AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 23, 2007 16:30

Pawlito pisze:mam golfaIV
w golfie IV N75 jest przy ściance grodziowej - patrz w kierunku podszybia, widać tam takie wężyki - N75 na białą końcówke

obok rury od filtra powietrza ...

widać to na fotce

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 16:33 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pt lis 23, 2007 16:42

panowie podlacze sie pod temacik ! ojciec ma ibize GT TDI ale z silnikiem AHU (+jakies pudelko mocy) i wystepuje wlasnie taki problem:
melon77 pisze:wbijam piatke 120km/h i lapie tryb awaryjny reset silnika i jest ok i co ciekawe czasem powyzej 120km/h jest notlauf czasem nie
co to moze byc? zaznaczam ze jest to silnik AHU a nie AFN


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Pawlito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
Lokalizacja: piła

Post autor: Pawlito » pt lis 23, 2007 19:13

witam cowboy napisz mi czy EGR może być odciety blachą bo tak zrobił mi mechanik jak samochód szczelał nie nabierał prędkości jest lepiej ale traci moc przy predkosci 100-120km i trzeba stanąc i zgasić silnik

[ Dodano: 23 Lis 2007 18:26 ]
WITAM COWBOY czy EGR może być odciety blachą bo tak zrobił mi mechanik jak samochód szczelał i nie nabierał predkości i teraz traci moc przy predkości 100-120km trzeba stanąć i zgasić silnik



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 23, 2007 23:06

Pawlito pisze:witam cowboy napisz mi czy EGR może być odciety blachą
może - masz najparwdopodbniej silnik ASV - ważna żeby blacha była szczelnie zamontowana
Pawlito pisze:tak zrobił mi mechanik jak samochód szczelał
strzelał Ci samochód ? :P
Pawlito pisze:nie nabierał predkości i teraz traci moc przy predkości 100-120km trzeba stanąć i zgasić silnik
łapiesz tryb awaryjkny tzw "notlauf"

najparwdopodbniej przeładowuje turbina, uzyj szukajki - trzeba zdiagnozowac auto - pewnie masz przycinjace się kierownice spalin w turbosprężarce



Pawlito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
Lokalizacja: piła

Post autor: Pawlito » sob lis 24, 2007 11:56

DO COWBOY co to jest ta szukajka jak mam go zdjagnozować. nie mam już siły na ten samochód mam przebieg 136tys to mechanik mi powiedział że auto może mieć około 400 tys bo ten disel sie nie psuje nie wim co zrobić sprzedać nie moge z taką wada nikt nikt nie kupi dodatkowo na zimnym silniku jak jade i wcisne sprzęgło to słychać jakieś tarcie (sprzęggło po wymianie) być może to ma związek z turbińą tak jak napisałeś cowboy ale do końca nie wim miałem wymieniony przepływomierz też DZIS DOPIERO BĘDE WIECZOREM TO PRZECZYTAM TWOJĄ OPINIE :D

[ Dodano: 29 Lis 2007 09:34 ]
szkoda że nie chcesz mi pomóc
?????????????????????



????????????????????????? myslałem że mi pomożesz



Keny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr paź 24, 2007 20:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: Keny » ndz gru 02, 2007 01:16

Witam! Miałem identyczny problem, okazało się iż jest to zacinająca się kierownica turbo, za wymontowanie i wyczyszczenie zapłaciłem 350zł i jest OK.



zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » ndz gru 02, 2007 11:06

Podlacze sie pod temat.
Cowboy jak to w koncu jest z tym zaslepieniem EGR-a.Uniknie to ponownego zanagarowania turbawki? Czy tylko troszke opozni ten proces i za jakis czas znow czyszczenie?
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2007 11:06 przez zloty60, łącznie zmieniany 1 raz.


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz gru 02, 2007 12:22

zloty60 pisze:Cowboy jak to w koncu jest z tym zaslepieniem EGR-a.Uniknie to ponownego zanagarowania turbawki? Czy tylko troszke opozni ten proces i za jakis czas znow czyszczenie?
zaslepienie egr-a pozwoli utrzymac czystosc w kolektorze ssacym. z zatartymi kierownicami malo ma wspolnego. na nie wplywa psj i paliwo.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Pawlito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
Lokalizacja: piła

Post autor: Pawlito » wt gru 04, 2007 14:27

przy włączeniu stacujki pojawia mi się napis SERVICE jak mam to usunąć


:bajer:



zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » sob gru 22, 2007 20:12

Pawlito pisze:przy włączeniu stacujki pojawia mi się napis SERVICE jak mam to usunąć


:bajer:
Poszukaj na forum Inspektora.Tam jest napisane jak skasowac wszelakie service


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Rewola
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob maja 12, 2007 21:42
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: Rewola » pn gru 24, 2007 02:44

Ja bym obstawiał raczej tak jak Cowboy pisał przycinanie się kierownic w turbosprężarce. Sprawdź tego N75 jeszcze :wink:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167468/]Mój MK3 AFN![/url]

efoere
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 12:59
Lokalizacja: olsztyn / gdynia

Post autor: efoere » pn wrz 15, 2008 16:35

tez mam ten problem, notlauf w mk3 tdi 90KM przy 120km/h, czytałem to forum, wymieniłem n75 i zadnej poprawy :( wyczytalem ze dalej mam szukac przyczyny w kierownicach, jednak czy moje turbo ma w ogole te kierownice? bo slyszalem, ze w mk3 chyba jeszcze nie ma... pomocy, nie chce jezdzic uposledzonym samochodem!



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn wrz 15, 2008 16:40

efoere, szkoda tylko, że skończyłeś szukanie na pierwszym znalezionym temacie :( przecież wszystko jest na forum
90KM nie ma kierownic, jak n75 jest sprawny i jego wężyki też to trzeba przyjrzeć się gruszce i samej sztandze (jej pracy ) , a najlepiej podpiąć vag i sprawdzić , czy notlauf spowodowany jst przeładowaniem, czy niedoładowaniem



Pawlito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
Lokalizacja: piła

Post autor: Pawlito » pn wrz 15, 2008 22:37

damcio151 pisze:efoere, szkoda tylko, że skończyłeś szukanie na pierwszym znalezionym temacie :( przecież wszystko jest na forum
90KM nie ma kierownic, jak n75 jest sprawny i jego wężyki też to trzeba przyjrzeć się gruszce i samej sztandze (jej pracy ) , a najlepiej podpiąć vag i sprawdzić , czy notlauf spowodowany jst przeładowaniem, czy niedoładowaniem
już znalazłem turbo do wymiany dzięki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości