Elektrozawór na przewodzie paliwa - czy to dobry pomysł????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Elektrozawór na przewodzie paliwa - czy to dobry pomysł????

Post autor: PinkFloyd » śr lis 21, 2007 23:08

Czy ktos w swoim dieslu ma zamontowany taki elektrozawór paliwa lub inny http://moto.allegro.pl/item268051884_el ... cenie.html w którym miejscu go najlepiej założyć i jak się on spisuje , chyba ze macie inne sposoby na leprze zabezpieczenie dieselka.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lis 21, 2007 23:18

jeżeli go montować to jedynie w niewidocznym miejscu ale wiadomo jak jest z elektryką, czasami końcówki lubią śniedzieć, przerwy w obwodzie i inne perypetie.
Jeżeli zamontujesz go w trudno dostępnym miejscu to w przypadku powyższych niedomagań sam się nieźle napocisz aby do niego dojść, usunąć usterkę i odpalić autko. Co do jego montażu to już Twój wybór. Ja bym sobie odpuścił.



Awatar użytkownika
lemax
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:35
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: lemax » czw lis 22, 2007 19:57

Mam taki zamontowany od około 2-lat,jak do tej pory bezawaryjnie.Miejsce sam sobie wybierz do montażu,ważne aby nie było na wierzchu :-) ze zrozumiałych względów. Trzeba założyć na wężyk powrotny paliwka zawór jednokierunkowy/zwrotny bo lubi przy zamkniętym dopływie pociągnąc powrotem :-)



Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Post autor: Tajny » czw lis 22, 2007 21:07

lemax pisze:Trzeba założyć na wężyk powrotny paliwka zawór jednokierunkowy/zwrotny
czy wystarczy na ten powrót coś takiego
http://www.allegro.pl/item267279177_zaw ... niej_.html


przyznam sie że ja tez mam taki elektrozawór ale od trzech miesięcy leży na półce :crazy:

próbowałeś odpalać auto na zamkniętym zaworze? ile można ujechać na paliwie które jest w pompie /przewodach ?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lis 22, 2007 21:14

mojego w tej chwili tylko ja potrafie odpalic, bo mam skrzywiona korbe i ogolnie gorzej pali, a do tego kat wtrysku fiu fiu i trzeba wyciagac porzadnie przyspieszacz. jesli ktos o tym nie wie, to se moze kreci i krecic...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
lemax
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:35
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: lemax » pt lis 23, 2007 12:57

Taki zaworek jak na fotce jest dobry.Na zamkniętym zaworze w zalezności od terenu i stylu jazdy przejechać sie da od 2 do 3 km...:-) a na poczatku zdarza się zapomniec :-)



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » pt lis 23, 2007 13:05

Tajny, ale to jest zawór zwrotny a nie zabezpieczenie przed osobami którym się nasze autko podoba :grin:



Awatar użytkownika
kawior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: wt lis 30, 2004 03:01
Lokalizacja: Chełm
Kontakt:

Post autor: kawior » pt lis 23, 2007 14:57

Marcin_87 pisze:Tajny, ale to jest zawór zwrotny a nie zabezpieczenie przed osobami którym się nasze autko podoba :grin:
czytaj ze zrozumieniem.

Tajny przecież napisał, ze już ma elektrozawór, który chroni od kradzieży, a pytał się o zawór powrotny.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt lis 23, 2007 15:09

Sztomel pisze:jeżeli go montować to jedynie w niewidocznym miejscu ale wiadomo jak jest z elektryką, czasami końcówki lubią śniedzieć, przerwy w obwodzie i inne perypetie.
Jeżeli zamontujesz go w trudno dostępnym miejscu to w przypadku powyższych niedomagań sam się nieźle napocisz aby do niego dojść, usunąć usterkę i odpalić autko. Co do jego montażu to już Twój wybór. Ja bym sobie odpuścił.
nie zgadzam sie!! panowie montujcie takie rzeczy bo pozniej idzie sobie zyly pociac jak auto znika. co tam ze pozniej trudno niby samemu odpalic jak si epopsuje, lepsza opcja troche gimnastyki i naprawa niz przesiadka na busa.



Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Post autor: Tajny » pt lis 23, 2007 17:02

lemax pisze:Na zamkniętym zaworze w zalezności od terenu i stylu jazdy przejechać sie da od 2 do 3 km...:-)
hmm..troche to dużo ale chyba lepiej 2-3 km niż bezproblemowo cały czas :grrr:

jeszcze takie małe pytanko:

czy zawór może pracowac poprawnie w kazdej pozycjii? (pionowo/poziomo)?

Z moim zaworkiem w komplecie był filtr paliwa z którego chyba zrezygnuje bo skoro bedzie montowany za filtrem głównym to chyba nie ma większego sensu montowac jeszcze jednego.



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » pt lis 23, 2007 17:48

PinkFloyd, zaluz a nie bedziesz zalowal, nalepiej gdzies gdzie nie dojdziesz reka i nie bedzie to widoczne, a co do tego ze jest awaryjne, to sie nie zgodze bo mam doczynienia troche z tymi urzadzeniami i jeszcze nic sie nie rozwalilo, trzeba oczywiscie tylko przewody dobrze zabezpieczyc i bedzie bezpieczne
Sztomel pisze:jeżeli go montować to jedynie w niewidocznym miejscu ale wiadomo jak jest z elektryką, czasami końcówki lubią śniedzieć, przerwy w obwodzie i inne perypetie.
Jeżeli zamontujesz go w trudno dostępnym miejscu to w przypadku powyższych niedomagań sam się nieźle napocisz aby do niego dojść, usunąć usterkę i odpalić autko. Co do jego montażu to już Twój wybór. Ja bym sobie odpuścił.
ja osobiscie wole nie odpapic auta niz wstac rano i go nie zobaczyc



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt lis 23, 2007 18:32

Tajny pisze: czy zawór może pracowac poprawnie w kazdej pozycjii? (pionowo/poziomo)?
jak ci wygodnia tak zaloz. dziala poprawnie



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » pt lis 23, 2007 20:54

lemax

2-3 km???? Coś masz pop...z ukła paliwowoym i zacoaga Ci paliwo ze zwrotnego. Montuje takie zawory od wielu lat(conajmniej 10) a w swoim jak ujadę 200m to się juz ciesze . Mam akurat tak wiliczone, że na dobrym bucie spod domku, autko gaśnie centralnie na środku dużego skrzyżowania. A :green_fuck: dla delikwenta cudzej własności. A co do skuteczności...żadnych końcówek nakładanych, tylko lutowanie przewodów i koszulki termokurczliwe. Wtedy jest pewne i skuteczne. Jak wysiądzie po 5 latach nawet albo więcej, nie szkoda godziny na uruchomienie autka. Lepsze to, niż puste miejsce na pargingu po nocy :bigok:
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 20:56 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 178 gości