Kopci na czarno... :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mistrzyni23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 22:03
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Kopci na czarno... :(

Post autor: mistrzyni23 » pt lis 23, 2007 20:38

Witam!!! Mam golfa 2 z 1988r. Mam wymieniony gaźnik, świece i wszystko zostało ustawione. Przebieg samochodu to 240 tyś. Silnik pracuje równo, zapala na rys a jednak kopci na czarno podczas dodawania gazu :grrr: :grrr: Załamuje już ręce i chce mi się płakać, nie mam już do niego siły. Pomóżcie!!!


aneciorek3

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 23, 2007 20:42

mistrzyni23 pisze:chce mi się płakać, nie mam już do niego siły. Pomóżcie!!!
nie płacz spala tylko olej :goodman: uszczelniacze zaworowe do wymiany kompresja będzie ok skoro pali odrazu



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt lis 23, 2007 20:43

Myśle że to kwestia regulacji gażnika. Najlepiej podiedz do mechanika niech rozbieże gażnik wymyje w nafcie i wyreguluje używając przyżądu do badania spalin. Koszt takiej regulacji nie powinien byc większy niz 60,70 zł. powodzenia.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 23, 2007 20:44

mistrzyni23 pisze:. Mam wymieniony gaźnik,
mistrzyni pisze ze gaznik wymieniony



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lis 23, 2007 20:44

sprecyzuj temat czyli podaj typ gaźnika lub silnika

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 7:46 pm ]
wpisz sobie w google pierburg 2EE i Pierburg 2E2, zobaczysz fotki i porownaj


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mistrzyni23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 22:03
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: mistrzyni23 » pt lis 23, 2007 20:47

Właśnie dzisiaj byłam u mechanika. Mam gaźnik po regeneracji i mechanik ustawił wolne obroty, ustawił przepustnice i moment zamykania się ssania. Sprawdził zapłon, wymienił świece!!! sprawdzał go na analizatorze spalin i wszystko jest ok. Ale puszcza czarne bąki!!!

[ Dodano: 23 Lis 2007 19:49 ]
Pierburg 2E2 16 H


aneciorek3

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 23, 2007 20:50

powiedz jeszcze czy to się dzieje w całym zkresie temperatury silnika tzn od zimnego do gorącego??

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 19:53 ]
mistrzyni23 pisze:sprawdzał go na analizatorze spalin i wszystko jest ok.
tak ci powiedział???? ooo nie ładnie :bajer: nie ładnie :bajer: nie jest ok skoro bierze olej



mistrzyni23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 22:03
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: mistrzyni23 » pt lis 23, 2007 20:53

cały czas!!! i jak jest zimny i jak jest gorący,

[ Dodano: 23 Lis 2007 19:57 ]
przejdzie przegląd przy takim kopceniu i czy spalanie oleju wychodzi na analizatorze spalin ?


aneciorek3

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 23, 2007 21:04

jak trafisz na sluzbiste to niepodbije



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 23, 2007 21:05

hmmmmmm raczej tak :bajer: ale moze ci się uda

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 20:07 ]
sory ale zadam ci jeszcze pytanie
czy czasami nie ma silnik za wysokiego stanu oleju (sprawdz na bagnecie )
kiedy olej wymieniany ???
i jaki ?????
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 21:08 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.



mistrzyni23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 22:03
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: mistrzyni23 » pt lis 23, 2007 21:09

od czego zacząć,co najpierw sprawdzić i ile to może kosztować?

[ Dodano: 23 Lis 2007 20:12 ]
stan bagnetu ok. (między min.,a max.) Olej mineralny 15W40 Mobil. Jest na nim zrobione 2 tyś.Km.


aneciorek3

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt lis 23, 2007 21:16

hmmmmmmmmm jeżeli juz wykluczyć pewne sprawy to zaczął bym od sprawdzenia kompresji na cylindrach wydaje mi sie że jest ok skoro silniczek ładnie pracuje ale mozna taki zbieg zrobic dla pewności
jeżeli nie zaświeca się lampka ciśnienia oleju
to śmiem twierdzić ze do wymiany uszczelniacze zaworów

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 20:18 ]
koszt materiału nie wielki dosłownie parę groszy ale robocizna ???

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 20:19 ]
trzeba by było silnik obejrzeć i posłuchać

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 20:20 ]
a nie zauwazyłaś nadmiernego ubytku oleju ????
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 21:17 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



mistrzyni23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 22:03
Lokalizacja: cieszyn
Kontakt:

Post autor: mistrzyni23 » pt lis 23, 2007 21:23

Kontrolka od oleju się nie zaświeca.
Mam walniętą uszczelkę pod głowica także za jednym razem dwie sprawy :grrr:


aneciorek3

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 23, 2007 21:25

zrobilbym próbe olejowa na poczatek mala kasa a wiele potrafi ujawnic teraz to dowalilas z ta uszczelka
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 21:27 przez norek111, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 301 gości