Witam, szukałem na forum i znalazłem co nieco, ale to jeszcze nie to co potrzebuje.
Sprawa wyglada tak: odpale auto to jednyka wchodzi pieknie; cofam na wstecznym i jak sie zatrzymam to tez jedynka wchodzi pieknie;problem jest jak jade na 3-4 i sie zarzymuje np. na światłach i wrzucam tak jak zawsze jednynke to albo jest opór, ale najczęściej wchodzi 3 , musze wziąść lekko na dół i ruszac drążek i wyczuć i dopiero wchodzi jedynka, jak dam na luz i wrzuce niby jedynke to tez jest 3 lub opór. Pozostałe biegi wchodzą ok, dzis wymieniłem wałeczek zwrotny, na cięgnach nie mam luzu. Wcześniej tego nie miałem.
P.s.
Przy wymianie tego jabłuszka i koszyczka obowiązkowe jest odczepienie wydechu ??
Problem z biegami...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Problem z biegami...
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
Re: Problem z biegami...
Co dy wymiany jabluszka... ja go zmienilem bez wyciagania wudechu aczkolwiek troszke trzeba z nim pokombinowac.skwaros pisze:Witam, szukałem na forum i znalazłem co nieco, ale to jeszcze nie to co potrzebuje.
Sprawa wyglada tak: odpale auto to jednyka wchodzi pieknie; cofam na wstecznym i jak sie zatrzymam to tez jedynka wchodzi pieknie;problem jest jak jade na 3-4 i sie zarzymuje np. na światłach i wrzucam tak jak zawsze jednynke to albo jest opór, ale najczęściej wchodzi 3 , musze wziąść lekko na dół i ruszac drążek i wyczuć i dopiero wchodzi jedynka, jak dam na luz i wrzuce niby jedynke to tez jest 3 lub opór. Pozostałe biegi wchodzą ok, dzis wymieniłem wałeczek zwrotny, na cięgnach nie mam luzu. Wcześniej tego nie miałem.
P.s.
Przy wymianie tego jabłuszka i koszyczka obowiązkowe jest odczepienie wydechu ??
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
a jak inni??Gr@rM! pisze:Co dy wymiany jabluszka... ja go zmienilem bez wyciagania wudechu aczkolwiek troszke trzeba z nim pokombinowac.
Ja mam cały wydech spawany i nawet jak bym chciał to go nie odczepie .
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
skwaros, tez kiedys mialem problem z biegami, jak był wsteczny to nie bylo 1 , jak byla jedynka to zamiast wstecznego tez jedynka sie włączala. Na rownym podłozu wsteczny wchodzil ok, ale jak juz stalem na krawezniku jedna strona to nie daj Boze zeby przede mna cos stalo bo inaczej bym nie wyjechal jak tylko do przodu.
Z budu wychodzi taki walek, na koncu tego wałka jest tak jakby obejma, one lubia sie luzowac, sprawdz jak masz teraz , zaznacz sobie zeby w razie czego pozniej wrocic do tego ustawienia.luzujesz ta obejme i kombinujesz MINIMALNIE w prawo albo w lewo, dobrze by bylo jakbys mial kogos do pomocy, wtedy ty zakrecasz obejme w nowym ustawieniu a druga osoba wachluje dzwignia i szuka biegów.
Moje regulacje duzoby nie dały gdyby nie wymiana poduszki tej z przodu na belce. Po tym zabiegu moge stawac spokojnie na krawznikach , cofac pod gorke itd, wiec sprawdz najpierw sobie poduszki w jakim sa stanie, bo moze ktoras jest do wymiany i nawet regulacja nic nie pomoze bo wszystko znowu sie przekrzywi.
Z budu wychodzi taki walek, na koncu tego wałka jest tak jakby obejma, one lubia sie luzowac, sprawdz jak masz teraz , zaznacz sobie zeby w razie czego pozniej wrocic do tego ustawienia.luzujesz ta obejme i kombinujesz MINIMALNIE w prawo albo w lewo, dobrze by bylo jakbys mial kogos do pomocy, wtedy ty zakrecasz obejme w nowym ustawieniu a druga osoba wachluje dzwignia i szuka biegów.
Moje regulacje duzoby nie dały gdyby nie wymiana poduszki tej z przodu na belce. Po tym zabiegu moge stawac spokojnie na krawznikach , cofac pod gorke itd, wiec sprawdz najpierw sobie poduszki w jakim sa stanie, bo moze ktoras jest do wymiany i nawet regulacja nic nie pomoze bo wszystko znowu sie przekrzywi.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- buberturbo
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw lis 22, 2007 19:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
buberturbo, a dziadek w pasku nie mial czasem skrzyni na linki ? a nei na drutach jak tutaj ? bo moze wystarczało wyregulowac biegi zamiast placic 1000 zł
To ze jakis bieg wchodzi ciezko to cos sie rozregulowało, bo jak juz wejdzie to nic nie chrobocze, nie hałasuje , zgrzyta czy cokolwiek sie blokuje. To nie jest usterka mechaniczna w samej skrzyni , typu wypadniety tryb , cos nie wytrzymalo i sobie zrezygnowalo ze wspołpracy.
To ze jakis bieg wchodzi ciezko to cos sie rozregulowało, bo jak juz wejdzie to nic nie chrobocze, nie hałasuje , zgrzyta czy cokolwiek sie blokuje. To nie jest usterka mechaniczna w samej skrzyni , typu wypadniety tryb , cos nie wytrzymalo i sobie zrezygnowalo ze wspołpracy.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 288 gości