Pytanie o czujnik położenia przepustnicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanie o czujnik położenia przepustnicy
Witam wyczytałem w książce że ten czujnik na danych stykach powinien mieć takie rezystancje-zacisk 1-5:520 do 1300 omów,zacisk 1-2:600do 3100omów i zacisk 1.4:600do 6600omów i mam takie pytanie czy te rezystancje mają byc dokładnie o takich wartościach czy mają się tylko zawierać w tych parametrach i jeszcze jedno czy jak bedzie zepsuty ten czujnik to może to być powód z którego przyczyny nie mogę wogule odpalic samochodu?
Hmmm a jak przepustnica jest "po bożemu" na linkę?dziejo pisze: poniewaz przepustnica w ogóle się nie otworzy
Podaj jaki masz silnik.
Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2007 12:15 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
wszystkie sa na linke z tym ze przy odpalaniu nie naciskasz na pedał gazu
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 11:45 ]
TPS - czujnik potencjometryczny zapewnia przekazywanie do ECU sygnałów napięciowych proporcjonalnych do kąta uchylenia przepustnicy sygnały te mają podstawowe znaczenia przy określaniu czasu otwarcia wtryskiwaczy czyli jednorazowej dawki wtryskiwanego paliwa os przepustnicy jest ołozyskowana aby ograniczyc do minimum mozliwość zaciec lub powstawania błędów przy określaniu jej położenia
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 11:52 ]
no sory moze za ostro się wyraziłem ze w ogóle nie odpali
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 12:04 ]
w każdym bądz razie silnik zgaśnie kiedy go się odłączy
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 11:45 ]
TPS - czujnik potencjometryczny zapewnia przekazywanie do ECU sygnałów napięciowych proporcjonalnych do kąta uchylenia przepustnicy sygnały te mają podstawowe znaczenia przy określaniu czasu otwarcia wtryskiwaczy czyli jednorazowej dawki wtryskiwanego paliwa os przepustnicy jest ołozyskowana aby ograniczyc do minimum mozliwość zaciec lub powstawania błędów przy określaniu jej położenia
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 11:52 ]
no sory moze za ostro się wyraziłem ze w ogóle nie odpali
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 12:04 ]
w każdym bądz razie silnik zgaśnie kiedy go się odłączy
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
No a u mnie pracuje wzorowo na wolnych obrotach po odpieciu wtyczki. NIe da się wejść na wyższe obrotry bo silnik dusi sie ale na wolnych obrotach działa super. Mam kłopot ze schodzeniem silnika z obrotów. Obroty zawieszają się na jakichś 1900obr i dopiero jak silnik się rozgrzeje to opadają normalnie. Myslę że właśnie TPS jest za to odpowiedzialny. Sprawdzqałem że kiedy obroty sie zawieszą na tych 1900 obr i odepnie sie wtyczkę to pięknie spadają zostaja na odpowiednim poziomie. Gdzie można się udać na wyregulowanie TPS-u do elektryka do ASO? Wątpie czy elektryk będzie znał parametry fabryczne czujnika.dziejo pisze:w każdym bądz razie silnik zgaśnie kiedy go się odłączy
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
Pewnie chodzi o ten post http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości