Mk III - ZAWIESZENIE
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk III - ZAWIESZENIE
Witam
Chcę poprawic komfort jazdy moim golfem i w zasadzie rezygnuję ze sportowego zawieszenia. Zastanawiałem sie nad serią, ale ktoś gdzies mówił, że pod olejowe amory można włożyć sportowe springi. Czy w takim wypadku auto podniesie się czy nie? Bo nie wiem od czego zalezy wysokość zawieszenia - od sprężyny czy amortyzatora.
A druga sprawa to co myślicie o takim rozwiązaniu - seryjny amor i sportowa spręzyna? Możę byc czy się w to nie bawić? No i napiszcie czy w takim wypadku samochód podniesie sie czy raczej na tej sportowej spręzynie nadal będzie niski.
pozdrawiam
Chcę poprawic komfort jazdy moim golfem i w zasadzie rezygnuję ze sportowego zawieszenia. Zastanawiałem sie nad serią, ale ktoś gdzies mówił, że pod olejowe amory można włożyć sportowe springi. Czy w takim wypadku auto podniesie się czy nie? Bo nie wiem od czego zalezy wysokość zawieszenia - od sprężyny czy amortyzatora.
A druga sprawa to co myślicie o takim rozwiązaniu - seryjny amor i sportowa spręzyna? Możę byc czy się w to nie bawić? No i napiszcie czy w takim wypadku samochód podniesie sie czy raczej na tej sportowej spręzynie nadal będzie niski.
pozdrawiam
Re: Mk III - ZAWIESZENIE
Wyskość woza zależy głównie od spręzyny więc jak wstawisz niższe springi plus seria amor to i tak ci kicnie tyle ile napisał producent springów. Z tym też amory szybciej po dupie dostają a auto i tak będzie twrdsze. Jeżeli chcesz mieć koniecznie komfort i w miare wysoko to tylko seria , ewentualnie ciut krótsze od gti
No dobra to w taklim wypadku siądzie mi np. 40 mm tyle ile sprężyna jest krótsza tak? Ale wtedy i tak będzie wyższy bo mam sportowe amory i z tego co wiem one sa krótsze niż standardowe. Tak więc na mój chłopski rozum samochód i tak sie troche podniesie. Musze go podnieść bo opona o kawałek niepodgietego rantu zaczyna mi obcierać. Zreszta szerokie to wszystko mam ET felgi 25 .
pozdrawiam
pozdrawiam
Briano co masz na myśli mówiąc o charakterystyce? Ja się na tym nie znam. Najchetniej załozyłbym zawiechę od GT, ale ta chyba mi nie podojdzie. Przynajmniej z przodu. Ktoś mi pisał, że przy moim 1.6 podniesie mi za bardzo przód bo mam lżejszy silnik.
To może cos poradzicie. Wymieniać całe na serię czy co? Mi się podoba jednak GT bo jest w sam raz (ani za niskie, ani za wysoki). A tak na marginesie - GT ma inne amory niż seria, czy tylko krótsze springi?
pozdrawiam
PS Nie wiem czy kupowac amory uzywane czy noiwe? Może ktoś mam jakieś uzywki w bardzo dobrym stanie. Wiem że tacy się zdarzają jak wymieniają na sportowe. Dajcie znać.
To może cos poradzicie. Wymieniać całe na serię czy co? Mi się podoba jednak GT bo jest w sam raz (ani za niskie, ani za wysoki). A tak na marginesie - GT ma inne amory niż seria, czy tylko krótsze springi?
pozdrawiam
PS Nie wiem czy kupowac amory uzywane czy noiwe? Może ktoś mam jakieś uzywki w bardzo dobrym stanie. Wiem że tacy się zdarzają jak wymieniają na sportowe. Dajcie znać.
Na twoim miejscu to bym sprzedał te zawieszkę jak ci nie pasuje i jak chcesz troche wyzej i troche bardziej komfortowo to bym kupil np sprężyny jakieś np weteci -35mm do tego jakieś amory KYB lub blistein b4 i by było w sam raz A faktycznie od gti to trzeba se odpuścić bo będzie jak motorówka wyglądał podniesiony przód
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
takich sprężyn raczej nie ma.....tzn można kupić np. 30mm ale to do gti/vr6 więc dodając fabryczne obniżenie tych wersji i tak wyjdzie 40mmh2o pisze:Zapytam jeszcze czy -35 mm to nie bedzie za duzo? Są może jakieś spręzyny co obniżają mniej tzn. -30, 20 czy 10mm?
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości