na ciepłym nie chodzi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

baryton1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 20:12
Lokalizacja: czersk

na ciepłym nie chodzi

Post autor: baryton1972 » śr lis 21, 2007 20:53

witam.ciotka ma golfa2 z silnikiem 1.6 na pełnym wtrysku.no i po odpaleniu na zimnym wszystko jest ok.ale podczas rozgzewania sie silnika zaczyna przerywac i gasnąć,objawy jak by mu brakowało paliwa.po przekręceniu stacyjki na kilka sekund jest ok.obydwie pompki wymienione



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » czw lis 22, 2007 10:54

sprawdź czujnik podający temp na kompa.

[ Dodano: Czw Lis 22, 2007 10:09 ]
to była wersja optymistyczna :)
wersja pesymistyczna to czujnik halla ale wtedy gaśnie jak się rozgrzeje i pali jak zimny - musisz napisac więcej



baryton1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 20:12
Lokalizacja: czersk

Post autor: baryton1972 » czw lis 22, 2007 16:24

no własnie jest taki objaw.na zimnym silniku odpala i ładnie chodzi po chwili gdy sie rozgrzewa zaczyna sie dławic az zgasnie.potem odpali ładnie i chodzi kilka sekund i znowu zaczyna sie dusic



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 22, 2007 16:40

Póki co można tylko napisać że nie ma golfów 2 1,6 na jakimkolwiek wtrysku. Najpierw dowiedz się co ciotka ma pod maską, potem pytaj.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

baryton1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 20:12
Lokalizacja: czersk

Post autor: baryton1972 » czw lis 22, 2007 17:42

przepraszam bardzo to jest 1.3 napewno pełen wtrysk



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 22, 2007 18:06

a jak mu sie wtedy doda gazu trochę to kręci się równo czy się dławi? Jest tam taki regulator ze sprężyną bimetaliczną i grzałką na przewodzie powietrznym podnoszący obroty na zimnym.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » czw lis 22, 2007 18:09

Miałem takie same objawy jak mi się pierścienie skończyły.
Sprawdź sprężanie na cylindrach. A jak nie masz czym sprawdzić to rozgrzej samochód, aż zgaśnie, powykręcaj świece i nalej do cylindrów jakąś szczykawką troszkę oleju(w celu uszczelnienia), powkręcaj świece i spróbuj odpalić jak odpali to znaczy że silnik do remontu



baryton1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 20:12
Lokalizacja: czersk

Post autor: baryton1972 » czw lis 22, 2007 18:11

na zimnym jest wszystko dobrze dopiero jak zaczyna sie rozgrzewac zaczyna sie dławic.po 15 minutach skakania :grin: po asfalcie na chwile zaskoczył i było dobrze.po wyłączeniu silnika problem powrócił.silnik jest ok 120tys nie bierze oleju kopa ma tez.jak działał :grin:
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2007 18:21 przez baryton1972, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 22, 2007 18:16

może tylko trzeba podregulować skład mieszanki, może czujnik temperatury zmienić, trochę ciężko przewidzieć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości