AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

AFN butowanie na max - 5 bieg - 120km/h - notlauf

Post autor: melon77 » ndz lut 11, 2007 16:23

Witam
Używalem juz trybu szukaj w naszym forum wiem ze moze to byc :zapieczone lopatki , N75 , przeplowomierz itp itd
Ale tak na goraco na kazdym biegu daje mu do 4 tys obrotow ladnie ciagnie wbijam piatke 120km/h i lapie tryb awaryjny reset silnika i jest ok i co ciekawe czasem powyzej 120km/h jest notlauf czasem nie go nie ma przy opisanej jezdzie
Dodam ze mialem pol roku temu czyszczona turbine bo lopatki mi sie zapiekly potem bylo ok az do teraz co to moze byc do doswiadczonych pytanie pozdr
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 19:32 przez melon77, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lut 11, 2007 16:34

Witam.
Takie coś wskazuje na notlauf z powody N-75. Cowboy kiedyś pisał, że w tym silniku, napeży zamienić miejjscami zawory N75 z zaworem EGR i spróbować się przewieść. Jeśli się poprawi, to oznazca że N-75 do wymiany , lub czyszczenia- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: AFN-Butowanie na max-5 bieg -120km/h - notlauf

Post autor: rob555 » ndz lut 11, 2007 16:34

melon77 pisze: Dodam ze mialem pol roku temu czyszczona turbine bo lopatki mi sie zapiekly potem bylo ok az do teraz co to moze byc do doswiadczonych pytanie pozdr
Pewnie znowu kierownice sie zapiekły.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: AFN-Butowanie na max-5 bieg -120km/h - notlauf

Post autor: melon77 » ndz lut 11, 2007 16:41

rob555 pisze:
melon77 pisze: Dodam ze mialem pol roku temu czyszczona turbine bo lopatki mi sie zapiekly potem bylo ok az do teraz co to moze byc do doswiadczonych pytanie pozdr
Pewnie znowu kierownice sie zapiekły.
Myslisz ze znow sie zapiekly ........w tak krotkim czasie???



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lut 11, 2007 23:08

melon77 pisze:Myslisz ze znow sie zapiekly ........w tak krotkim czasie???
jest to mozliwe :)

musisz zrobić logi dynamicznie, nez tego to możemy tylko powrózyć :P



Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: melon77 » śr lut 14, 2007 11:39

VAG wykazal blad 575 ten sam co pol roku wczesniej :((((((((( przeladowanie:((



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 14, 2007 12:51

melon77 pisze:VAG wykazal blad 575 ten sam co pol roku wczesniej :( (((((((( przeladowanie:((
no to że przeładowanie, to przecież wiadomo...


pisałem że potrzebne logi dynamiczne - zobaczymy jak przeładowuje

1. sprawdź czy sztanga szybko opada i swobodnie chodzi..
2. zamien miejscami zaworki


przecież to jest 20 minut roboty...nie szkoda wam turbinek ?



Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: melon77 » śr lut 14, 2007 17:49

Cowboy sorry ze pyatm po prostu nie wiem : co uzyskam jak zamienie zaworki? i druga sprawa czzemu piszesz ze nie szkoda wam turbinek ???o co z tym chodzi? pozdr

[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 16:53 ]
a co do logow moj mechanior nie moze zapisac logow bo ma stacje dyskow uszkodzona (stary laptop ):(



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr lut 14, 2007 19:31

melon77 pisze:Cowboy sorry ze pyatm po prostu nie wiem : co uzyskam jak zamienie zaworki? i druga sprawa czzemu piszesz ze nie szkoda wam turbinek ???o co z tym chodzi? pozdr (
Zamieniajac zaworki wyeliminujesz uszkodzenie n75 bo ten z czarnym łbem (od EGR) jest blizniaczy i moze pracowac jako n75.
Co do turbawek to one łapia tryb awaryjny po kilkusekundowym przeladowaniu/niedoladowaniu. Jezeli przeladowywuje to szybciej jej zgon nadejdzie.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 14, 2007 20:11

rob555 pisze:Zamieniajac zaworki wyeliminujesz uszkodzenie n75 bo ten z czarnym łbem (od EGR) jest blizniaczy i moze pracowac jako n75.
Co do turbawek to one łapia tryb awaryjny po kilkusekundowym przeladowaniu/niedoladowaniu. Jezeli przeladowywuje to szybciej jej zgon nadejdzie.
nic dodać nic ująć :)

jak się zacina n75 to lepiej niech on się przycina sterująć EGR-em

jak przeładowuje to znaczy ze za mocno dmucha, jak za mocno dmucha znaczy że za szybko się kręci, jak się za szybko kręci... to się ukręci :)

może jestem zboczony ale patrzę na wskazówke od cisnienia doładowania bardziej niz na speedometr czy obrotek :) w dodatku tak jak pisał Corvax to przy okazji niezły econometer :)



Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: melon77 » śr lut 14, 2007 21:30

i wszystko wiadomo dzieki pany pozdr



Pawlito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
Lokalizacja: piła

Post autor: Pawlito » pt lis 23, 2007 15:54

gdzie znajduje sie n75



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 23, 2007 15:57

Pawlito pisze:gdzie znajduje sie n75
po lewej stronie patrząc od przodu auta, pomiędzy filtrem powietrza a paliwa



Pawlito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
Lokalizacja: piła

Post autor: Pawlito » pt lis 23, 2007 16:23

mam golfaIV 110km filtr paliwa mam po lewej stronie silnika a powietrza po prawej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości