Niezbyt znam sie na silnikach turbo doładowanych wiec Ci nie pomogę, ale ja podjechałbym na komputer bo ciężko tak coś powiedziec .devil000 pisze:
[ Dodano: 18 Lis 2007 14:51 ]
dokldnie lukjar o to mi chodzi wiesz cos o tym wiecej
szarpanie silika i chwilowy brak mocy po zalaczeniu turbo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- misiekemeryt160
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 15:21
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
najlepiej tak jak kolega napisal podpiac pod kkompa go i zobaczyc co jest nie tak....
moze pompka dostakla po dupie przez to?devil000 pisze:nie zawsze wlewam na czas
hmm...skoro w innym samochodzie taka ropa sie sprawdza to dlaczego w twoim nie maila by sie sprawdzidz? chyba ze ta beczka jakas zasyfionadevil000 pisze:ale czasem wlewam ropke z beczki bo jestem kierowca i sobie spuszcze moze to byc powodem ze ropka brudna i filtr ju po 5 tys kilometrow sie zabrudzil
Zrozumiałem co to samochód gdy kupiłem HONDE....
tak bede musial zrobic predzej czy poniej lukjar7 ale najpierw chce sie dowiedzic jak najwiecej poznac opinie
[ Dodano: 18 Lis 2007 15:16 ]
nie beczka jest czysta a tamto mialo znaczyc ze zawsze wlewam na czas:) tzn nigdy mi nie zabraklo a pompka ile kosztuje orientujesz sie moze
[ Dodano: 18 Lis 2007 15:22 ]
czy ktos jeszcze z forumowiczow ma jakas inna opinie na ten temat moze ktos mial podobny przypadek
[ Dodano: 18 Lis 2007 15:16 ]
nie beczka jest czysta a tamto mialo znaczyc ze zawsze wlewam na czas:) tzn nigdy mi nie zabraklo a pompka ile kosztuje orientujesz sie moze
[ Dodano: 18 Lis 2007 15:22 ]
czy ktos jeszcze z forumowiczow ma jakas inna opinie na ten temat moze ktos mial podobny przypadek
TDI PD jeździ bezproblemowo bez pompy paliwa w zbiorniku!!! Sprawdzone organoleptycznie Zresztą Diagtronik wygrał kiedyś na 1/4 mili wogóle bez pompki...
Problem pojawia się przy wymianie filtra paliwa, bo bydlaka nie sposób odpowietrzyk.
Ja stawiam albo na przepływomierz, albo EGR, albo N75. I chyba bardziej EGR niż N75... No chyba że to zapieczone kierownice.
Problem pojawia się przy wymianie filtra paliwa, bo bydlaka nie sposób odpowietrzyk.
Ja stawiam albo na przepływomierz, albo EGR, albo N75. I chyba bardziej EGR niż N75... No chyba że to zapieczone kierownice.
Postawiłbym na przepływkę. Swojego czasu jeździłem troche LT-kiem.. z dokładnie takimi samymi objawami.. ciągnął tak jak powinien, ale w pewnym zakresie obrotów za każdym razem dostawał jakby pojedyńczej czkawki.. 1 sekundowa przerwa w mocy.. a pozniej smigal dalej. Powód??.. przepływka. Radze sprawdzić
ok chlopaki jak sie dowiem to zaraz dopisze w czym tkwil problem
ofion a ty jakbys czasem predzej doszedl do tego co golfa twojego boli to te napisz na lukasz.luk@wp.pl z gory dziekiofion pisze:Hej, mam to samo...przeplywka wymieniona z miesiac temu wiec raczej nie to, jutro jade do mechanika, wpieniac mnie zaczyna ta padaka... Daj znac jak bedziesz wiedzial co u ciebie - mdziewulskimalpayahoo.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 261 gości