AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf
Witam
Używalem juz trybu szukaj w naszym forum wiem ze moze to byc :zapieczone lopatki , N75 , przeplowomierz itp itd
Ale tak na goraco na kazdym biegu daje mu do 4 tys obrotow ladnie ciagnie wbijam piatke 120km/h i lapie tryb awaryjny reset silnika i jest ok i co ciekawe czasem powyzej 120km/h jest notlauf czasem nie go nie ma przy opisanej jezdzie
Dodam ze mialem pol roku temu czyszczona turbine bo lopatki mi sie zapiekly potem bylo ok az do teraz co to moze byc do doswiadczonych pytanie pozdr
Używalem juz trybu szukaj w naszym forum wiem ze moze to byc :zapieczone lopatki , N75 , przeplowomierz itp itd
Ale tak na goraco na kazdym biegu daje mu do 4 tys obrotow ladnie ciagnie wbijam piatke 120km/h i lapie tryb awaryjny reset silnika i jest ok i co ciekawe czasem powyzej 120km/h jest notlauf czasem nie go nie ma przy opisanej jezdzie
Dodam ze mialem pol roku temu czyszczona turbine bo lopatki mi sie zapiekly potem bylo ok az do teraz co to moze byc do doswiadczonych pytanie pozdr
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 19:32 przez melon77, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witam.
Takie coś wskazuje na notlauf z powody N-75. Cowboy kiedyś pisał, że w tym silniku, napeży zamienić miejjscami zawory N75 z zaworem EGR i spróbować się przewieść. Jeśli się poprawi, to oznazca że N-75 do wymiany , lub czyszczenia- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
Pozdrawiam.
Takie coś wskazuje na notlauf z powody N-75. Cowboy kiedyś pisał, że w tym silniku, napeży zamienić miejjscami zawory N75 z zaworem EGR i spróbować się przewieść. Jeśli się poprawi, to oznazca że N-75 do wymiany , lub czyszczenia- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
Pozdrawiam.
Re: AFN-Butowanie na max-5 bieg -120km/h - notlauf
Pewnie znowu kierownice sie zapiekły.melon77 pisze: Dodam ze mialem pol roku temu czyszczona turbine bo lopatki mi sie zapiekly potem bylo ok az do teraz co to moze byc do doswiadczonych pytanie pozdr
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Re: AFN-Butowanie na max-5 bieg -120km/h - notlauf
Myslisz ze znow sie zapiekly ........w tak krotkim czasie???rob555 pisze:Pewnie znowu kierownice sie zapiekły.melon77 pisze: Dodam ze mialem pol roku temu czyszczona turbine bo lopatki mi sie zapiekly potem bylo ok az do teraz co to moze byc do doswiadczonych pytanie pozdr
no to że przeładowanie, to przecież wiadomo...melon77 pisze:VAG wykazal blad 575 ten sam co pol roku wczesniej (((((((( przeladowanie:((
pisałem że potrzebne logi dynamiczne - zobaczymy jak przeładowuje
1. sprawdź czy sztanga szybko opada i swobodnie chodzi..
2. zamien miejscami zaworki
przecież to jest 20 minut roboty...nie szkoda wam turbinek ?
Zamieniajac zaworki wyeliminujesz uszkodzenie n75 bo ten z czarnym łbem (od EGR) jest blizniaczy i moze pracowac jako n75.melon77 pisze:Cowboy sorry ze pyatm po prostu nie wiem : co uzyskam jak zamienie zaworki? i druga sprawa czzemu piszesz ze nie szkoda wam turbinek ???o co z tym chodzi? pozdr (
Co do turbawek to one łapia tryb awaryjny po kilkusekundowym przeladowaniu/niedoladowaniu. Jezeli przeladowywuje to szybciej jej zgon nadejdzie.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
nic dodać nic ująćrob555 pisze:Zamieniajac zaworki wyeliminujesz uszkodzenie n75 bo ten z czarnym łbem (od EGR) jest blizniaczy i moze pracowac jako n75.
Co do turbawek to one łapia tryb awaryjny po kilkusekundowym przeladowaniu/niedoladowaniu. Jezeli przeladowywuje to szybciej jej zgon nadejdzie.
jak się zacina n75 to lepiej niech on się przycina sterująć EGR-em
jak przeładowuje to znaczy ze za mocno dmucha, jak za mocno dmucha znaczy że za szybko się kręci, jak się za szybko kręci... to się ukręci
może jestem zboczony ale patrzę na wskazówke od cisnienia doładowania bardziej niz na speedometr czy obrotek w dodatku tak jak pisał Corvax to przy okazji niezły econometer
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości