Odcina paliwo?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

paw_wen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lis 21, 2006 23:46
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Odcina paliwo?

Post autor: paw_wen » pn lis 19, 2007 21:30

WITAM!!!

Mój problem to taki że, w VW Golf III 1,6 AEE z 96 r podczas ostatnich mrozów padł akumulator do tego stopnia że, wykasował sie zegar i przy okazji radio, po podładowaniu akumulatora samochód zapalił ale zaczeły sie dziac z nim rozne ciekawe rzeczy takie jak:

1). Podczas jazdy przy obrotach silnika 2500 do 3000 nagle jak by brak paliwa dopiero dodanie lub odjecie "gazu" pomagało i wraca wszystko do normy ale po chwili problem powraca.
2). na postoju zaczeły falowc obroty zawsze były w granicach 900 teraz faluja od 900 do 1000
3). po odpaleniu samochodu obroty wskakuja do 2000 poczym jest takie lekkie zadławienie silnika i wracają na swoje falowanie od 900 do 1000.

Z wyczytanych wiadomości na forum postanowiłem przeczyscic przepustnice sprawdziłem kable Wysokiego Napiecia, Zdjołem kopułke aparatu zapłonowego i przeczysciłem całość. co do sondy lambda to nic nierobiłem poza tym ze jak ja odłaczyłem wypinajac kostke nie zauwarzyłem zadnej istotnej zmiany w pracy silnika. Nadmieniam iz, wyzej wymienione dolegliwości nie mineły.
Moje pytanie czy to możliwe ze padła mi sonda lambda???
lub jeszcze, po rozładowaniu akumulatora zrobił sie reset. kompa i przepustnica sie nie zaadaptowała.?

Samochód jezdzi na Benzynce i LPG sekwencja firmy "Vector" w/w objawy wystepuja zarówno na zasilaniu Gazem i Benzyna.
Ostatnio zmieniony pn lis 19, 2007 21:42 przez paw_wen, łącznie zmieniany 1 raz.


KOPCI KASZLE ALE "BRYKA" VW Golf III 1,6 silnik AEE (pb95 / LPG sekwencja "Vector")

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn lis 19, 2007 21:41

proponuje odpalić auto na benzynie odłączyć wszystkie dodatkowe odbiorniki typu- radio - instalka lpg -- do momentu kiedy się załączy wentylator 2 razy proces pownien być przeprowadzony na wolnych obrotach opisz czy coś się zmieniło po tym cyklu

rada znajomego fachowca zobaczymy w jakim stopniu okaże sie przydatna :pub:
Ostatnio zmieniony pn lis 19, 2007 21:42 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Re: Odcina paliwo?

Post autor: wolfzan » pn lis 19, 2007 22:01

paw_wen pisze:2). na postoju zaczeły falowc obroty zawsze były w granicach 900 teraz faluja od 900 do 1000
Jakim cudem masz 900 obrótów? Ja mam ten silnik i one w golfach standardowo mają na jałowym 650. Sprawdź silniczek krokowy.
paw_wen pisze:Samochód jezdzi na Benzynce i LPG sekwencja firmy "Vector" w/w objawy wystepuja zarówno na zasilaniu Gazem i Benzyna.
Ten silnik nie lubi gazu.... :grrr:
Ostatnio zmieniony pn lis 19, 2007 22:03 przez wolfzan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lis 20, 2007 09:07

Jakim cudem masz 900 obrótów?
ano takim ze TPS swiruje



paw_wen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lis 21, 2006 23:46
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: paw_wen » wt lis 20, 2007 20:31

Możesz mi powiedzieć co to jest "TPS" a co do obrotów 900 to miałem takie od zawsze jeżdze tym golfikiem ponad rok nawet niewiedziałem ze maja byc 650.

A co do tematu to zrobiłem restart kompa tak jak mi kolega (dziejo) doradził obroty sie ustatkowały jeszcze czasem tak jak by go troszke zrywało ale delikatnie wysokość obrotów 1000 kurde chyba bede musiał udać sie do mechaniora.


KOPCI KASZLE ALE "BRYKA" VW Golf III 1,6 silnik AEE (pb95 / LPG sekwencja "Vector")

Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » śr lis 21, 2007 02:07

900 obroty są na jałowym podczas jazdy. Zrób Kolego adaptacje przez vaga (przy okazji usterki z czytaj), a jak nie pomoże to do widzenia z przepustnicą.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

paw_wen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lis 21, 2006 23:46
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: paw_wen » śr lis 21, 2007 15:09

Dzięki koledzy za pomoc...

Pojechałem dzis do serwisu mechanik podłaczył mojego golfika pod kompa zczytał błedy skasował, zrobił adaptacje przepustnicy wszystko wróciło do normy obroty 700 silnik miarowo i bez zadnych drgań sie kreci, jedyne co zostało to sonda lambda która jak okreslił to mechanik "umarła poprzez zatrucie gazem" w moim golfie spalanie wynosi ok 7l LPG na 100 km wiec z tego co mechanik powiedział ze bardzo ładnie pali i on by osobiscie sondy nie wymieniał. Co o tym myślicie wymieniac czy nie jak wszystko chodzi i jest ok.


KOPCI KASZLE ALE "BRYKA" VW Golf III 1,6 silnik AEE (pb95 / LPG sekwencja "Vector")

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr lis 21, 2007 15:16

Co o tym myślicie wymieniac czy nie jak wszystko chodzi i jest ok.
nic nie wymieniaj !!!!!!!!!!!!! jednak to był T.P.S :bigok: :bigok: :bigok: :bigok:

[ Dodano: Sro Lis 21, 2007 15:09 ]
temat uważam za zamknięty



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 636 gości