Znowu temperatura silnika! Nie mam już pomysłów...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Michnik,
Robi Ci to róznice ze bedziesz mial 80 a nie 90. Przecież temp. silnika bedzie taka sama. Dla mnie moze wogole jej nie pokazywać naważniejesze jest to zeby silnika nie przegrzać powyzej 90 stopni robi sie niebezpiecznie wiec wole niedogrzac niz przegrzać. Z tego co Ty opisujesz to masz czujnik walniety, a temp. 81 w zbiorniczku jest ok.
Robi Ci to róznice ze bedziesz mial 80 a nie 90. Przecież temp. silnika bedzie taka sama. Dla mnie moze wogole jej nie pokazywać naważniejesze jest to zeby silnika nie przegrzać powyzej 90 stopni robi sie niebezpiecznie wiec wole niedogrzac niz przegrzać. Z tego co Ty opisujesz to masz czujnik walniety, a temp. 81 w zbiorniczku jest ok.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
JA u siebie mam 80. 85 średnio i bede z tym robił bo gdy ma pełne 90 pracuje duzo Ciszej, to moja wina bo przy wymianie termostatu namówili mnie na wywiercenie małej dziurki w jego obudowie w celu lepszego odpowietrzenia, nie polecam gdyż ta dziurka czasem wystarcza aby Ciecz zrobiła obieg przez chłodnice i daltego to nie mam tych 90, O czujnikach to juz była mowa tylko orginał te sywy do 20 pln tak pokazuja a czujnik Cieczy to podstawa zeby nie zagotować motorku w razie braku płynu lub uszkodzenia termostatu :
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 20:31 przez Przewodnik, łącznie zmieniany 1 raz.
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
ta mała dziurka pomaga odpowietrzyc układ , u mnie w firmie robimy termostaty do Toyoty i w kazdym jest dziurka . Kolega kiedys miał skode 105 i miał problem z odpowietrzeniem ( chlodnica z przodu a silnik z tyłu) po zrobieniu dziurki fi 2mm problem znikł.souler pisze:Przewodnik napisał/a:
przy wymianie termostatu namówili mnie na wywiercenie małej dziurki w jego obudowie w celu lepszego odpowietrzenia
kolejna ofiara pseudomechanikow
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
wszystko fajnie tez mam taką dziurke fi 2mm, wyciągne termostat i ja zanituje, bo jak pisałem wczesiej gdy jedzie się wolno i nie grzeje motorku w takie zimne poranki to nawet po 15 km mamy cały czas 70 stopni, jesli przycisniemy troche to owszem podniesie sie i nie spada juz, ale niestety dłuzej motorek sie nagrzewa do tych 90 tak ze przy wymianie termostatu nie polecam wiercenia żadnych dziurek
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Ja mam podobny problem (1Z) w zimie temp powoli dochodzi do 70 stopni i tak sie utrzymuje, muszę dobrze przygazowac albo 160 km\h w trasie żeby sie podniosła, a w lecie łapie 90 i tak sie trzyma. Nie wiem czy sie tego czepiać ale czy za niska temp silnika nie jest dla niego niekorzystna ?
Dzisiaj bylem u mechanika, nie wiem czy dobry przypadkowy sceptycznie ocenił pomysł wymiany termostatu sprwadzil by jeszcze czujnik temp za termostat Wahler chciał 41 pln za wymiane 80 pln podobno trudno sie do niego dostac trzeba cala pompe odkręcać
Jednocześnie zakrylem dzisiaj 2/3 chlodnicy tektura i przejechalem przez krakow temp doszla do 90 stopni i tak sie trzymala
Co Wy na to ?
Dzisiaj bylem u mechanika, nie wiem czy dobry przypadkowy sceptycznie ocenił pomysł wymiany termostatu sprwadzil by jeszcze czujnik temp za termostat Wahler chciał 41 pln za wymiane 80 pln podobno trudno sie do niego dostac trzeba cala pompe odkręcać
Jednocześnie zakrylem dzisiaj 2/3 chlodnicy tektura i przejechalem przez krakow temp doszla do 90 stopni i tak sie trzymala
Co Wy na to ?
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 18:57 przez cyno, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 10:17
- Lokalizacja: Warszawa
Ja mam podobny problem (1Z) w zimie temp powoli dochodzi do 70 stopni i tak sie utrzymuje, muszę dobrze przygazowac albo 160 km\h w trasie żeby sie podniosła, a w lecie łapie 90 i tak sie trzyma. Nie wiem czy sie tego czepiać ale czy za niska temp silnika nie jest dla niego niekorzystna ?
Dzisiaj bylem u mechanika, nie wiem czy dobry przypadkowy sceptycznie ocenił pomysł wymiany termostatu sprwadzil by jeszcze czujnik temp za termostat Wahler chciał 41 pln za wymiane 80 pln podobno trudno sie do niego dostac trzeba cala pompe odkręcać
Jednocześnie zakrylem dzisiaj 2/3 chlodnicy tektura i przejechalem przez krakow temp doszla do 90 stopni i tak sie trzymala
Co Wy na to ?
Dzisiaj bylem u mechanika, nie wiem czy dobry przypadkowy sceptycznie ocenił pomysł wymiany termostatu sprwadzil by jeszcze czujnik temp za termostat Wahler chciał 41 pln za wymiane 80 pln podobno trudno sie do niego dostac trzeba cala pompe odkręcać
Jednocześnie zakrylem dzisiaj 2/3 chlodnicy tektura i przejechalem przez krakow temp doszla do 90 stopni i tak sie trzymala
Co Wy na to ?
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
cyno moim zdaniem bedziesz miał tosamo albo dziurke w termostacie albo bedzie on przywieszony i ie bedzie się domykał do końca, lub jeszcz moze mu brakować tej uszczeleczki . wymień termostat pozdr...
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 162 gości