sciaga w lewo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mir29
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn lis 22, 2004 23:39
Lokalizacja: Tarnowskie Gory
Kontakt:

sciaga w lewo

Post autor: mir29 » sob lis 27, 2004 19:38

hej
mam pytanie,co moze byc przyczyna ze sciaga mojego golfa na lewa strone???mam nadzieje ze to nic powaznego,mam go dopiero od jakiegos tygodnia.
Ostatnio zmieniony pn lis 19, 2007 20:50 przez mir29, łącznie zmieniany 1 raz.



mnemonic

Post autor: mnemonic » sob lis 27, 2004 20:08

sprawdź ciśnienie w oponach



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob lis 27, 2004 20:08

opony, felgi, hamulce... brak geometrii?


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob lis 27, 2004 20:14

sprawdz lewa opone może jest z jednego boku bardziej starta, a może to zle ustawiona zbieżność?



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lis 28, 2004 07:29

sprawdzilbym rowniez stan tarczy hamulcowych a tak poza tym to tak jak przedmowcy



PAWEŁO

:(

Post autor: PAWEŁO » pn lis 29, 2004 02:21

może auto było solidnie uderzone i to może byc przyczyna ściągania cie na lewo .... Miałem to samo w golfie 2 okazało się że był zdrowo kropnięty zanim go kupiłem



Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » pn lis 29, 2004 16:29

najgorszy scenariusz to że autko może być po niezłej kraksie. Najlepszy to ciśnienie w kapciach albo geometria :)



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn lis 29, 2004 22:14

A może pokolei najpierw geometria- jak będzie git to wyważenie opon -jak będzie git to zamiana opon tył na przód - jak będzie git to hamulce przejżec- jak będzie git to musi iść prosto .mam rację koledzy ???



Awatar użytkownika
Szymon Czarkowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt lis 12, 2004 12:35
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Szymon Czarkowski » wt lis 30, 2004 01:13

Tomasz Żaguń pisze:A może pokolei najpierw geometria- jak będzie git to wyważenie opon -jak będzie git to zamiana opon tył na przód - jak będzie git to hamulce przejżec- jak będzie git to musi iść prosto .mam rację koledzy ???
Masz rację ! miałem podobnie i winne były opony. więc 2 krok to zamieniłbym przód z tyłem i przejechał się sprawdzić.
Potem tak jak przedmówcy.

Życzę powodzenia !


POZDRAWIAM !

Awatar użytkownika
Cyborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 08:47
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cyborg » wt lis 30, 2004 02:42

mogło byc Autko bite i straciło GEOMETRIE - czesto jest tak że Goferki były bite :(


Dołączył: Czw Wrz 23, 2004 7:47 am

Tyskie ponad Wszystkie !!
[url=http://imageshack.us][img]http://img480.imageshack.us/img480/2880/tyskie1du3.gif[/img][/url]

M!C
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr sty 10, 2007 13:52
Lokalizacja: płock
Kontakt:

Post autor: M!C » pn lis 19, 2007 15:29

___Miałem podobnie jak kolega rowniez mnie sciagało na lewą strone ale jak załozyłem opony zimowe to przestało sciagac :bigok: nie sadziłem ze tak niewielka roznica zdarcia opony doprowadzi do sciagania w tym przypadku na lewą strone a jednak i chciałem ostrzec nie kupujcie opon nalewek nie warto. Pozdrawiam


MKII PO MALYCH POPRAWKACH http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115409

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn lis 19, 2007 20:58

Nietyle zużycie opon ale winne nalewki i płótno w środku popękane czego niewidać i na wyważarce nigdy niewyjdzie choć już widziałem ale to było tak krzywe że na oko było widać.



struna7

Post autor: struna7 » pn lis 19, 2007 22:08

potwierdzam to co mowia powyżej
najpeirw cisnienie w kolach, potem geometria, kola etc
a jak nic nie pomoze a auto nie bylo bite, to sadzaj tesciowa po srodku, bedzie szedł prosto :grin:



jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » wt lis 20, 2007 17:28

Panowie mam podobny problem. Wszystkie te rzeczy sprawdzałem, ustawiałem geometrię, przez jakiś czas było dobrze, a teraz znowu mnie ściąga na lewą stronę. Od czego może zależeć że auto gubi zbieżność (hamulce, końcówki drążków i wszystkie tuleje metalowo gumowe mam nowe)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 320 gości