pytanie o komputer...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

pytanie o komputer...

Post autor: mivhal_f » pt lis 23, 2007 21:42

Witam
Mechanik powiedział ze mam kompa do wymiany więc w zwiazku z tym mam 2pytania:
1) numer mojego kompa 0 281 001 308/309...czy koncowy numer musi byc taki sam czy moze byc inny?Jaka jest róznica w tym?
2)czy warto kupywac to na giełdzie(elizówka lubelska) czy raczej u kogos kto sie na tym zna??
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
ZARYJARO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 15:00
Lokalizacja: ŻARY

Post autor: ZARYJARO » pt lis 23, 2007 22:13

Witam miałem ten sam dylemat ,radzę kupić w gdziś w pobliżu aby była mozliwość zwrotu gdyby :hmm: :hmm: mi udało się nabyć identyczny nr.pamiętaj że będziesz musiał zaadoptować u fachowca immobilizer znajdujący się wewnątrz kompa u mojego fachmana koszt 200zł. :okej:



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » pt lis 23, 2007 22:14

a skad mam wiedziec czy napewno mam imobilaizer??



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt lis 23, 2007 22:23

Obrazek
mivhal_f pisze:czy koncowy numer musi byc taki sam czy moze byc inny
to wyjaśni sprawę :bajer:
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 22:25 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » pt lis 23, 2007 22:57

imobilaizer mam...wiec nasuwa mi sie pytanie...co dokladnie tam trzeba zmienic??to jest elektroniczne czy cos mechanicznego??i skierowac sie z tym do elektryka czy mechanika...albo moze do specjalisty



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 23, 2007 22:59

mivhal_f pisze:skierowac sie z tym do elektryka czy mechanika...albo moze do specjalisty
raczej specjalisty od elektroniki :)

trzeba zaadaptować IMMO w ECU



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lis 23, 2007 23:00

mivhal_f pisze:Mechanik powiedział ze mam kompa do wymiany
a co się dzieje :?: podłączał się vagiem czy po prostu stwierdził że ECU jest do wymiany :?:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 23, 2007 23:00

ZARYJARO pisze: immobilizer znajdujący się wewnątrz kompa
immo nie znajduje sie wewnątrz ECU, to czarna skrzyneczka za zegarami



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » pt lis 23, 2007 23:05

cowboy pisze:immo nie znajduje sie wewnątrz ECU, to czarna skrzyneczka za zegarami
czyli immo nie ma wspolnego nic z kompem??jak wymienie to bedzie normalnie??

damcio151 pisze: a co się dzieje :?: podłączał się vagiem czy po prostu stwierdził że ECU jest do wymiany :?:
1)mam problemy z moca(niektorzy mowia ze to przeladowanie) ale u mnie turbina ma prawidlowe wartosci...
2) problemy z rozruchem...stwierdzil ze komp traci pamięc i dlatego tak jest...rano po calej nocy musze gaz do dechy by normalnie odpalil...
3)powiedzial mu to wag ze sterownik jest uszkodzony



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 23, 2007 23:09

mivhal_f pisze: immo nie ma wspolnego nic z kompem??jak wymienie to bedzie normalnie??
ma

przeciez napisałem że po wymianie trzeba w ECU zaadaptowac IMMO - inaczej nie uruchomisz silnika
mivhal_f pisze:powiedzial mu to wag ze sterownik jest uszkodzony
VAG nie mówi że trzeba wymienić sterownik - zmien diagnoste :)
mivhal_f pisze:stwierdzil ze komp traci pamięc
czym prędzej :P



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » pt lis 23, 2007 23:13

no to jakie moga byc przyczyny braku mocy oprocz przeladowania??jak nie bledy sterownika



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lis 23, 2007 23:16

mivhal_f pisze:1)mam problemy z moca(niektorzy mowia ze to przeladowanie) ale u mnie turbina ma prawidlowe wartosci...
2) problemy z rozruchem...stwierdzil ze komp traci pamięc i dlatego tak jest...rano po calej nocy musze gaz do dechy by normalnie odpalil...
3)powiedzial mu to wag ze sterownik jest uszkodzony
hmmm ... a dokładnie nie wiesz jaki to był błąd :?: Bardziej stawiałbym na coś z MAPsensorem
mivhal_f pisze:2) problemy z rozruchem...stwierdzil ze komp traci pamięc i dlatego tak jest...rano po calej nocy musze gaz do dechy by normalnie odpalil...
traci pamięć :P hehe sprawdziłbym kąt wtrysku poza tym pedał gazu jest nieaktywny do czasu uruchomienia silnika



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » pt lis 23, 2007 23:18

damcio151 pisze:hmmm ... a dokładnie nie wiesz jaki to był błąd :?: Bardziej stawiałbym na coś z MAPsensorem
nie wiem niestety...a gdzie znajduje sie map sensor w samochodzie??
damcio151 pisze:pedał gazu jest nieaktywny do czasu uruchomienia silnika
w czasie rozruchu juz jest aktywny i wtedy go musze wcisnac



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lis 23, 2007 23:22

mivhal_f pisze:nie wiem niestety...a gdzie znajduje sie map sensor w samochodzie??
w ECU :P
mivhal_f pisze:w czasie rozruchu juz jest aktywny i wtedy go musze wcisnac
w czasie rozruchu jest nieaktywny !!!

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 22:23 ]
sprawdzałeś wężyk od MAP sensora :?:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości