CZY MOŻNA SPRAWDZIĆ PRAWIDŁOWOŚĆ DZIAŁANIA TURBINY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

miron1974
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 12, 2005 00:09

CZY MOŻNA SPRAWDZIĆ PRAWIDŁOWOŚĆ DZIAŁANIA TURBINY

Post autor: miron1974 » czw lip 07, 2005 21:20

MAM ZAMIAR KUPIĆ AUDI TDI JEDNAK NISKA CENA POWODUJE, ŻE MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI. TUTAJ JEST WIELE OSÓB Z PEWNYM DOŚWIADCZENIEM WIĘC JESTEM CIEKAW CZY MOŻNA STWIERDZIĆ,CZY TURBINA PRACUJE PRAWIDŁOWO BEZ KONIECZNOŚCI JEJ WYJMOWANIA I SPRAWDZANIA NA STANOWISKU, LUB HAMOWNI W CELU SPRAWDZENIA CZY SILNIK ROZWIJA NOMINALNA MOC. Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZELKIE SUGESTIE. POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » czw lip 07, 2005 21:31

Witam, ja przy odbiorze autka z servisu jeszcze zazyczylem sobie sprawdzenie parametrow silnika podczas dynamicznego testu. Przejechal sie zemna gosc podpiol komputer pod zlacze diagnostyczne i elegancko na wyswietlaczu widzial parametry np turbiny. Okazalo sie ze turbo smiga idealnie, przeplywomierz rowniez. Moj samochod to Golf IV TDi.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt lip 08, 2005 00:52

jak niska cena to lepiej jedz na jakis przeglad niech przetrzepia ci auto
moja ciotka ostatnio chciala kupic auto Opel Vectra 2002r DTI za 35000zł many przez telefon odrazu spuscil 5000zł pozniej 300zł nastepnie jeszcze 200zł a na koncu jeszcze First Price 600zł
jak sie okazalo auto było przekładka z angola na europejskie auto i to jeszcze tak poskładane ze to niemialo prawa jezdzic

rozne cyrki sie teraz dzieja
takze trzeba uwazac



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pt lip 08, 2005 01:44

a moze z silnikiem wszytsko ok a przyjzyj sie na laczenie elementow karoseri moze trzasniete ostro bylo...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

miron1974
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 12, 2005 00:09

Post autor: miron1974 » pt lip 08, 2005 09:11

ok dzięki będę starał się żeby koleś nie zrobił mnie w bambuko jak ktoś chce zobaczyć to audi to podaję linka do aukcji. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=56735996 powiedzcie co o tym sądzicie



miron1974
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 12, 2005 00:09

Post autor: miron1974 » pt lip 08, 2005 09:33

a jeszcze jedno auto jest sprowadzone z Francji koleś powiedział ,że tam nie ma briefu tylko są dowody rejestracyjne takie jak u nas tylko większe nie wiem czy to prawda może ktoś miał do czynienia z autami sprowadzanymi z Francji ?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lip 08, 2005 09:53

Z francji do naszego kraju trafiają przeważnie bite fury. Radzę ten samochód dobrze obejrzeć bo może się okazać że ćwiartke całą ma przekładaną.



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » pt lip 08, 2005 12:58

tak jak kolega TAZ mowil. Nawet jesli sie trafi lekko bity z Francji to przewaznie malo zadbany... Ja juz pare autek z Francji ogladalem i na 5 minutowych ogledzinach sie skonczylo bo nie mialo to sensu.
Audi na foto pozytywne, a cena baaardzo atrakcyjna. Jakies 2 tygodnie temu sam bym sie pewnie nad nim zastanawial.



miron1974
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw maja 12, 2005 00:09

Post autor: miron1974 » pt lip 08, 2005 13:02

no właśnie czy nie nazbyt atrakcyjna



fh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob lip 09, 2005 23:44
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP
Kontakt:

Post autor: fh » ndz lip 10, 2005 17:44

miron1974,

turbinę najprościej sprawdzisz jak na wolnych obrotach ściśniesz ręką wąż pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym. Wtedy dodajesz mu gazu tak na min. 3000 obrotów i powinieneś czuć jak turbina tłoczy powietrze do tego węża i nie jesteś w stanie trzymać go zaciśniętego.


---------------
Pozdrawiam
MK3 GTD

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » ndz lip 10, 2005 18:31

taz pisze:Z francji do naszego kraju trafiają przeważnie bite fury. Radzę ten samochód dobrze obejrzeć bo może się okazać że ćwiartke całą ma przekładaną.
Racja, jak widziałem jak francuzi jeżdżą to aż z "podziwu" wyjść nie mogłem :grin:


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 506 gości