Golf 2.8 VR6 kompressor+ by lawrai
Moderator: G0 Karcio
Golf 2.8 VR6 kompressor+ by lawrai
Auto to mk3 z 1992 roku . Posiadam go od dwóch lat i ciągle robię według swoich wymagań . Raz szedłem w dobrą stronę a raz w złą . Naszczęscie dla mnie teraz już wszystko idzie w jednym kierunku a jakim to widac na końcu .
Było w nim ale już nie ma :
- wnętrze Recaro
-ABS/EDS
-klima
-poduszki
itd to co było w środku to już nie ma
Założenie to zejśc z wagi jak najwięcej i zrobić jak najszybsze auto na światła ale w miarę trzymające się drogi .
Obecna waga to poniżej 1050 kg - zważony na fotelach Recaro których już nie ma .
wykres pomiar numer 1 :
149 KM i 216 Nm
Po roku szukania bolączki wykress numer 2 (18.10.2008) 186,7KM i 259Nm
to co zostało zrobione :
wymienione całe progi :
Wyczyszczona klapa :
następnie został cały wybebeszony i pojechał do lakiernika :
kilka zdjęć z przygotowywania do malowania :
po około miesiącu odebralem od lakiernika co było dla mnie szokiem :
następnie zacząłem składać elektryke - którą jak się później okazało po cześci poskładał Evolution tak , że już nie było zwarć :
następnie szukałem braku w mocach gdyż wyszło 149 koni i 216nm , okazał się przestawiony rozrząd :
Korzystając z okazji , postanowiłem obrobić głowicę :
również obrobiłęm tuningowy kolektor wydechowy firmy Raceland ponieważ miał źle spasowane otwory we flanszy co do seryjnej uszczelki :
następnie kupiłem lekkie koło zamachowe Fidanzy - różnica wagi seryjne a lekkie jest kolosalna :
dotarłem również gniazda zaworów oraz zawory :
potem zabrałem się za rowiert i spolerowanie przepustnicy wewnątrz :
Po jakimś tam czasie kupiłem nowe zaciski pod wszystkie listwy :
Jakaś tam fotka potwierdzająca wycięcie i wklejenie szyb :
Jakaś tam fotka jeszcze silnika na aucie z klimą itd. :
Na aucie pojawiły się listwy z wersji CL oraz tylne lampy CL , zero znaczków vr6 .
Obecnie golf wygląda o tak tylko tyle , że na przodzie są lampy originalne H1+H1 :
Filmik jak wygląda , zmieniły się koła i lampy tak jak na zdjęciach powyżej
Po osiągnięciu zamierzonych celów postanowiłem spróbowac swoich sił i dołożyć kompressor co widać na poniższych zdjęciach , dorzuce później jeszcze fotki z rzeźby która musiała być aby się wszystko pomieściło :
Filmik a bardziej dzwiek jak brzmi na dzisiaj kompressor
Z racji tego że budowa kompressoru jest w trakcie to wrzucam fotki zakupionego intercoolera 70cmx23cm
ic do mnie dojechał więc go zamontowałem :
Było w nim ale już nie ma :
- wnętrze Recaro
-ABS/EDS
-klima
-poduszki
itd to co było w środku to już nie ma
Założenie to zejśc z wagi jak najwięcej i zrobić jak najszybsze auto na światła ale w miarę trzymające się drogi .
Obecna waga to poniżej 1050 kg - zważony na fotelach Recaro których już nie ma .
wykres pomiar numer 1 :
149 KM i 216 Nm
Po roku szukania bolączki wykress numer 2 (18.10.2008) 186,7KM i 259Nm
to co zostało zrobione :
wymienione całe progi :
Wyczyszczona klapa :
następnie został cały wybebeszony i pojechał do lakiernika :
kilka zdjęć z przygotowywania do malowania :
po około miesiącu odebralem od lakiernika co było dla mnie szokiem :
następnie zacząłem składać elektryke - którą jak się później okazało po cześci poskładał Evolution tak , że już nie było zwarć :
następnie szukałem braku w mocach gdyż wyszło 149 koni i 216nm , okazał się przestawiony rozrząd :
Korzystając z okazji , postanowiłem obrobić głowicę :
również obrobiłęm tuningowy kolektor wydechowy firmy Raceland ponieważ miał źle spasowane otwory we flanszy co do seryjnej uszczelki :
następnie kupiłem lekkie koło zamachowe Fidanzy - różnica wagi seryjne a lekkie jest kolosalna :
dotarłem również gniazda zaworów oraz zawory :
potem zabrałem się za rowiert i spolerowanie przepustnicy wewnątrz :
Po jakimś tam czasie kupiłem nowe zaciski pod wszystkie listwy :
Jakaś tam fotka potwierdzająca wycięcie i wklejenie szyb :
Jakaś tam fotka jeszcze silnika na aucie z klimą itd. :
Na aucie pojawiły się listwy z wersji CL oraz tylne lampy CL , zero znaczków vr6 .
Obecnie golf wygląda o tak tylko tyle , że na przodzie są lampy originalne H1+H1 :
Filmik jak wygląda , zmieniły się koła i lampy tak jak na zdjęciach powyżej
Po osiągnięciu zamierzonych celów postanowiłem spróbowac swoich sił i dołożyć kompressor co widać na poniższych zdjęciach , dorzuce później jeszcze fotki z rzeźby która musiała być aby się wszystko pomieściło :
Filmik a bardziej dzwiek jak brzmi na dzisiaj kompressor
Z racji tego że budowa kompressoru jest w trakcie to wrzucam fotki zakupionego intercoolera 70cmx23cm
ic do mnie dojechał więc go zamontowałem :
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 01:02 przez lawrai, łącznie zmieniany 24 razy.
Fajny VR-ek!!super wyglada!!podoba mi sie jak zawracales!! pozdro i zapraszam do mnie!!
______________________
Golf : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118322
Audi : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2146801#2146801
Nowe foty strona 1!
[url=http://imageshack.us][img]http://img266.imageshack.us/img266/7594/lukasaa3dx3.png[/img][/url]
Golf : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118322
Audi : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2146801#2146801
Nowe foty strona 1!
[url=http://imageshack.us][img]http://img266.imageshack.us/img266/7594/lukasaa3dx3.png[/img][/url]
- misiekemeryt160
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
no wlasnie zastanawialem sie co sie dzieje ze nic sie nie dzieje.... to faktycznie lipa wyszla z tym ze 150km :/ i to po totalnej generalce.... ostatnie foto wymiata
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- SYPEK
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 18:50
- Lokalizacja: LESZNO VWielkopolska
- Kontakt:
Nie ma co to się nazywa projekt z prawdziwego zdarzenia !! Stwierdzenie że samochód jest budowany to chyaba dobre określenie bo remontowany jest praktycznie od podstaw !! Wielkie brawa za ratowanie mk3 w najlepszej wersji czyli VR6 !! Gratuluje wytrwania w pracy i WIELKI SZACUNEK za to co poczyniasz w tym projekcie. 3mam kciuki za ten projekt i wiem że dojdzie do końca, nie poddawaj się bo zadaleko zaszedłeś !! Juz nie moge doczekac się efektu końcowego. Szacunek za to że wiele pracy włożyłeś sam w to auto, wiadomo że wszystkiego nie da zrobic się w garażu, ale nie sztuką wyłożyć worek kasy w jakiejś firmie żeby odwalili robote, choć podejrzewam że tak czy siak ta bestia pochłoneła już dużo kasy, ale jestem pewnien że jest tego wart.
PozdraVwiam i jeszcze raz RESPECT za wykonaną robote
PozdraVwiam i jeszcze raz RESPECT za wykonaną robote
MOJE MK3 GTI 20 JAHRE ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451124&p=5438799#p5438799
-
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
- Lokalizacja: SBI
- Kontakt:
siemka lawrai dzięki żę mnie posłuchałes i zrobiłeś temat o twojej golfince to za moją namową lawrai tak postanowił i bardzo się ciesze wcześniej gdy miałes stary temat krok w krok sledziłem mody zmiany auto ogólnie idzie w dobrym kierunkutylko ciekawe gdzie te konie pouciekały miejmy nadzieje że się znajdą:] trzymam kciuki i zapraszam do mnie pozdro RESPECT
pamietam tamten temacik lawrai'a, duzo sie dzialo, mam nadzieje ze teraz doprowadzisz go do stanu IGŁA
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości