Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Borek71
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 23:11
- Lokalizacja: VW
Post
autor: Borek71 » sob lis 17, 2007 11:45
Witam!mam problem tego typu ze jak odpalam swojego vw golf 3 1,9tdi to temp wody po przejechaniu nawet 15 km nie podnosi sie czasem bywa tak ze podniesie sie do 80st,czego to jest wina czujnika czy termostatu??.Pozdrawiam i dziekuje z gory
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 11:49
Borek71 pisze:temp wody po przejechaniu nawet 15 km nie podnosi sie
w ogóle nie drgnie wskazówka
-
Borek71
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 23:11
- Lokalizacja: VW
Post
autor: Borek71 » sob lis 17, 2007 11:50
no czasami jest tak ze nie drgnie a czasami podniesie sie odrobine:/
-
Borek71
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 23:11
- Lokalizacja: VW
Post
autor: Borek71 » sob lis 17, 2007 11:55
kolego hmmm hehe wiesz nie jestem mechanikiem i ta tabela nic mi nie mowi:(
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 11:57
Borek71 pisze:kolego hmmm hehe wiesz nie jestem mechanikiem i ta tabela nic mi nie mowi:(
a co w tym skomplikowanego
sprawdzasz rezystancję pomiędzy 1 i 3 pinem
-
Borek71
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 23:11
- Lokalizacja: VW
Post
autor: Borek71 » sob lis 17, 2007 11:57
i jak bys mogl mi powiedziec jak wymienic ten czujnik to by bylo super to zaraz podjade do sklepu i zakupie go moze zamontuje.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 11:59
-
Jonas
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 23:08
- Lokalizacja: z domu
Post
autor: Jonas » sob lis 17, 2007 22:20
Ja stawiam na termostat! Nie zamyka się i wtedy silnik sie nie dogrzewa. Tak było u mnie. Temp. nie była wyższa niż 70 stopni, przy wysokich obrotach dochodziło do 75. Nigdy nie było 90. Po wymianie termostatu wszystko gra, temp jest taka jaka byc powinna. A najciekawsze jest to , ze po sprawdzeniu w gorcaej wodzie wynika, że termostat sie zamyka i otwiera
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 22:28
Jonas pisze:Ja stawiam na termostat! Nie zamyka się i wtedy silnik sie nie dogrzewa.
co ma termostat do
Borek71 pisze:czasami jest tak ze nie drgnie a czasami podniesie sie odrobine:/
[ Dodano: Sob Lis 17, 2007 21:29 ]
tu nie chodzi o to , że silnik się przegrzewa , lub nie dogrzewa , tylko o to , że temp nie jest pokazywana prawidłowo
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 22:39 przez
damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Jonas
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 23:08
- Lokalizacja: z domu
Post
autor: Jonas » sob lis 17, 2007 23:22
Nie będe sie wymądrzał ale miałem to samo. I właśnie była wina termostatu, czasami siwskazówka nie ruszała a czasami coś pokazywała, ale zawsze jakąs niską temp. Chyba sobie tego na miejscu nie wymyśliłem
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 23:29 przez
Jonas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob lis 17, 2007 23:44
Jonas, spoko , tylko jak termostat jest walnięty to wskazówka i tak pokaże chociaż te 60 st.
[ Dodano: Sob Lis 17, 2007 22:44 ]
zresztą zobaczymy co będzie
-
tjwasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: tjwasiak » ndz lis 18, 2007 15:58
Na walniętym (na stałe otwartym) termostacie przy jeździe z w miarę stałą prędkością i wyłączonym ogrzewanie mam 75 stopni. Ogrzewanie potrafi zbić to niżej 65, ale jak postoję w korkach, to obojętne czy mam ogrzewanie, czy nie i tak łapie 90 stopni!!!
Więc stawiam raczej na czujnik...
-
v122
- Ma gadane
- Posty: 177
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 12:05
- Lokalizacja: Broniszew
-
Kontakt:
Post
autor: v122 » pn lis 19, 2007 20:55
przyłaczam sie do tematu.
a jeżeli padł by termostat to dłuzej by było trzeba czekac żeby sie zagrzał. tak?
Czyli po przejechaniu ilu km powinno zaczynać lecieć ciepłe powietrze nawiewem??
u mnie po przejechaniu 1.5km juz czuc ciepłe powietrze w takie mrozy jak sa ostatnich nocy
-
kulassadam
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 20:31
- Lokalizacja: Oświęcim
-
Kontakt:
Post
autor: kulassadam » pn lis 19, 2007 21:11
tjwasiak pisze:Na walniętym (na stałe otwartym) termostacie przy jeździe z w miarę stałą prędkością i wyłączonym ogrzewanie mam 75 stopni. Ogrzewanie potrafi zbić to niżej 65, ale jak postoję w korkach, to obojętne czy mam ogrzewanie, czy nie i tak łapie 90 stopni!!!
Więc stawiam raczej na czujnik...
Kolego miałem tak samo i okazało sie że był to termostat. Wymieniłem i wszystko gra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 26 gości