie to po wyjeciu akumulatora i naladowaniu. Zapali i na benzynie i na gazie, ale od razu sam gaśnie, jakby ktoś odcial mu paliwo czy cos takiego. nie pomaga dodawanie gazu do wysokich obrotow-myslalem ze to moze tylko chwilowo musi sie przestawic. Resetowalem odlaczeniem klemy i nic. Poszedlem do warsztatu najblizszego (szarych szeregów, Warszawa) ale nic konkretnie mi nie powiedzieli, bo musza to dokladnie sprawdzic ale najwczesniej moge im podciagnac samochod w srode;/ Co to moze byc?? Mial ktos podobny przypadek?? Silnik na jednowtrysku 1.4 benzyna/lpg.
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2007 18:43 przez Pszemas_GolfIII, łącznie zmieniany 2 razy.


..Golfikiem przez warszawskie hawaje..

Awatar użytkownika
mmaniek8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pn mar 06, 2006 18:20
Lokalizacja: Lubelskie-Łęczna

Post autor: mmaniek8 » pt lis 23, 2007 23:42

jaki rok produkcji masz kolego??



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pt lis 23, 2007 23:44

Skoro gaśnie zaraz po zapaleniu to może masz coś z immobiliserem ??
Ja bym zwrócił na to uwagę.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
mmaniek8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pn mar 06, 2006 18:20
Lokalizacja: Lubelskie-Łęczna

Post autor: mmaniek8 » pt lis 23, 2007 23:45

może to być immo po 95 roku był montowany seryjnie poszuka na forum pod hasłem immobilajzer :bajer:

heh kolega mnie uprzedził :)
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 23:46 przez mmaniek8, łącznie zmieniany 1 raz.



Pszemas_GolfIII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:23
Lokalizacja: Suwałki/Warszawa

..

Post autor: Pszemas_GolfIII » sob lis 24, 2007 14:00

94' rocznik. Poszukam cos o tym imobilzajzerze, chociaz nie wiem czy jest tak naprawde, w kluczyku nie mam nic, nie wiem nawet jak sprawdzic.


..Golfikiem przez warszawskie hawaje..

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob lis 24, 2007 14:05

Witam :D
Mam 2jeczkę i dokłądnie taki sam problem jak twój. A immobilaisera nie mam.
JA obstawiam nanjikiś szczegól ale sam juz nie wiem. Wykluczyłem już ukłąd paliwowy i zaplonowy. NAprawdę nie wiem co to może byc , ale wiem że to wspólny problem golfów.
JAk dojdziesz co to to daj znac , ja napewno tez sie odezwe gdy odkryjke przyczyne. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » sob lis 24, 2007 23:10

Dokładnie to samo przerabiałem dzisiaj w Toledo - skończyła się pompa paliwowa. Po wymianie wszystko ok'.



raflik1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 10:42
Lokalizacja: ŁAZISKA ŚREDNIE
Kontakt:

Post autor: raflik1986 » ndz lis 25, 2007 11:12

ja mam ten sam problem! jak odpale to gasnie! alr na lpg jak baknie to minimum 3000obr musze trzymac bo inaczej zgasnie wiec to nie moze byc pompa paliwa! wiec co to moze byc?
Ostatnio zmieniony ndz lis 25, 2007 11:12 przez raflik1986, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]GOLF MK2 1.8 GTI 16V[/b]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz lis 25, 2007 12:18

raflik1986 pisze:ja mam ten sam problem! jak odpale to gasnie! alr na lpg jak baknie to minimum 3000obr musze trzymac bo inaczej zgasnie wiec to nie moze byc pompa paliwa! wiec co to moze byc?
Heh kolego zgadzam się w pełni, że pompa paliwa ma prawo nie być przyczyną. Ja mam np. ukłąd gaźnikowy i cięzko posądzic pompe ale już naprade nie weim co to moze być.
Mysle nieustaniie o zafajdanym czujniku halla ale koszt nowego to 200 zeta a używka nie wiesz ile pochodzi , a jeszxcze pytanie czy to on jest winny.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » ndz lis 25, 2007 12:47

Na waszym miejscu sprawdził bym przekaźnik pompy paliwowej bo to często przyczyna usterki a niepotrzebnie mechanicy kasują kupe kasy za pompę paliwową.



raflik1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 10:42
Lokalizacja: ŁAZISKA ŚREDNIE
Kontakt:

Post autor: raflik1986 » ndz lis 25, 2007 14:10

ja ostatnio poczysciłem halla a znajomy elektormrchnani sprawdził mi aparat i iskre mam supre! wiec hall to nie jest! moze akurat pompa paliwa! bo w gazie to mi pali ALE TYLKO JAK MU DAM 3TYS OBR BO PONIZEJ GASNIE! ale z drugiej strony jak pompa paliwa to czemu w gazie pomizej 3tys obr gasnie!?? ja uwazam ze to silniczek krokowy! (potencjometr) byc moze lambda nawaliła!!


[b]GOLF MK2 1.8 GTI 16V[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 277 gości