Witam.
Pytanie pewnie banalne, ale ja się nie znam i pytam.
Od czego zależy kąt wyprzedzenia zapłonu? Od konstrukcji silnika czy może od zasilania paliwem (wtrysk, gaźnik)? Pytam dlatego, bo przerobiłem silnik 1,6 PN z gaźnika 2EE na jednopunkt od 1,8 RP. Te silniki mają różny kąt i nie wiem, który mam teraz ustawić.... Zostawić oryginalny?
Pozdrawiam,
Skygge.
Kąt wyprzedzenia zapłonu - od czego zależy???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ustawienie zaplonu.
Witam.Ustawiłbym go na najwyższe obroty (tak żeby nie dzwoniły zawory).
Pozdrawiam.Andrzej.
Pozdrawiam.Andrzej.
Ustawienie zaplonu.
Witam.Ustawiłbym go na najwyższe obroty (tak żeby nie dzwoniły zawory).
Pozdrawiam.Andrzej.
Pozdrawiam.Andrzej.
kont wyprzedzenia zaplonu,masz po to ze mieszanka musi byc zapalona przed GMP zeby zdazyla sie spalic,dlatego masz przyspieszacz zaplonu sterowany podcisnieniowo,ktory zwieksza ci ten kont na wyzszych obrotach tak zeby mieszanka zapalala sie jeszcze wczesniej,bo na wysokich obrotach ma mniej czasu na spalenie i wydzelenie odpowiedniej ilosci energi,i np mogly by sie wypalac zawory,przegrzewac silnik,no i sral by ogniem z wydechu,a tak przspieszacz reguluje ci odpowiedni kąt wyprzedzenia Z. ta zeby przy danych obrotach optymalnie wykorzystywac spalanie sie mieszanki...pozdro...ale przy twojej przerubce nie wiem co musisz teraz zrobic,musisz poeksperymentowac,z zaplonem i ustawic tak zeby jak najlepiej chodzil no i palil normalnie...pozdro
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości