Problem z biegami...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Problem z biegami...

Post autor: skwaros » czw lis 22, 2007 00:53

Witam, szukałem na forum i znalazłem co nieco, ale to jeszcze nie to co potrzebuje.
Sprawa wyglada tak: odpale auto to jednyka wchodzi pieknie; cofam na wstecznym i jak sie zatrzymam to tez jedynka wchodzi pieknie;problem jest jak jade na 3-4 i sie zarzymuje np. na światłach i wrzucam tak jak zawsze jednynke to albo jest opór, ale najczęściej wchodzi 3 :(, musze wziąść lekko na dół i ruszac drążek i wyczuć i dopiero wchodzi jedynka, jak dam na luz i wrzuce niby jedynke to tez jest 3 lub opór. Pozostałe biegi wchodzą ok, dzis wymieniłem wałeczek zwrotny, na cięgnach nie mam luzu. Wcześniej tego nie miałem.

P.s.
Przy wymianie tego jabłuszka i koszyczka obowiązkowe jest odczepienie wydechu ??


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: Problem z biegami...

Post autor: Gr@rM! » czw lis 22, 2007 09:16

skwaros pisze:Witam, szukałem na forum i znalazłem co nieco, ale to jeszcze nie to co potrzebuje.
Sprawa wyglada tak: odpale auto to jednyka wchodzi pieknie; cofam na wstecznym i jak sie zatrzymam to tez jedynka wchodzi pieknie;problem jest jak jade na 3-4 i sie zarzymuje np. na światłach i wrzucam tak jak zawsze jednynke to albo jest opór, ale najczęściej wchodzi 3 :(, musze wziąść lekko na dół i ruszac drążek i wyczuć i dopiero wchodzi jedynka, jak dam na luz i wrzuce niby jedynke to tez jest 3 lub opór. Pozostałe biegi wchodzą ok, dzis wymieniłem wałeczek zwrotny, na cięgnach nie mam luzu. Wcześniej tego nie miałem.

P.s.
Przy wymianie tego jabłuszka i koszyczka obowiązkowe jest odczepienie wydechu ??
Co dy wymiany jabluszka... ja go zmienilem bez wyciagania wudechu aczkolwiek troszke trzeba z nim pokombinowac.



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » czw lis 22, 2007 12:27

Gr@rM! pisze:Co dy wymiany jabluszka... ja go zmienilem bez wyciagania wudechu aczkolwiek troszke trzeba z nim pokombinowac.
a jak inni??

Ja mam cały wydech spawany i nawet jak bym chciał to go nie odczepie :helm: .


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lis 22, 2007 12:48

skwaros, tez kiedys mialem problem z biegami, jak był wsteczny to nie bylo 1 , jak byla jedynka to zamiast wstecznego tez jedynka sie włączala. Na rownym podłozu wsteczny wchodzil ok, ale jak juz stalem na krawezniku jedna strona to nie daj Boze zeby przede mna cos stalo bo inaczej bym nie wyjechal jak tylko do przodu.
Z budu wychodzi taki walek, na koncu tego wałka jest tak jakby obejma, one lubia sie luzowac, sprawdz jak masz teraz , zaznacz sobie zeby w razie czego pozniej wrocic do tego ustawienia.luzujesz ta obejme i kombinujesz MINIMALNIE w prawo albo w lewo, dobrze by bylo jakbys mial kogos do pomocy, wtedy ty zakrecasz obejme w nowym ustawieniu a druga osoba wachluje dzwignia i szuka biegów.
Moje regulacje duzoby nie dały gdyby nie wymiana poduszki tej z przodu na belce. Po tym zabiegu moge stawac spokojnie na krawznikach , cofac pod gorke itd, wiec sprawdz najpierw sobie poduszki w jakim sa stanie, bo moze ktoras jest do wymiany i nawet regulacja nic nie pomoze bo wszystko znowu sie przekrzywi.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

greg

Post autor: greg » czw lis 22, 2007 14:08

skwaros, poluzować wałek idący od drążka do mechanizmu zmieniającego z jabłuszkiem i lekko pchnąć dźwignię biegówk w prawo



Awatar użytkownika
buberturbo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lis 22, 2007 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: buberturbo » pt lis 23, 2007 18:38

Nie chcę Cię straszyć ale u mnie a raczej jeszcze u mojego dziadka w Passku skończyło się to remontem skrzyni... Koszt ok 1000zł...


Moje hobby i występ na antenie TVN TURBO:
http://www.youtube.com/v/dwwa4XOGXks

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt lis 23, 2007 19:18

buberturbo, a dziadek w pasku nie mial czasem skrzyni na linki ? a nei na drutach jak tutaj ? bo moze wystarczało wyregulowac biegi zamiast placic 1000 zł :)

To ze jakis bieg wchodzi ciezko to cos sie rozregulowało, bo jak juz wejdzie to nic nie chrobocze, nie hałasuje , zgrzyta czy cokolwiek sie blokuje. To nie jest usterka mechaniczna w samej skrzyni , typu wypadniety tryb , cos nie wytrzymalo i sobie zrezygnowalo ze wspołpracy.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 309 gości