Czy są różnice miedzy czesciami vw a seat ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy są różnice miedzy czesciami vw a seat ?
Witam jesli ktos jest mi wstanie pomóc to z góry bardzo dziękuje.
Otóż mam dość powarzny problem , z rurą wysokiego cisnienia (czerwoną) tą od IC do turbiny.
Ostatnio wymieniałem w samochodziue turbo silnik ARL ,kupiłem wiec turbine uzywaną od seata ale tez ARL i wszystko pasuje tak jak trzeba tylko jest jeden mały kłopot z tą nieszczesna rurą która jest podpieta do turbo ,poniewarz po dosc mocnym przegazowaniu spada. Zapiecia na ruze są dobre tylko tak jakby jej srednica była zamała ok jakies 2 mm, niechce byc tu aptekażem ale tak to wygląda.Chciałem to sprawdzic wiec pojechałem najpierw do seata a nastepnie do vw,i tam tez mają takie same rury jak moja róznica jest tylko w cenie otóz w seacie kosztuje 350zł a vw 190 zł.Juz nie wiem co robic
Otóż mam dość powarzny problem , z rurą wysokiego cisnienia (czerwoną) tą od IC do turbiny.
Ostatnio wymieniałem w samochodziue turbo silnik ARL ,kupiłem wiec turbine uzywaną od seata ale tez ARL i wszystko pasuje tak jak trzeba tylko jest jeden mały kłopot z tą nieszczesna rurą która jest podpieta do turbo ,poniewarz po dosc mocnym przegazowaniu spada. Zapiecia na ruze są dobre tylko tak jakby jej srednica była zamała ok jakies 2 mm, niechce byc tu aptekażem ale tak to wygląda.Chciałem to sprawdzic wiec pojechałem najpierw do seata a nastepnie do vw,i tam tez mają takie same rury jak moja róznica jest tylko w cenie otóz w seacie kosztuje 350zł a vw 190 zł.Juz nie wiem co robic
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 16:16 przez Tomek one, łącznie zmieniany 1 raz.
tommy
Z Twojego opisu nie bardzo rozmumiem, bo piszesz tak jakby rura miała za małą średnicę... a wtedy niepowinna spadać przecież raczej powinna ciasniej wchodzić. Dla pewności zmierz średnicę przewody w swoim autku a następnie jedż do sklepu i porównaj z nową. Jeżeli przewód który masz aktualnie założony jest za szeroki to zawsze możesz zastosować półśrodek w postaci np założenia między przewód a turbine kawałka przewpdu o pośredniej średnicy i dobrze ścisnąć opaską. Inaczej pozostaje tylko kupno używanego lub nowego przewodu...
Witam
Rura wysokiego cisnmienia jest zakonczona metalowym kołnieżem ktury jest wsówany do otworu w spręzarce,a nastepnie mocowany na spinkach.Kołnierz ma troche zamała srednice poniewarz po mocniejszym dodaniu gazu wyskakuje z turbo.W serwisie nie powiedzą mi jaka jest srednica bo nie maja takich danych w komputerze (podobno),żeby sprawdzic muszę zamówic i kupic.
Rura wysokiego cisnmienia jest zakonczona metalowym kołnieżem ktury jest wsówany do otworu w spręzarce,a nastepnie mocowany na spinkach.Kołnierz ma troche zamała srednice poniewarz po mocniejszym dodaniu gazu wyskakuje z turbo.W serwisie nie powiedzą mi jaka jest srednica bo nie maja takich danych w komputerze (podobno),żeby sprawdzic muszę zamówic i kupic.
tommy
Mam golfa Mk4 z silnikem ASV, a znajomy ma skode Octavie rowniez z silnikiem ASV.
I powiem ze nie ktore czesci sa inne.
Np inny jest przeplywomierz powietrza, wtrysk sterujacy i jeszcz kilka innych rzeczy.
Wiec chyba nie mozna sie sugerowac, ze silnik o danym kodzie ma ten sam osprzet w VW i Seacie.
Jedno pytanie- czy to turbo stare i nowe ma ten sam numer katalogowy na tabliczce znamionowej?
I powiem ze nie ktore czesci sa inne.
Np inny jest przeplywomierz powietrza, wtrysk sterujacy i jeszcz kilka innych rzeczy.
Wiec chyba nie mozna sie sugerowac, ze silnik o danym kodzie ma ten sam osprzet w VW i Seacie.
Jedno pytanie- czy to turbo stare i nowe ma ten sam numer katalogowy na tabliczce znamionowej?
Rury tu i tu są te same. Rura robi wrażenie luźnej bo uszczelnienie i pasowanie następuje w ostatnim odcinku złącza tam gdzie jest uszczelka. Zwracaj uwagę na spręzystą zapinkę przy turbo bo czasem założona jest nie od tego wozu i minimalnie za luźna. Ja w swoim Leonie mam turbo ARL z tą czerwoną rurą i zero problemuTomek one pisze:Witam jesli ktos jest mi wstanie pomóc to z góry bardzo dziękuje.
Otóż mam dość powarzny problem , z rurą wysokiego cisnienia (czerwoną) tą od IC do turbiny.
Ostatnio wymieniałem w samochodziue turbo silnik ARL ,kupiłem wiec turbine uzywaną od seata ale tez ARL i wszystko pasuje tak jak trzeba tylko jest jeden mały kłopot z tą nieszczesna rurą która jest podpieta do turbo ,poniewarz po dosc mocnym przegazowaniu spada.
Co do wypadania to poczytaj tu:
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php? ... c3f37b0f3e
W 2002 r. była zmiana np wtrysków sterujących i paru innych rzeczy. Nowe mają kostki z jedną stroną półokrągła a stare kostki są prostokątne. W silniku ASZ np wówczas zastooswano wał od ARL. Więc jeśli są oba wozy z tego samego roku wszystko pasuje P&P.jarorlit pisze:Mam golfa Mk4 z silnikem ASV, a znajomy ma skode Octavie rowniez z silnikiem ASV.
I powiem ze nie ktore czesci sa inne.
Np inny jest przeplywomierz powietrza, wtrysk sterujacy i jeszcz kilka innych rzeczy.
Ostatnio zmieniony śr lis 21, 2007 09:43 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Witam
naoisałes na forum seata zeby wyginac zaczepy chodzi ci o te trujkątne na kołniezu od rury
[ Dodano: 21 Lis 2007 23:43 ]
Witam
Jaro4444
naoisałes na forum seata zeby wyginac zaczepy chodzi ci o te trujkątne na kołniezu od rury
[ Dodano: 21 Lis 2007 23:44 ]
Postaram sie tak cos pokombinowac ale niewiem sam czy bedzie dobrze
naoisałes na forum seata zeby wyginac zaczepy chodzi ci o te trujkątne na kołniezu od rury
[ Dodano: 21 Lis 2007 23:43 ]
Witam
Jaro4444
naoisałes na forum seata zeby wyginac zaczepy chodzi ci o te trujkątne na kołniezu od rury
[ Dodano: 21 Lis 2007 23:44 ]
Postaram sie tak cos pokombinowac ale niewiem sam czy bedzie dobrze
tommy
Normalna we wszystkich autach VAG z szybkozłączkami, tak samo jak cieknący olej na tych połączeniach. Szczególnie jak suszarki dmuchają po 1,7 bara i więcejTomek one pisze:Tak na marginesie to z tego co przeczytałem na forum seata to te wypadające rury z turbo w seatach to rzecz normalna
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Pomysł kiepski ale czas montaży krótszy u złącze pasuje tylko w jednej ustalonej pozycji...cowboy pisze:nie ma to jak jedna rura wchodzi na drugą i jest zaciśnieta obejmą.... nie wiem co przyświecało inżynierowi który takie coś wymyślił ?
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości