Sprawdzenie elektrycznych podnośników szyb

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sebos
سثلاخخ
سثلاخخ
Posty: 253
Rejestracja: wt paź 26, 2004 21:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Sprawdzenie elektrycznych podnośników szyb

Post autor: Sebos » ndz lip 10, 2005 16:18

wie moze ktos w jaki sposob, sprawdzic czy dzialaja silniczki od podnoszenia szyb, zeby ni robic calej instalcji ? tzn ktore kabelki i jak koniecznie podlaczyc ?


------------------------------
pozdr
Sebos - سثلاخس
[b]I-sze OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE VWGOLF.PL !!![/b] działo sie, działo :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21501

--- VWGOLF SQUAD MAZOWSZE ---
www.vwgolf.waw.pl

Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » ndz lip 10, 2005 16:45

Niestety nie wiem jak sprawdzić ten podnosnik, ale polecam sprawdzić przewody w tym miejscu gdzie wychodzą ze słupka a wchodzą do dzwi, w moim przypadku własnie w tym miejscu przewody były poprzerywane, mysle ze na skutek częstego otwierania dzwi, polutowałem i smiga jak trza



Awatar użytkownika
Sebos
سثلاخخ
سثلاخخ
Posty: 253
Rejestracja: wt paź 26, 2004 21:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebos » ndz lip 10, 2005 16:47

u mnie sytuacja jest trovhe inna, ja nie mialem elektryki, w wlasnie ja wlaozylem :) tylko przed polozeniem wszystkich kabli chcialbym sprawdzic czy to dziala :grin:


------------------------------
pozdr
Sebos - سثلاخس
[b]I-sze OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE VWGOLF.PL !!![/b] działo sie, działo :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21501

--- VWGOLF SQUAD MAZOWSZE ---
www.vwgolf.waw.pl

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » ndz lip 10, 2005 17:11

Do samego silniczka dochodzą 2 kable, jak podłączysz w jedną lub drugą stronę to będzie iść w górę lub w dół.



Awatar użytkownika
Sebos
سثلاخخ
سثلاخخ
Posty: 253
Rejestracja: wt paź 26, 2004 21:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebos » ndz lip 10, 2005 17:13

1 6 D pisze:Do samego silniczka dochodzą 2 kable, jak podłączysz w jedną lub drugą stronę to będzie iść w górę lub w dół.
do silniczka idzie zlocze dwurzedowe chyba z 10 pinow :(


------------------------------
pozdr
Sebos - سثلاخس
[b]I-sze OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE VWGOLF.PL !!![/b] działo sie, działo :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21501

--- VWGOLF SQUAD MAZOWSZE ---
www.vwgolf.waw.pl

Awatar użytkownika
Jeffik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lis 13, 2004 05:11
Lokalizacja: Augustów

Post autor: Jeffik » ndz lip 10, 2005 17:40

Witam!!!

Myślę że przyda się Tobie ten schemat.
Można wszystko podłączyć bez wkładania do auta i sprawdzić.

Pozdrawiam!!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Sebos
سثلاخخ
سثلاخخ
Posty: 253
Rejestracja: wt paź 26, 2004 21:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebos » ndz lip 10, 2005 17:54

hmm, schemat juz mialem wczesniej, ale niepotrafie z tego wyczytac gdzie mam podlaczyc kabelki, zeby nie podlacac przyciskow itp. tylko samo sprawdzenie silniczka ...

ps. wie ktos po kiego szyby sa podlaczone do centralnego ? (tak wynika ze schematu)


------------------------------
pozdr
Sebos - سثلاخس
[b]I-sze OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE VWGOLF.PL !!![/b] działo sie, działo :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21501

--- VWGOLF SQUAD MAZOWSZE ---
www.vwgolf.waw.pl

Awatar użytkownika
Jeffik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lis 13, 2004 05:11
Lokalizacja: Augustów

Post autor: Jeffik » ndz lip 10, 2005 18:04

Szybki są podłączone do centralnego oraz do modułu komfortu.
Jak przytrzymasz kluczyk przekręcony w prawo to powinny zamknąć się: zamki,szyber oraz szyby.

Pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
Sebos
سثلاخخ
سثلاخخ
Posty: 253
Rejestracja: wt paź 26, 2004 21:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebos » ndz lip 10, 2005 18:06

Jeffik pisze:Szybki są podłączone do centralnego oraz do modułu komfortu.
Jak przytrzymasz kluczyk przekręcony w prawo to powinny zamknąć się: zamki,szyber oraz szyby.

Pozdrawiam!!!
w mk3 nie ma modulu komforu ... jest dopiero w mk4


------------------------------
pozdr
Sebos - سثلاخس
[b]I-sze OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE VWGOLF.PL !!![/b] działo sie, działo :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21501

--- VWGOLF SQUAD MAZOWSZE ---
www.vwgolf.waw.pl

Awatar użytkownika
Jeffik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lis 13, 2004 05:11
Lokalizacja: Augustów

Post autor: Jeffik » ndz lip 10, 2005 18:08

Zapewniam Ciebie że jest!
Może nie we wszystkich ale są na pewno,montowane oczywiście fabrycznie.
Możesz to łatwo sprawdzić np jeśli masz elektryczny szyberdach to zostaw go otwartym i zamknij drzwi z kluczyka i przytrzymaj kluczyk przekręcony w prawo.Jak dach się zamknie to masz moduł komforu.
Pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
Sebos
سثلاخخ
سثلاخخ
Posty: 253
Rejestracja: wt paź 26, 2004 21:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebos » ndz lip 10, 2005 18:12

Jeffik pisze:Zapewniam Ciebie że jest!
Może nie we wszystkich ale są na pewno,montowane oczywiście fabrycznie.

Pozdrawiam!!!
szukalem we wszystkich schematch i nic takiego nie ma :) w mk3 te opcje sa rozwiazane w prostszy sposob, poprzez wzajemne polaczenie wszytskich elementow, w mk4 jest jeden modol tym sterujacy ...


------------------------------
pozdr
Sebos - سثلاخس
[b]I-sze OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE VWGOLF.PL !!![/b] działo sie, działo :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21501

--- VWGOLF SQUAD MAZOWSZE ---
www.vwgolf.waw.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 10, 2005 18:18

jest moduł jest. Przy pompce.

[ Dodano: Nie Lip 10, 2005 6:21 pm ]
ze schematu wynika że:
masa do 1
plus do 13 i 7 na stałe
plus do 11 lub 15 powinien uruchomić silnik


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Sebos
سثلاخخ
سثلاخخ
Posty: 253
Rejestracja: wt paź 26, 2004 21:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebos » ndz lip 10, 2005 18:26

Paweł Marek pisze:jest moduł jest. Przy pompce.

[ Dodano: Nie Lip 10, 2005 6:21 pm ]
ze schematu wynika że:
masa do 1
plus do 13 i 7 na stałe
plus do 11 lub 15 powinien uruchomić silnik
przy pompce? od centralnego ? a nie przy silniczku ? jak na zdjeciu ?

a jak zmienic kierunek pracy silnika ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


------------------------------
pozdr
Sebos - سثلاخس
[b]I-sze OGÓLNOPOLSKIE SPOTKANIE VWGOLF.PL !!![/b] działo sie, działo :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21501

--- VWGOLF SQUAD MAZOWSZE ---
www.vwgolf.waw.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 10, 2005 18:35

Przy silniczku. Przecież kolega Jeffik zapodał schemat silników a nie pompki. Pisząć o pompce miałem na myśli umiejscowienie modułu domykania szyb z kluczyka

[ Dodano: Nie Lip 10, 2005 6:37 pm ]
do 11 w jedną do 15 w drugą. Tak odczytuje schemat ale nie sprawdzałem sam.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 202 gości