coś nie gra z elektryką!!!! pomocy!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

coś nie gra z elektryką!!!! pomocy!!!

Post autor: collin » wt lis 20, 2007 23:20

witam moja golfinia czasami odmawia mi posłuszeństwa!!! :grrr: raz na jakiś czas nie chce zapalić nawet rozrusznikiem nie chce przekręcić, dosłownie nic!!! przekręcam kluczyk na raz i wszystko gra potem chce zapalić i nic jak bym kompletnie nic nie zrobił. i można tak próbować i próbować i nic zostawi się go na jakiś czas to później odpali normalnie lub szybszy sposób na krótkie spięcie(kabelkiem prąd bezpośrednio na rozrusznik) to wtedy też pali na dotyk i po tym wszystko gra. co to może być??? pomocy!!! z góry dziękuję wszystkim za pomoc i wypowiedzi pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 20, 2007 23:29

upalony styk w stacyjce, lub czarno-czerwony kabel od niej do rozrusznika. Kostkę stacyjki wymienić w dwójce to banał.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

Post autor: collin » wt lis 20, 2007 23:33

podziękował kolego sprawdzę to i dam znać czy to to;-)


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lis 20, 2007 23:46

Ja mam podobny problem. Czasem po długiej jeździe zwłaszcza w ciepły dzień po zgaszeniu samochodu i próbie odpalenia nic się nie odzywa. Kontrolki nie przygasają, wogóle nie słychać aby rozrusznik załapywał. Kilka minut postoju załatwia sprawę. Normalnie zakręci i można jechać. Problem jest bym bardziej upierdliwy że mam automat. Podejrzewałem przegrzewanie się rozrusznika od pobliskiego kolektora wydechowego i rury wydechowej. Ale ostotnio miałem taką sytuację w zimny i mokry dzień co wcześniej nie występowało przy takich warunkach.



Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

Post autor: collin » wt lis 20, 2007 23:59

ja równierz mam automat :crazy:


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr lis 21, 2007 05:51

jhosef, miałem podobny problem. Rozrusznik zregenerowany i dalej nic. Jak się nagrzał to nie palił. Sprawę ozwiązał przekaźnik do automatu rozrusznika. Pod maską jest czerwony kabel ze stacyjki do rozrusznika, jest łączony. Trzeba rozpiąć i tam założyć przekaźnik.Jak będziesz chciał więcej szczegółów - pytaj. (też mam automat)



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lis 21, 2007 14:34

bodzio_j pisze:
jhosef, miałem podobny problem. Rozrusznik zregenerowany i dalej nic. Jak się nagrzał to nie palił. Sprawę ozwiązał przekaźnik do automatu rozrusznika. Pod maską jest czerwony kabel ze stacyjki do rozrusznika, jest łączony. Trzeba rozpiąć i tam założyć przekaźnik.Jak będziesz chciał więcej szczegółów - pytaj. (też mam automat)
No własnie u mnie też rozrusznika jak wywaliłem okazało się że jest jak nówka. Nowe tulejki, szczotki, komutator jak nowy a zdarza mu się kręcić jakby chciał a nie mógł. A czasem jak pisałem wcale nie chce zagadać. Zrobiłem nową instalację do rozrusznika, jedyną wadą było to że styk przy cewce od szczotek zardzeniał. Po przeczyszczeniu rozrusznik rano kręcił jak wściekły. Po 2 miechach znowu zaczął mielić powoli. Dowaliłem dodatkową masę do rozrusznika i poprawiłem masę aku i było oki przez kilka tygodni. Czasem strasznie ciężko kręci.

Ten przekaźnik o którym mówisz to trzeba dołożyć dodatkowy na przewodach sterujących do cewki, tak?



Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » śr lis 21, 2007 15:04

Też tak miałem, pomogła wymiana kostki pod stacyjką. Koszt kostki o ile pamiętam to ok 20 zł



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr lis 21, 2007 16:37

jhosef pisze:Ten przekaźnik o którym mówisz to trzeba dołożyć dodatkowy na przewodach sterujących do cewki, tak
Przewód ze stacyjki do cewki przekaźnika, drugi styk cewki do aku(do minusa). Jeden styk roboczy przekaźnika do plusa aku, a drugi do przewodu który idzie do rozrusznika (do automatu)



Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

Post autor: collin » śr lis 21, 2007 19:32

mi wydaje się że to właśnie ta kostka bo jak przekęcę kluczyk to słychać że przekaźnik zaskoczy ale dalej nic :chytry:


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lis 21, 2007 21:45

Chyba wymienię kostkę i założę przekażnik. Ale o jakiem mocy ma być? Ile amper?

I jeszcze jedno jak wymienić kostkę przy stacyjce? Czy trzeba ściągać całą stacyjkę z kolumny?



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw lis 22, 2007 02:15

jhosef pisze:Chyba wymienię kostkę i założę przekażnik. Ale o jakiem mocy ma być? Ile amper?

I jeszcze jedno jak wymienić kostkę przy stacyjce? Czy trzeba ściągać całą stacyjkę z kolumn
Przekaźnik taki jak do swiateł. Przenosi 30A i wystarczy. Cewka automatu aż tyle nie bierze.
Co do kostki. W mk3 trzeba zdjąć stacyjkę, podejrzewam, że w mk2 też.



Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

Post autor: collin » pt lis 23, 2007 23:08

ja właśnie dziś zmieniałem tą kostkę i trzeba zdjąć niestety całą stacyjkę ale było warto bo golfinia pali na dotyk :helm: :bigok:


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt gru 11, 2007 23:49

collin pisze:ja właśnie dziś zmieniałem tą kostkę i trzeba zdjąć niestety całą stacyjkę ale było warto bo golfinia pali na dotyk :helm: :bigok:
Wczoraj zmieniałem kostkę stacyjki i nie ściągałem stacyjki, poszło bez problemów. Odgiąłem tylko plastik osłaniający kolumnę i wyciągnąłem starą wsadziłem nową i wszystko.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości